Keyifli okumalar dilerim...
Gökkuşağı Yıldız
Otuz iki diş sırıtarak geldiğim evde yaptığım ilk iş yüzük olan sağ elimi ve Mario'nun çektiği videoyu arkadaş grubuna atmak oldu. Ve şimdi ise görüntülü arama ekranıma düştü.
Açtığımda alt dudağımın köşesini dişliyordum. Ekranda İkra, Dicle,yanında Didem olan Burak ve yan yana olan Merve ile Oğuz belirdi.
"Merhabaa." diye ekrana doğru bağırdığımda İkra'dan bir çığlık yükseldi.
"İnanamıyorum, yüzüğün nerede?"
Telefonumu sol elime alıp arkamdan yavaşça sağ elimi çıkartıp ekrana doğrulttum.
"Enişte paraya kıymış." Burak sırıtarak konuştuğunda Didem bezgince nefes verdi.
"Ya ben Martin enişteme kırıldım.Adam tüm Roma şahitliğinde evlenme teklifi etti, biz niye şahit olamadık bu ana."
Omuzlarımı silktiğimde Martin yanıma geldi ve ekrana eğildi.
"Sıkma canını, nikah şahidimiz sen olacaksın."
"Ee olcak o kadar." derken saçını geri atmıştı.
"Of İkra bir sus biz konuşalım." Dicle oturduğu yerde önlüğünü düzeltti ve ellerini masaya yasladı.
"Hayırlı olsun canım, çok güzeldiniz."
"Teşekkür ederim Dicle'cim."
Ondan sonra hep bir ağızdan tebriklerini sıraladılar, sağ elimle saçımı geri ittirdiğimde Merve yüzünü buruşturdu.
"Ay havada atarmış."
"Ay arkadaşlar bilerek yapmamıştım." buna hep bir ağızdan güldüğümüz sırada telefonu odada ki masaya sabitleyip şişeye uzandım ben kapağını açarken Martin tabletini hafif kenara koyarak bana bardak uzattı.
"Of nedime kıyafetimiz hangi renk olsa kızlar?" diyen İkra'ya güldüm.
"Daha erken." dediğimde Martin aniden bana döndü. Hafifçe bana eğilip fısıldadı.
"Erken mi? Türkiye'ye gidince hazırlıklara başlayacağız, anca yetişir."
"Konuş be eniştem."
Kızlara gözlerimi devirip ağzıma bir çilek attım. Martin, Burak ve Oğuz'la kısaca konuşup bir elini omuzuma attığında İkra hemen ağzında ki lokmayı çiğneyip ekrana yanaştı.
"Martin, kelebek nereden aklına geldin?Yani birde Gökkuşağı'nın ki rengarenk seninki simsiyah."
Martin hafifçe gülümseyip boşta ki eli ile yüzüğümü okşadı ve başını ekrana çevirdi.
"Gökkuşağı ile ilk imza resmimiz, kelebeğin içi rengarenk dışı simsiyahtı hatırlarsınız belki sergiden."
"Ay evet." diyen Dicleydi.
"İşte bizi bir araya getiren bir resimdi,ikimizin ilk yaptığı bir işti, benim için anısı büyük."
"Romantik adam." diyen Didem ile güldüm ama Martin'in söyledikleri beni çok duygulandırmıştı.
Bu kadar ince ve detay düşünmesi onu böylesi güzel bir adam yapıyordu."Bu romantik anlardan midem bulandı, haydi görüşürüz." diyen Burak ile güldük.
Ve son konuşmalar ile telefonlar kapandı, ben anında yanımda ki adama sarıldım. Kolları omuzlarımı sardığında aramızdan nefes bile geçemezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKKUŞAĞI
RomansaRomantizm #1 Mizah#5 ~~~ Adamı süzmeyi bırakıp"Buyrun ne istemiştiniz.?"dedim. " Aslında yağmurdan korunmak için girmiştim ama... Gaelic Coffeeniz var mı? " Adamın istediği kahve alkollü bir kahveydi. O yüzden bende yoktu. " Maalesef bizde bulunmu...