20. bölüm “Kurtarma Operasyonu”
Ali hemen gazlamaya başladı. Gözden uzaklaşınca hemen durdu. Bir gözü komutanını çözmeye çalışırken diğeri de etrafı kolacan ediyordu.
“Komutanım iyi misiniz?” diye seslendi sadece homurdanmış ve inildemişti “Tamam tamam yormayın kendinizi.” Hemen çözüp omzundan tuttu ve arabaya aldı.
Hızla Albay ile anlaştıkları yere gitti ve gelen helikoptere Metehan’ı teslim etti. Geri dönüp belirlerdiği diğer yerde diğerini yaktı oradan bir teröristi de öldürmüştü sakladığı yerden onu da aldı Metehan’ın cesedi olarak.
Büyük ateş her yerden gözüküyordu. Osman geldi “Gelmeyecektim de merak ettim.” Derken Ateşin karşısında duran Ali’nin yanına gitti. “Gel bak nasıl yandıklarını izle.”
Diğer meraklıları baktı Osman “Bundan sonra Ado benim sağ kolumdur ve sizin de komutanınızdır.”
...
Albay Metehan’ın yanındadır. Metehan geldiği gibi hemen hastaneye götürülmüş ve ameliyata alınmıştı. Durumu hakkında bi şey demiyorlardı ama Albay inanıyordu askerine.
Ameliyat kapıları açılmış doktor çıkmıştı hemen albay yanına gidip “Asker nasıl doktor hanım?”
“Gayet iyi kurşun çıkardık başka bir şeyde yok. Yoğum bakıma alacağız uyandığında normal odaya alırız. Geçmiş olsun bu arada.”
“Teşekkürler.” Albay hemen telefonu alıp Tunahan’ı arar
“Alo.” Tunahan’ı beklerken Pelin ile karşılaşmıştır. “Alo albayım Metehan abime bir şey mi oldu?” Pelin telaşla sormuştu kızı ile yemek yaptıktan sonra odasına üzerini değiştirmek için çıkmıştı ve o an çalmıştı telefonu. Tunahan uyanmasına istememişti.
“Hayır hayır bir şey yok, Ufaktan yaralandı hastanedeyiz ama kendisi iyi merak etmeyin diye aramıştım.”
Pelin derin bir nefes aldı şükür dercesine.
“Teşekkürler Komutanım.” Ded Pelin gözünden bir yaş düşmüştü sevinç göz yaşı “önemli değil kızım ailene selam söyle yakında göndereceğim.İstirahat etmeye. Pelin ağlamamak için kendini tutyordu o anda Tunahan uyandı Pelin’i öyle görünce korktu
“Pelin’im ne oldu? Niye ağlıyorsun?” Sorarken de Pelin’in yanına gelmişti “Albay aradı abim iyiymiş hafif yaralanmış sonra istirahat tatiline gelecekmiş.”
“Yemin et gerçekten iyi miymiş?” Tunahan Pelin’e sarılırken “Her şey için teşekkür ederim. Allah’ım sana şükürler olsun.” Derken Pelin’e sarılıyordu.
Metehan gideli bir ayı geçmişti zaman ne kadar hızl geçsede Metehan ve arkadaşları için aynı değildi. Metehan iki hafta boyunca onların elinde kalmıştı. Yanında olan arkadaşı sayesinde bunca zaman hayatta kalmıştı.
Şimdi ise haftane duvarlarının içindeydi. Hayatı boyunca nefret etmişti hastanelerden. Uyanmıştı Albay askerinin bunu da kolaylıkla atlatacağını biliyordu. Bir kez daha gurur duymuştu askeri ile ve diğer askerleri ile Ali ile irtibata geçmiş ve önemli bir konuma geldiğini söylemişti. Bu onu daha da mutlu etmişti sızdırma işlemi tamamdı. Gerisi Ali’ye kalıyordu tek kalmaması için başka bir timden de görevli atanmıştı yani Ali’nin yanında bir kişi daha olacaktı her yönden iki kişi tek kişiden daha iyidir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asker'im
Teen FictionDaha 4 yaşında verildi eline al yıldızlı bayrak, büyürken bile bırakmadı babasının emanetini. Büyüdü ülkesini korumak için asker oldu. Hep korku vardı içinde bir kiza sevdalanırsa, sonunun anne ve babası gibi olmaktan korktu ve korktuğu da başına ge...