CHP 26

912 88 20
                                    

Kepala dipusing ke kiri dan melihat adik kembar mereka sedang menuruni tangga sambil menyanyi.

" And after all this time, I'm still a bad bitch! "

Terangkat kening sebelah.

" It should be wrong to look this f*cking hot~~~? " Sambil kedua-dua tangan ditunjukan pada pinggang rampingnya.

" I'm in to me, I'm in to me " Sambungnya lagi.

Amanda menggeleng kepala sebelum berkata

" My twin everyone "

" And bitches you also look so f*cking hooootttt~~~ " Nyanyi Mikayla lagi sambil jari ditunjuk pada Hazel dan Amanda.

Hazel tergelak suka. Amanda sengih.

" Go girl! " Kata Hazel.

" I hope you see " Lalu Mikayla menundukkan badan seperti sudah selesai membuat persembahan.

If you guys know what the actual song is, then you know 😂.

Mikayla kemudian mengambil tempat di sebelah Hazel yang sedang duduk di sofa itu. Amanda bangun untuk pergi membuat milo ais.

" Happy semacam kau harini, apahal?" Tanya Hazel.

Jari dipetik ke arah Amanda meminta untuk membuatkan milo ais buatnya juga.

" First, harini cuti, second Abang Ayden ajak dating and third jimat duit aku sebab aku akan paw dia beli kasut baru " Jawab Mikayla sambil tersengih.

Hazel hanya angguk kepala.

" Manda, kau takde nak pergi mana-mana ke harini?" Mata dialihkan ke arah Amanda yang sedang memasukkan serbuk milo ke dalam dua gelas.

Amanda diam sebentar sebelum mengangkat bahu.

" Aku yang takde boyfriend ni pun ada orang ajak dating. Sedeyh betul hidup kau " Tukas Mikayla.

Hazel disebelah gelak. Amanda yang mendengar itu menjuling mata ke atas.

Dia buat tak layan.

Mikayla bangun dari sofa dan ingin naik semula ke tingkat atas.

" Aku nak siap-siap, setengah jam lagi abang Ayden sampai " Katanya.

Amanda datang membawa dua gelas milo ais dan menghulurkan satu kepada Hazel.

" Kau takde nak keluar mana-mana ke?"

Hazel pandang sebelah sebelum menjawab

" Malas ah, aku nak layan anime je harini "

Amanda mengangguk kemudian menghirup air milo buatannya.

Setengah jam selepas itu, Mikayla turun dengan outfit-nya.

Setengah jam selepas itu, Mikayla turun dengan outfit-nya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Triplets T&NWhere stories live. Discover now