39. Bölüm "Kaybetme Korkusu"
Saatin ilerleyen saatlerinde yorulmuşlardı ve erkenden uyumuşlardı. Ertesi gün bu sefer Amine uyanmıştı ve eşini izlemişti hep o mu izleyecekti. Bir ara da fotoğrafını çekmişti. Eşine güzel bir kahvaltı hazırlamak için Mutfağa gitmişti ve hazırlmaya başlamıştı.
Bir süre sonra Amine'ye Metehan arkadan sarılınca korktu "Bende öpücük ile uyandırılmak isterdim sevgili eşim."
"Öyle mi o zaman öpeyim." Demiş ve öpmüştü. "Mükemmel bir daha istiyorum." Metehan öyle deyince Amine bir daha öpmüştü.
Bir kez daha öppüp "Bu da benden." Demişti "Hadi otur yiyelim." Demişti Amine de "Bugün havuza girelim mi?"
"Olur girelim kahvaltıdan sonra." Kahvaltı yaptıktan sonra ikisi de mayolarını giyinmişti.
Metehan havuzu temizledikten sonra içeri girmişti. Amine de havlularını alıp inmişti Metehan'ı yüzerken görmüştü "Gelsene güzelim ısısı çok güzel." Amine havluyu bedeninde tutarken "Tamam arkamı dönüyorum gel." Metehan arkasını döndüğü zaman Amine hemen havuza girmişti.
"Senin şu utanmaların ne zaman geçeçek acaba." Amine yüzerken ona doğru "Bilmem yakışıklım." Amine, Metehan'a sarılırken Metehan aniden onu belinden kavradı ve kendine çekti.
"Hanım efendi bu kadar güzel olmasanız mı?" dudaklarına bakarken demişti bunu "Beyefendi bu kadar yakışıklı olmasanız mı?" diye karşılık vermişti ensesini oynarken "Çok fazla güzelsin." Amine de dudaklarına bakarken "Çok fazla yakışıklısın."
Metehan ve Amine havuzdan çıkmışlardı havlularına sarılırken Amine de saçlarını havlu ile ıslaklığını alıyordu.
"Açıktın mı?" demişti Metehan "Evet aslında birazcık açıktım." Amine kalkarken "Ben hazırlayalım." Diyip kalkarken "Sen giyin ben hazırlarım." Metehan ve Amine odasına giderken havluya sarılmışlardı. "Amine'm iyisin değil mi?" aynı zamanda da belinden tutmuştu "İyiyim hatta baya da iyiyim." Daha da yakınlaştı Metehan'a "Ondan bahsetmedim Amine'm başın dönüyordu ya onu soruyorum." Amine aydınlanırken "He arada oluyor ama bir şey yok."
"Amine doktara gidelim olur mu?" Metehan eşi için endişelenmişti. "Yakışıklım ben iyiyim bir şeyim yok." demişti daha da sırnaşarak "Hiç öyle deme sen ne kadar farkettirmemeye çalışırken ben hep fark ediyorum." Amine tüh bakışı yaparken "Nasıl fark ediyorsun ya?" diye sormuştu "Kızım ben senin canının nasıl acıdığını bile biliyorum." Amine hafif gülümserken "O zaman ben senden bir şey saklayamam." Demişti oflayarak "Kocalardan bir şey saklanılmaz." Metehan ciddi ciddi söylemişti bunu "Sen saklar mısın?" demişti Amine de konuyu değiştirerek "Bu kadar akıllı eşimin olması iyi bir şey galiba." Demişti Metehan Amine'nin bir yandan da saçını oynarken "Lafı değiştir sen şu günler geçsin, gideceğiz doktora." Derken odaya varmışlardı.
Amine odaya koşarken "önce ben gireceğim." Demişti Metehan arkasından sırıtırken "Kapını kilitle o zaman." Demişti Metehan da.
Amine odaya girdiğinde direk lavaboya girer ve duş alıp çıkar bornaz ile Metehan'ın karşısına dikilir "Buyurun beyefendi." Deyip lavaboya doğru elini uzatmıştı.
Metehan üzerine gelirken "Oraya değil de buraya gelsem." Diye Amine'nin dibine girmişti. "Olmaz önce duş alman lazım bende buraları toparlamam lazım." Yandan yandan da kaçıyordu. "Öyle olsun bakalım." Amine'nin yanından geçip banyoya girmişti. Amine önce etrafı toplamış sonrada iç çamaşırlarını giymişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asker'im
Teen FictionDaha 4 yaşında verildi eline al yıldızlı bayrak, büyürken bile bırakmadı babasının emanetini. Büyüdü ülkesini korumak için asker oldu. Hep korku vardı içinde bir kiza sevdalanırsa, sonunun anne ve babası gibi olmaktan korktu ve korktuğu da başına ge...