29. Bölüm "Melek"

541 48 1
                                    


29. Bölüm “Melek”

Yemek yemeğe başlamışlardı ki kapı çaldı Amine kalkıp kapıyı açtı ve gelen annesi ve babasıydı. “Anne baba hoşgeldiniz.” Demişti Amine şaşkınca “Kızım bizi eve almayı düşünüyor musun?”

“Girin bizde tam yemek yemek üzereydik.” Hamide ve Harun eve girerler Amine mantolarını asar ve anne babasına servis tabağı almak için mutfağa gider. Gerekli şeyleri alıp masaya girer “Kaynanalarınız seviyormuş valla.” Demişti Ceylan “Pelin kızım iyi misiniz?” demişti Hamide. Metehan saldırı olunca onlara da birilerini göndermişti onların zarar görmesini istemiyordu. Bir süre evlerini koruyanlar olacaktı. “İyi sayılırız teyze, geçti şükür.”

Alex yine bir saldırı olacaktı kesindi. Böyle tipler vazgeçmezdi. Komutanı da bunu biliyordu ve önlem alıyordu.

Yemekler yenilmeye başlanmıştı “Damadın yaptı Hamide teyze yemekleri.” Tunahan söylemeden yapamamıştı Harun bir yemeklere bir de Metehan’a bakmıştı “Ellerine sağlık oğlum.” Kendisi de yapıyordu ama Metehan’ın yapmasına şaşırmıştı. “Afiyet olsun.” Demişti baba dese içi izin vermeyecekti amca dese uygun olmayacağını düşündü.

“Bu arada sizin evinizde koruma altına alındı haberiniz olsun. Ciddi olabilir durum.” Korkmuşt Ceylan oğlunu kaybetmekten “Tamam oğlum sizde dikkat edin.” Yemek yerken sohbet devam etmişti. Çay içmeye başladılar yanında tatlı olmadığı için çay içip  sohbet ediyorlardı.

Metehan arada Amine’ye baksa da dikkat ediyordu. Harun ve Hamide’ye de söylemişlerdi Pelin’in hamile olduğunu Sevda hem sevinmiş hemde üzülmüştü. Oyncakların paylaşmak istemiyordu o yüzden kız olmasını istemiyordu.

Sohbet devam ederken Kamer aradı Amine’yi. Kamer buradaki işine başlamıştı o yüzden burada değildi. Elis de buradaki arkadaşları ile buluşmaya gitmişti.

“Efendim canım.” Diye açmıştı telefonu “Kuzum ben biraz geç geleceğim de haberin olsun.” Demişti Kamer “Tamam canım biz de Metehan’ın evindeyiz. Elis akadaşları ile buluşmaya gitti. Bu arada sen de dikkat et bir şeyler oldu.”

“Bir şey mi oldu?” demişti Kamer telaşla “Pelin ve eşi saldırıya uğradı dikkat et.” Demişti Amine sadece “İyiler mi?” Kamer’in sesi telaşlı gelmişti “İyiler bir şey yokta dikkat et sende.”

“Tamam güzelim.” Amine kapattıktan sonra Pelin’in telefonu çalmıştı ve arayan Ayşegül’dü. “Pelin çabuk gelin doğuruyorum.”

“Ne?” diye bağımıştı Pelin “Tamam geliyoruz da gerekli bir şey var mı?” demişti Pelin “Yok siz gelin.” Telefon kapanmıştı. Pelin ayaklanmıştı “Ayşegül’ün doğumu başlamış gelin diyor.” Amine de ayaklanmıştı. “Anne siz Sevda’ya bakın bir şey olursa ararım ben sizi.”

Amine ve Pelin hazırlanmış Tunahan da onları hastaneye bırakmıştı. Amine gitmeden önce Metehan’a ilaçlarını içmesini tembih etmişti. Kendisine bıraksa asla kullanmazdı ilaçlarını.

Hastaneye gelmişlerdi bulunduğu ameliyathaneyi öğrenip oraya gittiler. Ameliyathanenin orada Ekin’i gördüler. “Ne zaman girdi?” dedi Amine “Yarım saati geçti çok korkuyordu yanına almadılar.” Dedi Ekin de duvarın köşesine çökmüş eşini bekliyordu kafasını ellerinin arasına almıştı ve bekliyordu.

Saatler geçmişti Ayşegül’den veya bebekten bir haber yoktu. Ekin kafayı yiyecek gibiydi. Kuzey ve diğerleri de gelmişti.

Önce bebek sonra da Ayşegül çıkmıştı. Ekin bebeğini ördükten sonra Ayşegül’ün peşinden gitmişti. Diğerleri de onunla beraber kendisine gelmesi için ona zaman tanımışlardı. Ekin de çıktığında kızları istediğini söylemişti.

Asker'imHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin