| ZAKON FENIKSA |

874 67 5
                                    

- RIGEL PATRZYŁ JAK WSZYSCY WEASLEY'OWIE PRZYSZLI, RÓWNIEŻ ZE SZLAMĄ - HERMIONE GRANGER

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

- RIGEL PATRZYŁ JAK WSZYSCY WEASLEY'OWIE PRZYSZLI, RÓWNIEŻ ZE SZLAMĄ - HERMIONE GRANGER. Podeszła niska i pulchna kobieta, przytulając Syriusza i Remusa,  co niechętnie oddali. „Och, nie widziałam was od dwóch  lat!"

Gdy tylko zauważyła Rigela, jej oczy rozszerzyły się na jego spojrzenie. W niczym nie nie przypominał Jamesa ani Lily.

- A ty musisz być Harrym. Tak miło cię wreszcie poznać, kochanie! Jestem Molly Weasley.

- Nazywam się Rigel, proszę pani. - odpowiedział tępo Rigel.

10 minut później reszta Weasleyów się rozpakowywała. Kilku jednak zostało.

Rigel uniósł brew, sprawiając, że zaczęli mówić.

- Cześć! Jestem Ginny Weasley. Podeszła zarumieniona dziewczyna, obracając pasmo włosów między palcami.

Tom, który był daleko, natychmiast zmarszczył brwi.

Rigel tylko skinął głową.


- Fred Weasley, dobry panie. Jeden z bliźniaków Weasley powiedział z fałszywym, eleganckim akcentem i przyspieszył.

Drugi poszedł za jego przykładem, „George Weasley, o wielki". Ukłonił się kpiąco.

Rigel musiał powstrzymać się od przewrócenia oczami.

Będzie miał z tym do czynienia przez całe lato.

••

- Wow, Szalonooki, jesteś dzisiaj w dobrym humorze. Remus wyszczerzył zęby, gdy wspomniany mężczyzna wszedł do pokoju konferencyjnego, gdzie siedzieli wszyscy pozostali członkowie Zakonu.

"Naprawdę?" - zapytał Syriusz. - Myślę, że wygląda trochę...

„Black, jeśli skończysz to zdanie, dosłownie podniosę cię i wyrzucę przez to okno". Szalonooki natychmiast zagroził.

Niestety był prawdziwym Szalonookim i został uratowany przez Dumbledore'a. Barty Crouch Jr. uciekł w ostatniej chwili z pomocą Toma.

"-nastrojowo." Rigel skończył z uśmieszkiem, przybijając swojemu ojcu piątki.

- Mój Boże, jest ich dwóch. Kobieta z różowymi włosami powiedziała, kiedy weszła.

- Ri, poznaj swoją kuzynkę... Nimfadorę Tonks. Syriusz przedstawił się.

"Nie nazywaj mnie Nimfadora!" Włosy Tonks zmieniły się z różowych na rude.

„-I dlaczego mamy się tu zatrzymać ?! Dlaczego może on tu zostać?" Ron Weasley ze złością wskazał na Rigela.

- Ponieważ tak powiedział Dumbledore! - wykrzyknęła Molly Weasley, wypychając wszystkie swoje dzieci z pokoju oprócz Billa i Charliego Weasleyów.

FILOFOBIA / TMR + HJPOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz