30. Bölüm “Doğum Günü”
Gün geçmişti Amine ve diğer kızlar Ayşegül’e yardım ettikten sonra dağılmışlardı. Metehan da gelmişti Amine ve Kamer’i eve bırakmıştı. Amine onları estesi gün için kahvaltıya çağırmıştı Metehan da annesine söyleyeceğini de eklemişti.
Kamer’in kardeşi çoktan eve gelmişti ve yemek yaparken de Hamide’ye yardım ediyordu. “Geldini mi kızım?” demişti Amine’nin içeri girdiğine gören annesi “Evet anne geldik bu arada yarın sabah kahvaltıya Metehanları çağırdım haberin olsun.” Demişti “Tamam kızım hep biz mi gideceğiz onlar da gelsin iyi etmişsin.”
“Anne seninle konuşabilir miyim?” demişti annesi mufağı işaret etmişti gittiklerinde “Ben diyorum ki biz gün alalım nikah için fazla uzatmaya gerek yok.” Amine annesine danışmadan bir şey yapmak istemiyordu. “Sen nasıl istersen kızım ama emin misin?” demişti annesi “Kızım benim ne ara büyüdün demişti?” sarılırken “Metehan’ı kaybetmek istemiyorum. Bu yüzden de çabuk da evlenmek istiyorum.” Demişti.
“Hadi içerdekileri bekletmeyelim.” İçeri geçtiklerinde diğerleri sofraya oturmuşlardı “Hadi bakalım afiyet olsun.” Demişti Hamide ve yemeğe başladılar.
Yemekten sonra çay içerlerken Kamer ve Elis kenarda konuşuyorlardı. Amine yanlarına gidip “Gizli gizli ne konuşuyorsunuz?” Elis bir an susup “Hanımefendi çıkma teklifi almış.” Elis yüzünü kapatırken Kamer de dik dik bakıyordu ona. “Ama abla ben demedim gel bana çıkma teklifi et diye.”
“Sen ne cevap verdin?” demişti Amine de “Tabiki de hayır dedim.” Elis’in yanakları kızarırken “Sınav senem olmaz hem.” Demişti Elis “Güzelim utanmana gerek yok.” demişti Amine “Bunlar normal şeyler çok güzel kızsın.” Demişti Kamer “Bilmiyorum ki kendimi garip hissediyorum.”
Amine Elis’e sarıldıktan sonra “Miniğim benim kız kıza film gecesi yapalım mı?” demişti Kamer “Olur yapalım.”
Saatin geçmesi ile mısır patlatmışlardı ve filmi seçmişlerdi. Film bitince yerlerine geçip uyumaya gitmişlerdi.
Ertesi gün olmuştu Sabah erkenden kalktı Amine olmayan şeyleri alıp hemen kahvaltı hazırlamaya başladı Kamer işe gideceği için olmaycaktı ona da mutfağa bast bir kahvaltı hazırladı Elis de o sırada uyanmıştı “Amine abla bende yardım edeyim.” Demişti Kamer de hazırlanırken Hamide ve Harun da uyanmıştı.
“Damat gelecek yani?” demişt Harun “Damat” diye tekrarladı Amine “Baba nikah için gün alsak diyorum nasıl olur?” demişti Amine babasının tepkisini ölçmek için demişti.
“Siz bilirsiniz kızım ama kızımı en iyi şekilde evimden çıkarmak istiyorum.” Demişti babası “Bir de Ceylan teyzenin evi çok güzel bahçesi yani orada yaparız diye düşündüm. Nasıl olur?” Harun kaşlarını çatarken “Olmaz düzgünce salon tutalım yada kı düğünü yapalım havalar ısındı.” Demişti Harun Hamide de eşini destekledi. “öyle olmaz kızım babanın dediği gibi yapalım. Deniz kenarı seversin sen, deniz kıyısı düğün yaparız.” Demişti Hamide.
“Tamam o zaman ben Metehan ile konuşayım nikah için gerekli hazırlıkları yapalım düğün yerini de ayarlarız bir şekilde.” Hamide ve Amine kahvaltı hazırlarken Kamer de atıştırmıştı ve çıkacaktı. Metehan aradı o sırada Amine’yi hemen açtı “Güzelim biz geliyoruz.” Demişti. “Tamam gelin.” Demişti Amine de “Geliyorlarmış anne.” Dedi heyecan ile “Gelsinler kızım.”
Elis de bir şekilde yardım ederken Kamer çoktan işe gitmişti. Mesai başlamadan arkadaşlarının Kuzey hakkında sordukları soruları geçiştirmişti. Odasına gitmişti dil bilmesi onu iş dünyasında daha da avantajlı yapmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asker'im
Ficção AdolescenteDaha 4 yaşında verildi eline al yıldızlı bayrak, büyürken bile bırakmadı babasının emanetini. Büyüdü ülkesini korumak için asker oldu. Hep korku vardı içinde bir kiza sevdalanırsa, sonunun anne ve babası gibi olmaktan korktu ve korktuğu da başına ge...