HAYALLER VS GERÇEKLER

1.2K 49 54
                                    

24YILÖNCE

Gülseren çocuklarıyla beraber arka bahçede yazın son demlerinin tadını çıkartıyorlardı.Oğuz ve Serhad dedeleriyle top oynarken Berfin bebeğine elbiseler dikiyordu.

Oğuz bir kızkardeşe sahip olmak istediğini söylüyordu.Neden bir kızkardeş istediği sorulduğunda ise artık büyüdüğünü Serhadla oyun oynamak istemediğini söylüyordu.Berfin evde kendinden başka bir kız çocuğu istemediği için bu sefer de oğlan istiyordu.Serhad için çocuğun erkek ve kız olması fark etmiyordu tek istediği onunla oyun oynayacak bir kardeşti.

Serhad topun uzağa kaçmasını fırsat bilerek annesinin yanına geldi.Çocuklarına 1 kardeşleri daha olacağını söyledikten sonra Serhad sürekli annesinin karnını sevip o doğduğunda oynayacakları oyunları sayıyordu.

"Anne kardeşim beni duyuyor değil mi?"

"Elbette oğlum seni duyuyor hatta biliyor musun senin sesini duyduğu zaman sakinleşiyor"

"O yeter ki huzurlu olsun ben onunla sürekli konuşurum"

Fatma elindeki tepsiyi masaya bıraktıktan sonra Serhad'ın başını okşadı ve daha doğmamış bir bebeği kıskandığı için kendinden utandı ama bu görüntüyü kim görse kıskanmadan duramazdıki abisi ona hiçbir zaman sevgi dolu bir halde yaklaşmamıştı aksine Fatma'yı her zaman bu konakta fazlalık gibi hissettirmişti.

"Sen çok iyi bir abi olacaksın"

Oğuz küskün bir sesle"Peki ya ben Hala ben kötü bir abi miyim?"

Serhad muzip bir ifadeyle"Evet"dedi.

"Sen kendine bak sen de kötü bir kardeşinsin"

"Hiç de bile"

"Sen ağladığın zaman ablam la ben sırf senin sesini dduymamak için kulaklarımıza pamuk tıkıyorduk."

"Yalan söyleme ben ağlamam"

"Ablama sor"

Çocukların bağırışlarının arasında kalan Fatma yengesine dönerek"Şimdi neden kız çocuğu istediğini anlıyorum"dedi.

Gülizar aynanın karşısına geçip sevgilisi gelmeden önce son kez makyajını kontrol ediyordu.Ayhan son geldiğinde Gülizar'a birbirinden güzel hamilelik elbiseleri almıştı.Gülizar ise sevdiğine güzel görünmek için çiçekli tulumunu giydi.

Kapı çaldığında Gülizar elindeki tarağı bırakıp kapıyı açtı.Ayhan her zaman yaptığı gibi eli kolu gelmişti sevdiğinin evine.

"Hoş geldin aşkım."

Ayhan,Gülizar'ın yanağına sıpsıcak bir öpücük bıraktı ve şefkatlı bir sesle"Hoşbuldum prensesim nasıl?"

"Prenses olduğu belli değil belki prenstir."

"Benim için fark etmez gülüm ama ben kız olacakmış gibi hissediyorum."

Gülizar,Ayhan'ın çocuğuyla bu kadar ilgilenmesinden memnundu ama eğer Haşmetoğulları soyunda kendine bir yer edinmek istiyorsa mutlaka erkek çocuk doğurmalıydı.

Ayhan koltuğa oturduktan sonra Gülizar masadaki alkol şişesini açmak istedi ama Ayhan durdurdu.

"Alkol kokusu sana dokunur"

"Hayır,alkol kokusu bana dokunmuyor aksine sen rakı içmeyi sevdiğin için ben seni izlerken mutlu oluyorum."

"Sağol,tatlım ama Gülseren hamileyken değil yanında eve alkol sokturmazdı."

Yüreğim yangın yeriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin