13. Bölüm "Hazırlık"Hafta sonu çabucak geçermiş Amine'nin gözünde ve Metehan'ın gideceği gün gelir pazartesi...
Amine erkenden uyanır ve hızlı bir şekilde hazırlandıktan sonra okula gider.
Çocuklarla ilgilenirken okul biter.
Ve Metehan dan mesaj gelir.
Gönderen: Metehan
Msj: Saat 19.00 da seni almaya geleceğim.Gönderilen: Metehan
Msj: Tamam bekliyorum heyecanla.Daha saatler vardı Amine de alışverişe çıkmak istedi burada arkadaşı yoktu o yüzden de Pelin'i çağırmaya karar verir.
"Pelin benimle alış veriş merkezine gelir misin?" diye mesaj attı "Tabiki gelirim. Hangisine gideceğiz." Diye dönüş gelir.
"Merkezdeki büyük olana gidelim mi?"
"Olur ne zaman?"
"Şimdi yani müsaitsen"
"Tabiki müsaitim."
"O zaman orada mı buluşalım.?" der
"ben geleyim seni almaya bekle beni." Diye mesaj atar Pelin "Tamam."
Pelin hemen hazırlanıp Amine'yi almaya gelir. Amine de hazır olduğu için hemen aşağı iner ve alışveriş merkezine giderler.
"Kız nereye girelim ilk." Diye sorar Pelin, Amine'ye
"Hepsi çok güzel ki." Diye karşılık verir.
"Sağ baştan başlayalım o zaman." Der ve mağazaya giderler. Sohbet eşliğinde kıyaftlere bakarlar.
Bir sürü mağazaya girerler ve saatin kaç olduğunu anlamayan ikili bir yere oturup yemek yerler.
"Kız saat 18.00 olmuş." der Pelin o sırada Amine ağzındaki lokma yüzünden boğazına takılıp öksürük krizine girer.
"Ne saat 6 mi?" der Amine telaşla "Evet kız noldu?" dedi Pelin de "Geç kalacağım ya"
"Nereye?" der Pelin "Metehanla yemeğe çıkacaktın gidiyor ya." Derken hızla tabağını bitiriyordu
"Kız Eltim sabahtan beri söylesene kalk hadi gidelim senin eve orada hazırlayalım seni." Dedi Pelin de
Hemen hesabı ödeyip çıkarlar. Hemen Amine'nin evine geçerler.
Ellerinde ki poşetler ile garaja giden ikili önce poşetleri bagaja koyduktan sonra yerlerini alırlar.
Arabada konuşmaya başlarlar. "En baştan söylesene." Diye sitem eder Pelin
"Unuttum işte, alışverişe daldım." Diye kendinin savunur.
" Geçenki akşam yemeği nasıl geçti?" dedi Pelin
"Değişikti hem iyi hem kötü." Dedi nasıl hissetmesi gerektiğini bile bilememişti.
"Nasıl değişik?" diye sorar "Bir kız geldi bi tane adam beni rahatsız ediyor dedi Metehan da yardım etti meğerse olay öyle değilmiş Metehanla tanışmak için yalan söylemiş."
"Hangi kız? Adı ne?" dedi Pelin o anda
"Gizem." Dedi Pelin de kendi sorusuna cevap vererek
"Sen nereden tanıyorsun ki onu?" dedi Amine
"Sizin buluştuğunuz gece Metehan döndü eve sonra o kız geldi. İyi düşün falan dedi ondan daha iyiyim dedi ama Metehan da dışarı çıkardı taksiye bindindi ve göndedi. Uyardı bir de."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asker'im
Novela JuvenilDaha 4 yaşında verildi eline al yıldızlı bayrak, büyürken bile bırakmadı babasının emanetini. Büyüdü ülkesini korumak için asker oldu. Hep korku vardı içinde bir kiza sevdalanırsa, sonunun anne ve babası gibi olmaktan korktu ve korktuğu da başına ge...