ALINTI-1

845 37 2
                                    

Boran,ŞanlıUrfa sokaklarında Leyla'sına kavuşmak isteyen bir mecnun gibi koşuyordu.Sokaklarda babasının adamları tarafından kovulanırken aklında Leyla'sına duyduğu özlem vardı.

Leyla'nın evli olması umrunda değildi biliyorduki Leyla'nın kalbi kendisine aitti ve Yavuz bu kalbe sahip çıkmak istiyordu.Yavuz,Leyla'yı tanıdığında bu hayatta en sevdiği iki insanı da kaybetmişti.Zaten annesiz olan Yavuz anneannesinin ve dedesinin kaybıyla bu zalim dünyada yalnız kaldığını düşünürken Allah ona bir melek gönderip ona bu dünyadaki yalnızlığı unutturmuştu.

Yavuz elindeki şekerlerle onu mutlu etmeye çalışan kıza ilk gördüğünde aşık olmuştu.O aşk büyüdükçe şekil değiştirmiş yerini kimsenin dolduramayacağı sevgiye bırakmıştı.

Yavuz,Leyla'yı aramak için kan kardeşi dediği Boran'dan yardım istemeye gidiyordu.O,Leyla'nın kiminle evlendiğini bilirdi.Diğer bütün arkadaşlarının evlerinin babası tarafından kuşatıldığını düşünüyordu.

Boran kapısının önüne vardığında Leyla'sını gördü.Bir an bunu bir serap sandı.Yorgunluğun ve özlemin verdiği bir hayal.

Konağın içinden çıkan takım elbiseli arkadaşını gördü.Boran'ın yanına gitmek istedi ama Boran'ın sevdiği kadına sıkıca sarıldığını gören Yavuz o an yok olmak istedi.Sevdiği kadına göz dikenin kan kardeşim dediği adam olması bu ihanet çok can acıtıcıydı.

Yavuz,kan kardeşim dediği adamdan  yardım istemeyeceğinden emin olunca Boran'a gözükmeden uzaklaşmak istedi ama kafasına yediği bir darbe onu kendinden geçirdi.

Gözlerini açtığında sandalyede elleri kolları bağlanmış bir şekilde duruyordu.Yavuz'u bayıltan kişi elinde tuttuğu kupasını sehpaya bırakıp ayağa kalktı.

"Nihayet uyandın arkadaşım"

Yavuz sandalyeden kurtulmak için çabalıyordu.Böyle kanı bozuk bir adama nasıl bunca yıl güvenmişti.Ona Leyla'ya olan aşkını anlatmıştı.

"Neden?"diye sordu Yavuz uğradığı ihanetin acısıyla"Leyla da ben de sana güvendik neden bize ihanet edin?"

"Tek sen aşık oluyorsun değil mi?Yıllardır senin Leyla'ya olan aşkını dinleyip durdum.Bir gün sessizce senin yerini alacağım günü bekleyip durdum ve Nihayet hayallerini kurduğum şans sonunda yanı başıma kadar geldi.Kimse ama kimse bu şansı alamaz.Kaybettin Yavuz artık sonsuza kadar Leyla benim."

"Leyla seni neden sevmedi ve nekadar zaman geçerse geçsin sevmiyecek biliyor musun?Sen,Leyla'yı kazanılacak ve kaybedilecek bir eşya olarak görüyorsun ama Leyla'da duyguları olan bir insan ve sen bunu görmezden geldiğin sürece sana asla aşık olamayacak" 

Yüreğim yangın yeriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin