16 Temmuz 2023
Manga - Yine Yeni Yeniden
Simge - Aşkın Olayım
Carla Morrison - Disfruto
...
7. Bölüm: "Ani Teklife, Seri Cevap"
Heyecanı tam anlamında yaşıyorlardı ikisinin de kalpleri duracak gibiydi. Sessiz geçmişti yolculuk Metehan bir ara konuşmak istese de asla kelimeleri bir araya getirmemişti işte teröristlere korku salan komutan burada türk kızı ile konuşurken terliyordu.
Amine de ne demesş gerektiğini bilmediği için konuşmamıştı ortam fazlasıyla gerilmişti neden böyle olmuştu ki. Yol akıyor ikisi de sadece yola bakıyordu. Bu sessizlik fazla sürmedi Amine konuşmak için ona doğru dönerken "Çok yakışmış ama favorim kamuflaj." Hafifce kıkırdadı Metehan "Kesinlikle benim tercihim de o." Dedi
"Teklifimi kabul ettiğin için teşekkürler." Dedi yola bakarken "Önemli değil. İstediğim için geldim."
"Bu arada sende fazla güzel olmuşsun." Bunu bir an duyunca şaşıdı beklemiyordu. "Teşekkür ederim." Dedi aralarında konuşma bu kadardı sonrasında da zaten restorata gelmişlerdi.
Bu sefer Metehan'ın kapısını açmasına fırsat vermeden inmişti Amine. Metehan arbayı güzelce park ettiten sonra hemen Amine'nin yanına gitti ve beraber mekana griş yaptılar çok dolu değildi tenha ve güzel bir yerdi.
Bu mekanı ona Ekin tavsiye etmişti. Metehan nereden bilsin böyle mekanları. Masalarına oturduktan sonra garson geldi ve menüleri verdi. Siparişler verildi eskisinden daha iyilerdi muhabbetleri.
Yemekler gelince daha da koyulaştı muhabbetleri "Tunahan işte ya öyle olmuştu bu arada kusura bakma o cevaplarım için." Amine hatırladı Tunahan'ın gelmeyip kaza geçirdiği günü "Önemli değil ama o an şaşırdım." Dedi "Aklıma geldikçe gülüyorum valla." Amine de gülümsemişti "Neden asker olmayı seçtin? Zor değil mi?" dedi riskli soruyu sorarak "Babam da askerdi." Amine duraksadı biliyordu babasının şehit olduğunu ve buna rağmen asker olması onun garibine gelmişti açıkcası.
"O haberin geldiği gün söz verdim ben kendime babamın intikamını alacağım diye aldım da sayılır." dedi sessizce ama kimbilir içinde ne fırtınalar kopuyordu. "Başın sağ olsun zor bir durum aşammışsın. " bir an da gözlerinin tam içine baktı Amine'nin "Sence annem beni bu kadar neden evlendirmek istiyor ya da neden ben buna rağmen evlenmedim." Dedi Amine yutlkundu korkuğu içindi "Şehit olabileceğin ihtimali olduğu için mi?" başını salladı "Evet ama ilk karşılaşmamızdan sonra seni unutamadım böyle karşılaşacağımızı da bilmiyordum ama iyiki de karşılaşmışız."
Sustu Amine evet kendisi de unutamamıştı "O korkuya gözlerini kapattığın halin gitmiyor aklımdan rüyamda kabus görürdüm genelde seni görmeye bile başladım artık." Amine bu itiraflar karşısında "Bende unutamadım hep aklımdasın beni kurtardığın için olduğunu düşünüyordum.", "Başta emin ol bende o yüzden zannediyordum, meğerse öyle değilmiş."
"Nasılmış ki?" dedi safça Amine "Amine galiba ben aşık oluyorum ama olmamam da gerekiyor. nasıl olacak bilmiyorum."
"O sebepten ötürü değil mi?" dedi yine başını sallamakla yetindi "İyi düşünmen lazım sakın aklından askerliği bırakabileceğimi düşünme ben bırakmam, bırakamam. Aklından çıkarma bi gün şehit olabilirim. Bu yüzden hiç bir kızla görüşmedim, sevmedim. Arkamda yetim çocuklar bırakmak, bir kadın bırakmak istemiyorum." Dediğinde sustu peki ya bunlar sevginin aşamayacağı şeyler miydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asker'im
Novela JuvenilDaha 4 yaşında verildi eline al yıldızlı bayrak, büyürken bile bırakmadı babasının emanetini. Büyüdü ülkesini korumak için asker oldu. Hep korku vardı içinde bir kiza sevdalanırsa, sonunun anne ve babası gibi olmaktan korktu ve korktuğu da başına ge...