22

167 17 14
                                    

Valamikor csináltam egy új borítót, csak elfelejtettem átcserélni 😅 

Új stílust próbáltam ki, szóval kicsit kezdetleges, de szerintem egész jó lett 😊 

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Új stílust próbáltam ki, szóval kicsit kezdetleges, de szerintem egész jó lett 😊 

De a story-ra visszatérve, remélem még van egy halvány emlékfoszlányszerűségetek, hogy miről volt szó az előző részben (bocsi hogy ilyen sok idő telt el) 



 - Szóval... - kezdi Yamaguchi az ajtó túloldaláról. 

Éppen a fáslis csuklóvédőmet tekerem le, hogy felrakhassam a sportra valót, de most megdermedek a mozdulat közben. Nekidőlök a hátammal a fülke ajtajának és veszek egy mély levegőt. Nem tudom miért hittem, hogy megúszhatom ezt a beszélgetést... 

 - Szóval? - kérdezek vissza. 

 - Mi bajod van Kageyamával? 

Semmi körítés. Egyenesen a dolgok közepébe, mint mindig... 

 - Mi lenne? 

 - Olyan feszült vagy mellette... és elutasító vele... Meg reggelinél is nagyon bunkó voltál, amikor kért tőled valamit. 

 - Nem értem miért vagy meglepődve, eddig se kedveltem. 

Hallgat egy ideig. 

 - Az a baj, amit Tanaka mondott ébredésnél? 

 - Nem. 

 - Tudod az, hogy összebújva... 

 - Nem! - szakítom félbe ingerülten és heves mozdulatokkal újra nekiállok a csuklóvédőm lecserélésének. - Álmomban véletlenül átfordultam hozzá, nincs miről beszélni ezzel kapcsolatban. Túl közel pakoltunk le egymáshoz. Ennyi. Legközelebb jobban odafigyelek... 

 - Szóval tényleg ez a baj... 

 - Nincs semmi baj! 

 - Lehet beszélned kéne vele erről... 

 - Yamaguchi! 

 - Tsukki. 

Felsóhajtok. 

 - Nem kell nekem elmondanod, jó? Elég ha elmagyarázod neki, hogy hogyan érzel ezzel kapcsolatban... Jobban fogod érzeni magad utána. 

 - Nem akarom. 

 - Én meg nem akarom, hogy ilyen kínosan viselkedj vele. És ő sem. Ez már kettő az egy ellen. 

 - Mégis honnan tudnád mit akar? - nevetek fel erőltetetten. 

 - Látszik rajta, hogy rosszul esik neki... És aggódik érted. 

Felhorkanok. 

 - Aggódik? 

 - Igen. Különben most se jött volna utánad, igaz? 

Nope [tsukkiyamakagehina]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu