Gerçekler kışın dağların arkasına saklanmış akarsulara benzer zamanı geldiğinde donmuş akarsular gibi açılır ve elbet ortaya çıkardı.
Doktor Hasan Bey,Şahkıranların konağında Boran'a sakinleştirici iğne yaptıktan sonra endişeli bir halde kapının önünde bekleyen ailesinin yanına doğru ilerledi.
Arslan endişeli dolu bir sesle"Oğlum nasıl Hasan?"diye sordu.
"Endişelenme Arslan abi ufak çaplı bir sinir krizi geçirmiş oğlumuz ona sakinleştirici bir iğne yaptım şuan da uyuyor"dedi Hasan yatıştırıcı bir sesle ama kafasına yatmayan bir şeyler olduğundan aklındaki soruyu sormaya karar verdi."Daha önce de böyle sinir krizleri geçirdi mi?"
Arslan doktorun neden bu soruyu sorduğunu anlamasa da cevap verdi."Hayır,benim bildiğim kadarıyla daha önce böyle bir olay yaşanmadı"dedi ve bakışlarını karısına çevirip"Hanım sen daha önce böyle bir olaya şahit oldun?"diye sorduğunda Avjin bakışlarını kaçırarak"Hayır,ben de şahit olmadım"dedi.
"Ben şahit oldum baba"dediğinde Avjin'in ona attığı sert ve otoriter bakışları görmezden gelip konuşmaya devam etti."Hatta Yakup,Sevgi ve her ne kadar böyle sinir krizlerine şahit olmadığını söylese de annem de şahit oldu"
"O zaman daha çocuktu"diye itiraz etmeye çalıştı Avjin ama Doktor Hasan,Avjini gözardı edip bütün dikkatini Hatice'ye verdi.
"Peki böyle bir olay yaşandığında nasıl atlamıştınız bu durumu?"diye sordu Doktor Hasan ciddi bir sesle.
"Yakup o zaman Boran'ı her hafta sonu psikiyatriste götürüyordu ama Yakup ölünce bu süreç bir anda kesildi."
"Neden bu terapi süreci kesildi?"
Hatice cevap vermek yerine bakışlarını Avjin'e çevirdiğinde Arslan"Anladım"dedi ve aile arasında huzursuzluk çıkmaması için konuyu hızlıca kapatıp başka bir soruya geçti.
"Gittiği psikiyatristin koyduğu tanıyı biliyor musunuz?"
"Evet,Yakub,Boran'a obsesif kompsulsif bozukluk teşhisi konduğunu söylemişti."
Arslan anlamadığını belli eden bir sesle"Yani oğlumda ne varmış Arslan?"diye sordu.
"Bir kişiye veya duruma karşı takınma oluşturmak"diye açıkladıktan sonra bakışlarını tekrardan bakışlarını Hatice'ye çevirip"Kime karşı veya hangi duruma karşı takıntısı var?"diye sorduğunda Hatice biraz tereddüt etse de"Leyla"dedi"Leyla'ya karşı küçüklüğünden kalma bir takıntısı var"
Arslan kendisinden saklanan gerçekleri el denilebilecek bir adamın yanında duymanın verdiği öfkeyle"Bunu benden niye sakladınız?Bilseydim tedavisini devam ettirebilirdim"dedi.
"Avjin Anne"dedi Hatice korkmadan bir zamanalar ona en büyük baskıyı yapan kişinin yüzüne karşı gerçekleri dile getiriyordu içinden bir ses belki Boranla Leyla evlenmeden bu gerçekleri dile getirseydin bunlar yaşanmazdı diye.
"Ben takıntısının Leyla olduğunu bilmiyordum"diye kendini savunmak istedi Avjin ama Arslan'ın insanın donmasını yol açan soğuk bakışlarını gördükten sonra susmuştu Avjin.
"Abi"dedi Doktor Hasan meseleyi tekrar Boran'ın meselesine getirmek için"Yarın,Boran için tekrardan randevu alın doktorundan"dediğinde Avjin sert bir sesle"Hayır,"dedi"Benim oğum deli değil"
"Yenge psikiyatristlerde benim gibi doktor ben bedeninizle ilgiileniyorsam psikiyatristler de ruhla ilgileniyor"diye Avjin'i ikna etmekle uğraşsa da Avjin'in bakışlarında yumuşama olmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yüreğim yangın yeri
RomanceBize anlatılan töre hikayelerinde kız ve erkek zorla evlendirilir,oğlan kıza bir sürü zorbalık yapar ama iyi niyetli kızımız bu zorbalıklara katlanır ve sonunda erkek ve kız aşık olur, bir sürü olay yaşarlar ve hikayenin sonunda mutlu sona kavuşurla...