'bebeği almamız gerekiyor'

582 47 2
                                    

Metehan, Kamer'i bulunduğu yerden alıp eve getirir.

Amine ve Kamer ile büyük bi sevinçle sarılır iken Metehan ve kuzey de onları izliyordu. Amine Kamer'den ayrılınca,
Kuzey, Kamer'e elini  uzatır ama Kamer ona sadece 'meraba' demekle yetinir.

Hazırlanan misafir odasına, Kamer yerleştikten sonra mutfağa Amine'nin yanına iner.

Amine de yolcu yorgunu olan Kamer için atıştırmalık birşeyler hazırlıyordur.

- benim güzel arkadaşım bana ne hazırlıyor bakalım?

- yol yorgunusun birşeyler atıştır da uyu.

- asıl sen bişi yapma ben buraya senin için geldim sana yardım etmek için, ayrıca sen yeğenimi yoruyorsun.

- tost yapıyorum yorulmuyorum ki

- tamam sen bilirsin!

- hadi sen yemeğini ye!

- tamam sağol

Kamer ve Amine sohbet ederlerken kuzey ve Metehan da televizyon izliyordu.

- abi Kamer ne kadar güzel demi?

- Allah sahibine kavuştursun ama benim Amine'm daha güzel

- Kamer Maşallah ya o şal o kadar mı yakışır bı insana o koca koca mavi gözleri, bembeyaz yüzü Allah'ım

- hahahah aşık olmuşsun sen!

- ben mi ben aşık olmam ki!

- inandım, ben karımın yanına gidiyorum.

Metehan sohbet eden karısına sarılır ve;

- uykun gelmedi mi güzelim?

- konuşuyorduk

- aynen Amine uyu artık yeğenime iyi bak tamam mı?

- tamam o zaman sende yok yorgunusun tamam mı?

- tamam uyurum şunları yiyeyim çok acıkmışım!

- tamam sabah görüşürüz

- görüşürüz...

Kuzey Metehan'ın dediklerini düşünürken mutfaktan çıkan Metehan ve karısını görür, Kamer yalnız kalmıştı. Hemen onun yanına gider.

- afiyet olsun! Nasılsın?

- iyiyim' deyip bulaşıkları makineye koyduktan sonra tam mutfaktan çıkarken kolundan tuttu kuzey

- niye soğuk yapıyorsun insan gibi konuşmaya çalışıyorum?

- konuşmak istemediğimdendir belki de

- o zaman istemiyorum de

- istemiyorum o zaman

Kamer daha fazla durmayarak kendisine verilen odaya girer ve kendini yatağa bırakır.

Üzerini değiştirdikten sonra düşünerek uykuya dalar.
Onu kendi babası sevmemişti başka erkeğe inanmak mı? aptallık.
Uykuya dalan Kamer uyurken kuzey sadece gördüğü ilk zaman ki hatırlar ne güzel de gülüyordu?

Ekin doğru söylemişti yalnız kalıyordu...
Tüm arkadaşları evlenmişti veya sevgilileri vardı.
Boşver deyip yatağına gördü ve uyudu.

~ 6 AY SONRA~

- EVETTTT' Murat ve Merve şu anda evleniyorlardı. Aradan 6 ay geçmiş Amine'nin ve Pelin'i karnı büyümüştü. Amine'nin bebeği 28 haftalık (7ay) olmuştu.

Asker'imHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin