🌈59/G⭐

4.3K 464 62
                                    

Keyifli okumalar dilerimmm.

Gökkuşağı Yıldız

"... İnsan neler yapar isteyince
Bu bir şey değil, düşününce
Ben de tarifi öğrenince
Kalktım, sana kek yaptım
Çırptım, çırptım, karıştırdım..."

Sırtıma değen beden ile yerimden sıçradım ama karnımı yatıştıran el ile derin bir nefes aldım, saçlarımın arasına yüzünü yaslıyan adamda benimle bir nefes aldı.

"Bitti güzel gözlüm."

Elimi kopardığım peçeteye silip yüzümü sevdiğim adama döndürdüm. Yüzünde hiç görmediğim bir gülümseme ve huzur varken onun için o kadar mutluydum ki ellerim anında ensesine sarıldığında beni kaldırıp tezgaha oturttu.

"Artık o kadından kurtulduk, geçmişimizden kurtulduk, sıkıntılarımız geçti ve biz bunları beraber başardık."

"Biz başardık." alnını alnıma yaslarken mırıldanmıştı.

Bugün Feride'nin ve babası Yusuf Bey'in boşanma davası vardı ve ilk celsede boşanma gerçekleşti. Martin, Feride'ye söylediği gibi onu açık da bırakmamak için isteği üzerine Yalova'da bir eve yerleştirdi.

Artık eskilerden arınmıştık şimdi ise yeniliklerle dolu hayatımıza bir adım atmıştık. Sıkıntılarımızın olmadığı bir hayat birlikte çok güzel olacaktı.

Sevdiğim yüze bakarak yanaklarını okşadım ve çok düşünmeden dudaklarımızı birleştirdim. Hiç vakit kaybetmeden kontrolü ele aldığında mızmızlansam da bedenimde dolaşan elleri ile sessizleştim.

"Artık dayanamıyorum." beni kucağına aldığında dudaklarımızı ayırdım ve sıkıca boynuna tutunup ensesine doğru sokuldum.

"Nereye?"

"Daha rahat edebileceğimiz bir yer biliyorum."

"Bebeğim,pasta yapıyordum."

"Bebeğimmiş" ağzının içinde homurdandığın da kıkırdamıştım ama yatağın üstüne atılmam ile kısa sürdü.

"Akşam misafir gelecek." diyerek bacaklarının arasından çıkacakken omzunu omuzuma doğru ittirdi ve beni yatağa yasladı.

"Akşama çok var."

Der demez üstünde ki tişörtü çıkardı bununla beraber nefesimi kontrol edemedim. Elleri üstümde ki sweti göğüslerime kadar sıyırdığında gözlerim açılmıştı. Martin ilk defa bana bu kadar net yaklaşıyordu ve bu kadar yakın temasta bulunan ben heyecanlanmaktan başka bir şey yapamıyordum.
Büyük bir açlıkla dudaklarımız birleşirken sıcak avuçları belimin iki yanını bulup  okşadı. Bu hareketi ile ona doğru yükseldim bu hareketim onun inlemesini sağladı.

"Gökkuşağı!" Ben bana kızdığını zannederken alev almış gözlerini görmemle yanlış bir harekette bulunduğumu farkettim. Bunun komikliği ile alt dudağımı dişlerimin arasına aldım.

"Anlaşıldı, ilk gecemizin nasıl geçeceği."

Üstümde ki bedene daha çok yaslanırken elim çıplak göğsünü buldu ve olduğu yeri okşadı.

"Nasıl geçecek?"

"Çok ateşli."

Daha ne olduğunu anlayamazken üstümde ki çıktı ve ben iç çamaşırım ile kaldım.

"Böyle durumlar da eşitlik şart."

"O zaman bunu da çıkarmamız lazım."
Gözümde ki şehvet kırıntıları ile sütyenimin askısını kaldırıp bıraktım, tenime çarpan ses ile gözleri resmen yanıyordu.

GÖKKUŞAĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin