3. BÖLÜM: "Kamuflaj Çok Yakışmış Dedim"

2.7K 106 2
                                    

3. BÖLÜM: "Kamuflaj Çok Yakışmış Dedim"

O kavga meşhur kavgalardanmış yaralanan da olunca Metehan da koşmuş yardıma. Eve gitti Metehan annesinin yanına.

Metehan komutanı ile konuşuktan sonra komutanı ona 2 gün daha izin yazmıştı nedensizce genelde hiç izinlerini kullanmazdı.

Akşam olmasına az kalmıştı ve daha misafirler gelmemişti nedense bugün olaylardan, yani onu görmesi biraz fazla garibine gitti acaba o da onu tanımış mıydı sanki kendisini tanımaya ihtiyaci varmış gibi. Dinlenmek için duşa girdi buz gibi bir su bedenini titretti çıktı ve giyindi yatağına girdi uykuya ihtiyacı vardı sanki...

Metehan uyandığında saat akşam 7'ye geliyor. Üzerini düzgünce giyindikten sonra şağıya indi. Mutfakta bir sürü yemek kokusu birbirlerine karışmıştı. "Biri mi gelecek?" dedi tencerelerin kapaklarını açıp mis gibi kokuyu içine çekerken "Arkadaşım gelecek ya Metehan" dedi annesi oğluna "Haa evet ailesiyle gelecekti ben gideyim o zaman." Derken annesinin kızgın bakışlarınıa maruz kaldı "Ne demek ben gideyim ailecek tanışmak için geliyorlar." Metehan annesine bir şey demezken Sevda gelir "Saat kaçta gelecekler? Anne" de ocaktaki son yemeği karıştıan annesine "Yarım saate gelecekler kızım noldu çok mu sevdin ablayı." O sırada da Ceylan teker teker yemekleri kontrol etti masayı kontrol etti derken Metehan "Telaş yapma anne gayet güzel olmuş her şey." Derken Pelin "Abi uzun zamandır görüşememişler annem birazcık haklı aslında" derken gidn Sevda tekrardan gelmişti yanında babasıyla beraber "Abi sen ne zaman gideceksin?" diye sordu Tunahan abisine "Benim burada durmamı istemiyor musun? Sen", "Hayır genelde çok az dururdun a o yüzden." Derkne bi an Tunahan'ın yüzü düşer Metehan kardeşine sarılınca "1 hafta ama görev çıkarsa giderim." tam o sırada Sevda "amcaaa" diye babasından amcasına sarıldı uykulu olduğu için amcasını görmemişti "Kuzum" diye sarılırken yeğenine "Amca sen hiç evlenme tamam mı?" der bir anda Sevda ve annesi ve babası güler "Neden kuzum?" der Metahan "Bizi ayırmasınlar sen hep benimle oyun oyna tamam mı?", "Ah sevdam sonra amcanın aklını da bulandırıyorsun." dedi Ceylan "Bak evlenmemi istemeyen biri." Dedi o sırada Metehan "Kesinlikle senin sözünü dinleyeceğim güzelim." Deyip yeğeninin yanalarından öper "Babanne annemle babam evlenirken niye beni sana bıraktılar?"der bu sefer de Sevda "Kuzum sen o zaman yoktun?" de annesi ve "Ay şimdi gelecekler hadi çene yapmayın." Ceylan'ın uyarısı ile herkes bir işe koşarken Sevda ve amcası da oyun oynuyordu.

Dakikalar geçerken herşey hazırdı ve Amine'nin ailesi de gelmek üzereydi Metehan odasına çıkıp üzerini değiştirdikten sonra zil çalmış. Sevda kapıya koşmuştu Tunahan da arkasından kapı açıldı selamlaşıldı ve içeri davet edildi Sevda Amine'nin elinden tutup oyuncaklarının yanına götürürken Metehan da odasından çıkıp gelmişt.

Amine'ni sırtından görmüştü çünkü yüzü dönük değildi. Hamide kızına seslendi. "Kızım gelsene tanış önce." Amine, Sevda'nın yanından kalktı annesinin yanına giderken Pelin de "Benim kızla baya iyi anlaştılar." Der o sırada Amine Metehan'ı, Metehan da Amine'yi görmüştü. Sanki karşılaşmamış gibi Ceylan'ın elini öptü ve Metehan'a da 'merhaba' dedi Metehan da aynı şekilde karşılık verdi ortam aşırı derecede gerginlik kokuyor anlamışlar ama neden kaynaklandığını anlamamışlardı.

"Ayakta kalmayalım hadi oturalım." diye dağıttı dikkaleri ceylan annesi Amine'ye kısa bir bakış attı bu 'sende yardım et' demek oluyordu.

Pelin'in arkasından giden amine mutfağa girince derin bir nefes aldı bunu pelin farketti. O sırada da mutfakta nefes nefese kalan Amine vardı hala şaşkınlığı gitmemişti "Amine sen iyi değilsin?" dedi bunu fark eden Pelin "Değilim!" dedi doğruyu söyleyerek Amine "Noldu kız?" dedi elindeki işi bırakıp Amine'ye odaklandı "Hani biraz bahsetmiştim ya kaçırılma olayı oldu felan diye" dedi ve derin bir nefes aldı.

Asker'imHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin