6 yıl düşündü Leyla tam 6 yıl sonra özlediği sevdasından delirme noktasında geldiği Yavuz'u karşısındaydı.İlk önce ona sıkıca sarılıp kokusunu içine çekmek istedi sonradan aklına oğlu geldi eğer Yavuz onu bulduysa Boran da çok yakında onu bulurdu ve bu ikinci duygusu olan korku bütün vücudunu sardı ve aklına gelen ilk cümleyi söyledi.
"Tanıştığıma memnun oldum ben Leyla Haşimoğlu"
Sevdiği kadının kendisini tanımazlıktan gelmesine şaşıran Yavuz onu izleyen gözleri farketmesiyle kendini toparlayıp Leyla'nın takındığı tavra yakın bir takın tavırıp sıcakkanlı bir sesle"Ben de sizinle tanıştığıma memnun oldum Leyla Hanım"dedi ve oyunbaz bir sesle"Ama yüzünüz çok tanıdık geliyor daha önce bir yerlerde karşılaşmış olabilir miyiz?"diye sorunca muhabbetten geri kalmayan istemeyen 2.ortak Naci araya girerek gurur dolu bir ifadeyle"Olabilir,Leyla Hanım ülkemizin birçok noktasında seminer ve toplantılar düzenledi belki o toplantıların birinde karşılaşmış olabilirsiniz"dediğinde Yavuz oyunbaz sesini süründürerek"Olabilir"dediğinde bu sefer iki ortağın arasına Leyla girdi ve tanışma ihtimalini kesip atmak istercesine"Hayır"dedi Naci'nin yeni ortağa gösterdiği tavır yüzünden takındığı kızgın ifadeyi görmezden gelip"Sizi hayatım boyunca hiç görmedim"dedi.
Leyla'nın söylediklerinden sonra Yavuz'un yüzünde oluşan ifadeyi yumuşatmak isteyen Naci sahte bir kahkaha atıp"İlahi Leyla,Yavuz Bey sizin dürüstlüğünüzü bilmediği için yanlış anlayabilir"dediğinde Yavuz'un bakışlarındaki karartının daha çok arttığını görünce korkudan otomatikmen beliren genzindeki yutkunma hissine engel olamadı.
Ortamı yumuşatmak için bu sefer araya Naci'nin eşi Sevim girdi ve ortamda buz gibi esen havayı sıcaklaştırmaya çalışan bir sesle"Girişte tıkalı kalıp durduk.İsterseniz toplantı odasına geçip sizin için hazırladığımız Antalyamıza özgü yiyeceklerin tadına bakına bakıp bir yandanda çalışanlarla tanıştıralım sizi"dedğinde Yavuz'un bakışlarındaki karartı yerini profesyonel bir iş adamına bırakmıştı.
"Tabii"dedi yüzüne takındığı profesyonel bir iş adamı gülümsemesiyle"Antalyamıza özgü yiyecekleri de çalışanlarımızla tanışmayı dört gözle bekliyorum"
Leyla,Yavuz'un gülümsediği zaman ortaya çıkan gamzeleri görünce kalbinin gençlik zamanlarındaki gibi atmasını beklemiyordu.Aradan 6 sene çıkmasına rağmen aptal kalbi uslanmamış aksine ilk günkü heyecanla çarpmıştı.Kalbinin çarpma sesinin duyulmasından korkan Leyla Sevim'in kulağına eğilip"Siz toplantı odasına geçin ben size sonradan gelip size eşlik ederim"dediğinde Sevim memnuniyetsiz bir ifadeyle"Nereye gidiyorsun?"diye fısıldadı.
Leyla'nın içinden "Yavuz'dan uzak olan her yer"geçerken Sevim'in kulağına"Lavaboya gideceğim"diye fısıldadığına Sevim anladım anlamında kafasını sallayıp Leyla'nın kolundan çıktı ve önden önden ilerlemeye başladı.
Leyla arkada kalmanın rahatlığıyla sağda bulunan lavaboya koşarcasına ilerleyip soğuk suyun altında elini ve yüzünü yıkadı ama aptal kalbi hala Yavuz'un o özlem duyduğu gamzede kaldığından dolayı bir türlü sakinleşemiyordu oysa aptal kalbi bilmiyordu ki Yavuz geçen onca seneden dolayı hayatına başka bir kadın alıp o muhteşem gamzesini başka kadına gösteriyor olabilirdi ve bu ihtimali düşünmek bile vücuduna kızgın demirlerin saplanmasına sebep oluyordu.
Kalbini sakinleştirmmek amacıyla"Oğlunu düşün onun geleceği bu şirkete bağlı"dediği halde kalbi sakinleşmek yerine daha da hızlı atıyordu.Yüzünü 3.kez soğuk suyla yıkadığı zaman lavabodan içeriye Naci'nin sekreteri girdi ve koşmaktan nefes nefese kalmış bir sesle"Leyla Hanım,Naci Bey sizi biran önce toplantı odasında bekliyor"
"Tamam"dedi Leyla profesyonelliğini korumaya çalışırken eğer Yavuzla geçmişten gelen bağı ortaya çıkacak olursa şirketteki bütün otoritesinin elinden gitmesinden korkuyordu.İnsanlar,Leyla'nın bilerek Yavuz'u şirkete ortak ettiğini düşünebilirlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yüreğim yangın yeri
RomanceBize anlatılan töre hikayelerinde kız ve erkek zorla evlendirilir,oğlan kıza bir sürü zorbalık yapar ama iyi niyetli kızımız bu zorbalıklara katlanır ve sonunda erkek ve kız aşık olur, bir sürü olay yaşarlar ve hikayenin sonunda mutlu sona kavuşurla...