🌈 G/23⭐

10.1K 430 46
                                    

Satır arası yorumları merakla bekliyorum...
Keyifli okumalar dilerim...

Aras Yalısı~2012

Ata karşısında kendisine kızgınca bakan babasına yenilmek istemedi.

"Sana tek bir şey söyluyorum... O kadın bu eve geldiği an ailemizden geriye bir şey kalmayacak."

"Sen ne biliyorsun da konuşuyorsun!" Ata'nın sesinden daha keskin gelen ses evde yankılanmıştı.

"O kadının  gözlerinden anlıyorum... Kötü bakıyor."

"Ha demek gözlerini anlayacak kadar inceledin onu." Ata yıkılmış bir şekilde baktı babasına ne diyordu bu adam.

"Söylediklerine dikkat et!"

"Sende terbiyesizlik yapma!" Ata histerik bir şekilde güldüğünde babası Yusuf Bey daha da sinirlendi.

"Tek bir yanlış da burada kalmam... Bilgin olsun."

"Hep bunu diyorsun, kartlarını iptal ettikten sonra üç gün dayanamaz geri gelirsin." Ata daha fazla katlanamayacağını anladı ve odasına çıktı.

10 gün sonra

Ata günlerinin çoğunluğu geçirdiği gibi yine odasındaydı. Normalde yazları babasının yanına gider şirkette yardımcı olurdu. Ama annesinin ölümünden sonra pek çok şey değişmişti. Akşam yemekten sonra biraz kardeşi ile oynamıştı ve tekrar odasına gelmişti.

Babasının hiç bir zaman istemediği şeyi yaparak şuan giyinme odasına sakladığı tuval ve boyaları çıkararak resim yapıyordu. Tek hobisi buydu ve bunu yaparak rahatlıyordu.

Giyinme odasında yaptığı için odasına giren kadından bi habersizdi.Resimin yarısında uykusu geldiği için odasına döndü. Odanın ışığını açtığında yatağında sere serpe yatan kadınla yerinde kalakaldı.
İşini sessizce halletmek istediği için yatağına yaklaştı ve iğrenerek kadının kolunu dürtükledi.

"Yatağımdan kalk." seslenmişti ama kadın uyanmamıştı.

"Feride... Abla uyan." ona her ne kadar saygı göstermek istemese de babasının gözüne batmak istemiyordu.

"Ahh... Nereye gelmişim ben." diyerek numara yaptı kadın. Oysa ki nerede olduğunu biliyordu.

"Benim odama gelmişsin neden?" Ata her ne kadar sinir olsa da belli etmemeye çalıştı.

"Odaları karıştırdım heralde canım." kadın ayağa kalktığında açık saçık giydiği geceliği göz önüne serildi.
Ata bu duruma inanmak istemedi. Kendi odası ikinci katta en baştaydı, onların odası ise en sondaydı.. Aralarında tam üç oda vardı.

"İyi o zaman kalk git odana. "

" Ne kadar kabasın öyle, gel hem biraz aramızı düzeltelim... Sonuçta artık aynı evin içerisindeyiz"

"Gerek yok, kalk git şimdi... Bir daha da girme odama." deyip kadının çıplak kolunu tuttu.
Kadın kendi koluna sarılmış elin bileğinden tuttu ve kendine çekti. Ata'nın boşluğuna geldiği için kadına yaklaşmıştı.

"Neden bana bu kadar sertsin?"

"İyi misin kadın sen, yürü git odana içtin mi naptın?" der demez zorla elini çekti kadına iğrenerek bakarken geri çekildi.

"Peki peki gidiyorum, sadece konuşmak istemiştim." Ata kadının dediğini takmadan çıkıp gitmesini istedi. Kadın ona değerek odasından çıktığında o da banyoya koşup kusmuştu.
Gerçekten kusmuştu. Kendinden 17 yaş büyük kadının ona böyle davranması iğrenmesine neden olmuştu. O kadın birde babasının eşiyse. Odaya döndüğünde çarşafların hepsini çıkarıp yere atmıştı. Bu gece yaşanmamış gibi yapacaktı.

GÖKKUŞAĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin