-Mete-
Evet. Bugün hepimiz daha mutluyduk. Hem dün turnuvayı kazanmıştık hem de bugün Güneş'in doğum günüydü. Ona dün ilk doğum günü hediyesini dün vermiştim ama şimdiki hediyemi daha çok seveceğinden eminim. Hediyem bir kolyeydi. Gümüş bir kolye. Üzerinde o kadar da küçük olmayan bir gitar, gitarın zincirle bağlı olduğu yerde de küçük bir sol anahtarı asılıydı. Ve bu gitar tam ortadan ayrılabiliyor, ayrıldığı zamanda içinden küçük bir flash bellek çıkıyor. Bu flash'a söylediği ve çaldığı şarkıları kaydedebilir ve istediği kadar yanında taşıyabilir. Güneş bu kolyeyi internette ilk gördüğü zaman çok güzel olduğunu ve onu almak istediğini söylemişti ama kolye ona göre çok pahalıydı. Bende ona kendim almıştım. Eminim beğenecekti. Çok gecikmeden okul formamı üzerime geçirip altıma siyah bir kot giydim ve sokak kapısının önüne çıkmak için dairenin kapısını açtığımda ayağım küçük bir şeye çarptı. Bir kağıt. Kapının eşiğinde durup kağıdı elime aldım. Üzerinde el yazısıyla bir şeyler yazıyordu.
''Hediye için teşekkürler. En güzel hediyeydi. Şuan gece ama sen bunu sabah göreceksin bu yüzden günaydınnn!:)''
Bu Güneş'in yazısı. Dün ona ilk hediyesini verdim demiştim ya hani. Evet o hediye turnuvayı kazanmaktı. Ve bunu dün gece kapımın önüne koymuş. Ben kağıda bakıp gülümserken yukarıdan ayak sesleri gelmeye başladı. Bizimkiler olmalıydı. Hemen kağıdı katlayıp çantama koydum ve yukardan Güneş dışında herkes indi. Erken inmiştik çünkü Güneş'e ne aldığımızı ve o yanımızdayken ona nasıl sürpriz yapacağımızı konuşacaktık. Ece, Bora ve Can indiğinde hemen yanıma geldiler.
Bora hemen ''Ne aldınız?'' diye sordu.
''Sana da günaydın. Boş ver ne aldığımızı bizi sürprizi ne zaman ve nasıl yapacağız?'' dedim.
''Dün valideler konuşmuş. Biz okul bitince Bora'yla bizimkilere yardıma geleceğiz. Güno'yu oyalama işi sizde.'' dedi Can. Biz üç kişi kalacaktık ama Güneş sıkıldığında 10 kızgın pitbull'a bedel oluyordu. Dua edelimde sıkılmasın.
''Amir'i çağırdınız mı? Sonuçta o da biz pek haz etmesek de bizim arkadaşımız. Güneş'i o buldu.'' dedi Ece. Evet ona borçluyduk. Maalesef.
''Ben mesaj attım. Gelecek. Adresi biliyor zaten.'' dedi Bora. Acaba Amir ne almıştı. Pardon daha doğrusu alacaktı. Dün akşam davet edilmişti ve hediye alacak zamanı olmamıştır bence.
Ben düşünürken yukardan ayak sesleri gelmeye başladı. Güneş geliyordu. Kapıyı açılma sesinden sonra hemen kapanma sesi doldurdu kulaklarımızı. Hemen sonra yukardan kulaklıklarından biri kulağında o gür ve güzel sesiyle Son Feci Bisiklet grubunun 'Gece' şarkısını söyleyerek indi. Çok neşeliydi. Hepimize ''Günaydın canımlar.'' dedi ve yanıma geçti. Evet, Güneş mutlu olunca Harley Quinn'e dönüşüyordu ve bu haldeyken çok tatlı gözüküyordu.
''Günaydın doğum günü kraliçesi.'' dedik hepimiz. Bu hareketimiz onu gülümsetmişti. Okula kadar hepimiz Güneş'in şarkılarına eşlik edip düet yapmıştık. Okul kapısında hafifçe Güneş'in kulağına eğildim ve fısıldadım.
''Bir şey değil kraliçem. Sana da günaydın.'' Güneş bana gülümsedi ben de ona. ilk ders müzikti ve dersin başlamasına daha 15 dakika olmasına rağmen biz erken gitmiştik. Çünkü... aslında bir nedeni yok. Sadece müziği seviyoruz. Koca müzik odasına girdiğimizde kimse yoktu. Hepimiz çantalarımızı en arkada 5 sıraya fırlatmıştık resmen. Güneş piyanonun başına oturdu hemen.
Benim ''Ne çalacaksın?'' dememe cevap vermemişti. Sadece bakmıştı. Bu bakışı biliyordum. Bu bakış 'İstersen cevabı benim ağzımdan değil notaların ağzından duy.' bakışıydı. Bende piyanonun hemen karşısındaki sandalyeye oturdum. Beni görünce diğerleri de benim yanıma oturmuştu. Herkes oturunca piyanodan melodiler yükselmeye ve Güneş bir şarkı mırıldanmaya başladı. Bu şarkı Taylor Swift'in 'Love Story' şarkısıydı. Tam şarkının bitmesine yakın kapı açıldı ve Amir içeri girdi ama Güneş'in umurundaymış gibi gözükmüyordu. O çalmaya devam ederken Amir çantasını Bora'nın çantasının yanına koydu. Bora'da bundan rahatsız olmadı. Bu çocuğun yanımıza gelmesinden rahatsız olan tek kişi ben miyim?! Ama sakin olacağım. Bugün 20 Mayıs. Bugün Güneş'in doğum günü. Onun hatırına sakin olacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneş Tutulması (TAMAMLANDI)
RomanceHerkesin hayatında bir dönüm noktası olmuştur. Sakın benim olmadı deme. Belki olmuştur, ama sen farkında değilsindir. Ya da gerçekten de dönüm noktanı yaşamamışsındır. O zaman benim dönüm noktamı görmeye hazır mısın? Hayatıma hoş geldin yeni dostum...