Kırgınlık

526 25 6
                                    


Eğer kadınsanız toplumun sizden beklediği 3 şey vardır:Susmak,ailenin ve kocanın senin hayatına karar verirken sessizce kenarda doğurmak ve kendini çocuklara adamak"

Bunlardan birini yapmadığında toplum seni kötü kadın ilan eder ve seni toplumdan itmeye başlarlar.Kadının burada 2 seçeneği vardır.Ya toplum kurallarına teslim olacaktır ya da kendi hayatı için savaşacaktır.Asıl savaş 2.seçenekten sonra başlar ve Leyla'nın savaşı da bu andan itibaren daha da kanlı geçecekti.

Boran masumca uyuyan karısını izliyordu.Ne kadar da çok özlemişti karısını ondan ayrı kaldığı sürece karısının kıymetini de bir kez daha olsa anlamıştı.Karısının yasemin  kokulu saçını  içine çektiği sırada karısının şok olmuş gözlerle ona baktığını görünce  güven veren bir sesle"Korkma"desede Leyla çoktan kendini Borandan geri çekip ayağa fırlamış korku dolu bir sesle"Ne yaptığını zannediyorsun sen?Çabuk beni serbest bırak"dedi.

Boran sahiplenici bir ses tonuyla"Benim yapığım tek şey  karıma  ve yuvama sahip çıkmak"dediğinde Leyla yüzünde alaycı bir gülümsemenin belirlemesine engel olamadı.

"Ne karısı?Ne yuvasından bahsediyorsun Boran?Biz boşanmak üzereyiz"

"Hayır"dedi Boran inat dolu sesiyle"Biz boşanmayacağız ben senden bir dakika bile ağrı kalamazken senden bir ömür ayrı kalmayı kabul edemem"

"Kabul edeceksin"dedi Leyla soğuk bir sesle"Çünkü ben geri kalan ömrümde senin bir paröanı bile görmek istemiyorum"

"Ben biliyorum"dedi Boran ayağa kalkıp Leyla'nın bütün debelenmelerine rağmen Leyla'nın yüzünü ellerinin arasına alıp"Bu fikirleri senin kafana hep abin olacak adamlar sokuyor yoksa sen benden  boşanmassın"

Leyla kendini 2.kez Boran'ın ellerinin arasından çekip dehşete düşmüş bir sesle"Hastasın sen"dedi.

"Olabilir ama terapi alıyorum çok yakında iyileşeceğim o güne kadar sen ve ben kimsenin bilmediği bu evde yaşayacağız"dedi Boran inat dolu sesiyle.

"Hayır,ben seni istemiyorum ben boşanmak istiyorum"dediğinde Boran'ın yüzünde normal olmayan bir ifade belirdi ve bu ifade Leyla'nın iki üç adım gerilemesine sebep oldu.

"Sana kararını sormadım Leyla sadece bundan sonra neler yaşanacağını belirttim"dedi ve odanın kapısını yöneldi.Tam odadan çıkacakken Leyla'ya dönüp tehditkar bir ifadeyle"Bu arada demin söylemeyi unuttum benimle tekrardan barışmayı kabul edinceye kadar burada kilitli kalacaksın"dediğinde Leyla kapıya doğru koştu ama  kapıyı tuttuğu anda Boran tarafından yatağa fırlatıldı.

Leyla tekrardan yataktan kalkıp kapının oraya gitti ve sertçe kapıya vurmaya başladı ve öfke dolu sesiyle "Aç kapıyı manyak herif"diye bağırdı ama kapının önünden ses gelmedi.

Leyla kapıya birkaç kez vurduktan sonra ses kalmadığını görünce pencerelere yöneldi.Bir umutla açtığı pencerenin demir parmaklıklarla kaplı olduğunu görünce sinirle bütün perdeyi çekip yere attı.

Bebeği bütün yaşananları hissetmiş gibi kendi varlığını hissettirmek için karın tarafında  hafif bir sancı belirdiğinde Leyla karnını okşayıp biraz daha sakinleşmiş bir sesle"Özür dilerim bebeğim"dedi.

Odadan çıkma ümidini kapının açılmasına bağlayan Leyla yatağın kenarına çökmüş bir halde kapının açılmasını bekledi.Odada yatak ve bir yastık dışında  Boran'a zarar verecek hiçbir şeyi yoktu.

Havanın akşama döndüğü vakit  yatakta neredeyse uyuya kalacakken  Leyla kapının açılma  sesini duyunduğunda bir şahin gibi gözlerini açıp savunma pozunu aldı.Boran elinde bir çorba kasesini taşıyan  tepsiyle içeri girdiğinde Leyla bunun son kurtuluş çaresi olarak görüp yataktan yavaşça çorba kasesini alırmış gibi yapıp tepsiye uzandı ve tepsiyi Boran'ın yüzüne doğru atıp kaçmaya çalışacağı sırada Boran tarafından yakalanıp yatağa tekrardan atıldı.

Yüreğim yangın yeriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin