6. Bölüm: "Ayşegül & Ekin"

1.4K 79 4
                                    

6. Bölüm: “Ayşegül & Ekin”

4 Temmuz 2012

“Kopuyor muyuz gençler?” dedi ünlü popçu ve en sevilen şarkısına başladı. O sırada zıplayan gençlerden çoğu da şarkıya eşlik ediyordu.

“çiçek gibi tazecik, kıymetli bir tanecik

Ana sütü gibi tertemiz

Dudu dudu dilleri, lıkır lıkır içmeli

gözleri derya deniz...” derken iki gencin gözleri birbirine takıldı ve tüm şarkıları beraber söylediler. İkisinin arasında değişik bir bağ oluşmuşken şarkı bitiminde erkek sonunda cesaretini toplamış ce kızın yanına gitmiişti. “Merhaba yalnız mı geldin?” dedi aklındaki cümleyle, “Arkadaşımla gelmiştim ama o başka bir yere gitti.”

“Yalnızsan eşlik edebilirim.” Dedi ensesini kaşırken “Olur, yalnız olmaktan iyidir.” Yeni şarkı başlarken “Adın ne?” dedi erkek utangaçça çünkü 19 senelik hayatında ilk defa bir kızla bu kadar konuşmuştu utanç biri olduğu için çekinmişti “Ayşegül, senin?” sevinmişti nedensizce şu ana kadar sessizce “Ekin” ve şarkı başladı şarkıyla beraber yeni aşk, yeni dostluklar da başlamıştı.

Konser bitti onlar da bitmişti zıplamaktan, bağırarak şarkıya eşlik etmekten. Ekin’in teklifi ile kafeye gittiler. İkisi de limonatalarından içerken sonunda Ayşegül konuştu “Teşekkür ederim teklifin için.” Ekin mutlu olurken “Önemli değil mutluyum yanında.” Ayşegül saçını geriye atıp gülümsedi.

“Tek adını biliyorum kimsin sen?” dedi dobra bir şekilde Ekin hafif bir kıkırdadı “Doğru aslında, 19 yaşıma çok az kaldı. Liseden mezunum üniversite düşünüyorum onun için çalışıyorum.” Ayşegül mutlu olmuştu nedensizce, kendisi hakkında bilgi vermesi onun hoşuna gitti.

“Sen liseli gibi duruyorsun.” Dedi ayşegül kendi kendine demekle kalmadı “Sen sanki çok büyüksün, liseliymiş.” Diyerek kafasını başka yere baktı. Ekin güldü “Tamam tamam pardon asi kız, sen kaç yaşındasın?” Ayşegül Ekin’in derin gözlerine baktı “Kasım’da 17 benimde ve evet liseliyim ama son sınıf” nasıl diye düüşündü Ekin o sırada Ayşegül cevap verdi “Erken yazılmışım o yüzden sonum.” Ekin kafasını salladı “anladım üniversite düşünüyor musun peki?” Ayşegül’ün hayaliydi “Evet ama bir sene hazırlık yapmayı düşünüyorum.”

“Tabi senin kararın ama şansına dene derim.” Ayşegül “Tabi deneceğim ama istediğim olmazsa olmayacak.”dediğinde sohbetleri daha da kaynaşmıştı o kadar iyi anlaşmışlardı ki belki küçük olarak düşünebilirsiniz ama bu çift başka be.

Artık kalkmaya karar verdiklerinde ne kadar istemese de Ayşegül, Ekin ödemişti hesabı. İçinden neden ödettirdim kendi içtiğim şeyi derken Ekin de hemen gelmişti. Mekandan çıkarken “Ne kadar kendi içtiğim şeyi ödettirmeyi sevmesem de teşekkür ederim.” Ekiin fırsatını bulmuşken “Bir dahakine senden olur sıkıntı yok.” dedi ayşegül gülerken “Pekala öyle olsun o zaman.” Dedi

“Face hesabın var mı?” Ayşegül gülerken “Var” Ayşegül evine minibüs ile gideceği için Ekin onu minibüs geldiği zaman bindirdi ve kendisi de sııtarak eve gitmişti.

Daha yaşları 16 ve 18 olmasına rağmen onların hikayesi bir bakışmayla başlamıştı ve biraz da şarkıyla olmuştu. Herkesin bir hikayesi vardı değil mi? bu onların başlama hikayesinde ve onlar bitişlerini kendileri seçecekti. Onların sonu nasıl olacaktı mutlu bir bitiş mi stresli mi hayat mıydı?

Asker'imHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin