KELEBEK

630 41 1
                                    

  24 YIL ÖNCE

Gülseren kocasının kolunda düğüne katılıyordu.Bir kaç gün öncesine kadar ona acıyarak bakan gözler kocasının metresini bırakmasıyla yerini takdir ve övgüye bırakmıştı.

Normalde Gülseren düğünlerden hoşlanmaz çok yakın bir akrabası olmadıkça düğünlere katılmazdı ama bu düğün o Gülizar denilen kadının arkadaşının düğünüydü eğer Gülseren'in ailesiyle beraber buraya geldiğini öğrenirse o kadının kocasına dahil bütün ümitleri tükenecekti.

Düğünün onur konukları olarak Haşimoğullarına en önden bir masa ayarlanmıştı.Düğün sahipleri ise Haşimoğlu ailesini kapıda karşılayıp çocuklara birbirinden güzel iltifatlar edilmişti.

Düğün olağanca seyrinde ilerken Gülseren hamilelikten dolayı her 10 dakika da bir tuvalete uğruyordu.Masada ise Ayhan arkadaşlarının yanına gitmiş çocukları düğüne getirilmiş olan palyonçolarla oynarken kayınpederi ortaklarıyla keyifli bir Sohbetin içindelerdi.

Gülseren ayağa kalktığında kayınpederi  bakışlarıyla nereye gittiğini sorduğunda Gülseren ağzını oynatarak"İçeriye"dedi.Kayınpederi ise palyonçoyla oynayan torununu göstererek"Berfin'i de yanına al"dedi.

Gülseren,palyançoyla oynayan kızının neşesini kaçırmamak için"Gerek yok ben giderim"dedi.

Gülseren tuvalete girdiğinde iki kadın kendisinden habersiz dedikodu yapıyorlardı."Gördün mü?"dedi sesi daha genç çıkan kadın"Kocasını koluna takmış nasıl da kibirli bir halde yürüyor"dedi.

"Bence"dedi sesi daha yaşlı çıkan kadın"Bu düğüne bilerek geldi Gülseren"

Gülseren adının geçmesiyle bütün dikkatini konuşan kadınlara verdi.İnsanların zaten hakkında konuştuklarını biliyordu.

"Ama helal olsun kadına hem kocasını geri kazandı hem de kayınpederi kızından daha çok seviyor gelinini"dedi sesi daha genç olan.

"Diğer kadın yüz vermiyormuş yoksa Ayhan kadının peşinden ayrılmıyormuş.Geçende  benim kocam görmüş Ayhan kadının evinden çıkıyormuş"dedi sesi daha yaşlı olan.

Gülizar dduydukları karşısında kurduğu hayaller bir cam vazosu gibi kırılmıştı.Ayhan'ın değiştiğini sanmıştı ama aslında Ayhan hep aynıydı,Gülseren sadece görmek istediklerini görmüştü.

"Vallaha kocam beni sevmedikten sonra kayınpederim sevmiş mi sevmemiş mi hiç önemli değil yazık kadına"dedi sesi genç olan kadın acıma dolu sesle.

Yüreğim yangın yeriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin