| CZWARTY ROK |

1.1K 62 5
                                    

- RIGEL patrzył na codziennego proroka w dłoniach i przewracał oczami

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

- RIGEL patrzył na codziennego proroka w dłoniach i przewracał oczami. „Ministerstwo nadal nie dowiedziało się, kim byli śmiertelnicy." Draco uśmiechnął się. - Są tacy głupi - wierzą, że mój ojciec pomaga w znalezieniu śmierciożerców.

„Nie bardziej głupi niż ty." - mruknął Blaise, przewracając oczami na blondyna.

Obajli się kłócić ... znowu.

Rigel westchnął, wstał i wyszedł z przedziału, chcąc zaczerpnąć powietrza.

Po kilku minutach marszu znalazł puste miejsce i usiadł, zamykając i otwierając książkę, pragnąc ciszy i spokoju.

Niestety nie miał szczęścia - jego uwagę przykuło ktoś pukający do drzwi.

Wyjdź. Rigel natychmiast spojrzał gniewnie.

Thomas Gaunt wszedł, kładąc się na siedzeniu przed nim. „Chciałbym, ale myślę, że moje uszy nie mogą już dłużej znieść ich marudzenia. Szczerze mówiąc, mają 17 lat, ale narzekają, jakby miały 4 lata ".

- Kto? Twoi przyjaciele? - zapytał sarkastycznie Rigel.

„Zwolennicy - bardziej lubię to".

Oczywiście. Beznamiętny 14-latek zadrwił.

"Co to ma znaczyć?" - zapytał Tom, wyglądając na urażonego tonem Rigela.

- Cóż, myśl o tym, że masz ... nie.

"Mam przyjaciół!"

„Kto?"

"Ty." Tomek uśmiechnął się.

Rigel prychnął, wpatrując się w niego tak ostro, że Tom po raz pierwszy w życiu zacząć naprawdę odczuwać strach. „Ja nie  jestem twoim przyjacielem!" W końcu powiedział.

- Nie zaprzeczyłeś temu od razu. Uśmiech Toma się powiększył.

- Ponieważ byłem zbyt zajęty gapieniem się na ciebie!

„To wciąż początek". - wskazał Tom.

- Po prostu się zamknij. Potrzebuję ciszy i spokoju.

••

Siedzieli w milczeniu, oboje robili swoje. Rigel był zajęty czytaniem, podczas gdy Tom ... myślał. 

Tom odwrócił wzrok od okna i spojrzał na Rigela, który po raz pierwszy w życiu nie siadał jak prawdziwy arystokrata.

Jego kolana były podniesione do klatki piersiowej, jego plecy były  oparte o okno, podczas gdy jego książka była na kolanach.

Może Rigel jeszcze nie zdawał sobie z tego sprawy, ale Tom na pewno ... Rigel czuł się przy nim bardziej komfortowo.

Obserwowanie, jak Rigel związał swoje kręcone włosy opaską na nadgarstku, sprawiło, że Tom wstrzymał oddech, gdy doszedł do tego.

O mój Boże.

FILOFOBIA / TMR + HJPOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz