Keyifli okumalar dilerim..
Gökkuşağı Yıldız
Martin dudaklarını ıslatıp tekrar yanıma oturdu ve ciddi yüz ifadesi ile bana baktı.
"Ne mi saklıyorum?"
Başımı olumlu anlamda salladığım da başını iki yana sallayarak çatılmış kaşları ile bana bakmayı sürdürüyordu.
"Bunu nereden çıkardın Gökkuşağı?"
Boğazımı temizleyip yerimde doğruldum.
"Bir kaç kez telefon konuşmalarına şahit oldum bir kere de Mario'lar ile konuşurken duydum. Yani her seferinde bana söylersin diye bekledim ama..."
Cümlemi yarım bırakma sebebim elinde büyük kutu ile kapıdan giren Danilo oldu.
"Aa sende mi buradaydın?"
"Başka bir yerde mi olmam gerekiyordu." diyerek ayağa kalktım ve hızla Danilo'nun yanından geçtim.
Ben daha odaya girmeden Danilo'nun sesini duydum. Yanlış bir şey olduğunu bilsem de onları dinlemekten geri kalmadım.
"Sinirli." dedi sadece.
"Haklı." tek kelimelik cümlelerle benim duygularımı yansıtıyorlardı.
"Evet haklı Martin ve sen saklamaya devam ediyorsun."
"Ya bu zamana kadar ona bir şey söylemedim. Gerek duymadım. Şimdi hayatımdan bir kesit söylesem ona, bu zamana kadar neredeydin, diye sormaz mı bana?"
Merakım daha da körüklenirken derin bir nefes çekme sesi geldi sonra da bir kaç adım ayak sesi.
"Elbiseyi getirtmişsin sağol."
"Rica ederim."
"En iyisi gideyim, sevgilimin gönlünü alayım."
Bir kaç adım geri gittiğimde Danilo'nun sesi silik bir şekilde geldi.
"Doğruları söylerek alacaksın değil mi?"
Yatak odasına girdiğimde saçlarımı geri ittim ve geceliklerimi giyip hemen yatağa yattım. Ben daha tam yerleşememişken Martin odaya girdi.
"Uyudun mu güzelim?"
Sesimi çıkarmadım ve rahatsız bir pozisyonda yatmaya devam ettim.
"Hm uyuduğuna göre sana aldığımı göremeyeceksin."
Ne kadar merak etsem de sesimi çıkarmadım. Çünkü Danilo ile konuştuklarından sonra Martin ile sağlıklı bir iletişime geçemezdim. Ve umuyorum ki Martin'de böylelikle hatasını fark ederdi.
Derin bir nefes çekişini duydum.Onu umursamadığımı fark ettiğinde odadan çıkıp gitti. Başımı hafif kaldırıp odada göz gezdirdim, bir kez daha gittiğine kanat getirdiğimde oflayıp sırt üstü yattım.
.....
Sabah belime sarılan kol ile uyandığımda kırgınlığıma rağmen yüzümde gülümseme oluştu. Yataktan yavaşça kalkıp banyoya geçtim. Gerginliğimi biraz olsun alması için ılık duş alıp çıktım. Üstümde ki bornozla odaya geçtiğimde Martin'i ellerini başının altına almış bir şekilde yakaladım.
"Ne zaman uyandın?" diye sorduğum sırada dolaba yönelmiştim.
"Kokun benden uzaklaştığından beri." dediğinde dişlerimi sıktım. Ah bu adam!
Bir şey söylemediğim de o benden önce davrandı.
"Yerde ki kutuda senin için aldığım elbise var. Giyersen sevinirim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKKUŞAĞI
RomanceRomantizm #1 Mizah#5 ~~~ Adamı süzmeyi bırakıp"Buyrun ne istemiştiniz.?"dedim. " Aslında yağmurdan korunmak için girmiştim ama... Gaelic Coffeeniz var mı? " Adamın istediği kahve alkollü bir kahveydi. O yüzden bende yoktu. " Maalesef bizde bulunmu...