İlk ve Son Aşkımsın

324 27 0
                                    

Leyla üzerindeki beyaz geliniyle adeta masallardan fırlamış bir peri kızı gibi Yavuz'un karşısında duruyordu.

Yavuz büyülenmiş gözleriyle peri kızı gibi görünen müstakbel eşine bakaraktan"Sen gerçek olamazsın"dediginde Leyla utangaç bir gülümsemeyle damatlık giymiş müstakbel eşine baktı ve"Sen kendinin farkında değil misin be adam?"dedi kendisine sürekli haksızlık yapan sevgilisine isyan edercesine.

Yavuz utangaç bir şekilde eliyle saçlarını karıştırdı ve"Senin gözünde tek yakışıklı ben olacaksam kendime haksızlık yapmaya  devam edebilirim"dediğinde Leyla güldü ve sevgilisine yaklaşıp ellerinden tuttu ve muzip bir sesle"Özür dilerim hayatım beni gözümde en yakışıklı erkek her zaman Kerim olacak sen ise hep ikinci sırada olacaksın"dediğinde Yavuz gülerek"Eğer  gözünde hep birinci Kerim olacaksa ben ikinci olmaya razıyım"dedi.

Kendinden bahsedildiğini hissetmiş gibi odaya giren ve smokinini annesine göstermek için acele eden Kerim"Anne nasıl olmuşum?"diye sorduğunda Leyla ve Kerim birbirine bakıp güldüler.

Annesinin gülmesini yanlış anlayan Kerim küskün bir ifadeyle"Çok mu çirkin olmuşum?"diye sorduğunda Leyla şefkat dolu bir ifadeyle oğlunu kucağına alıp öpücükler kondurdu ve "Çok yakışıklı olmuşsun canım benim"dedi.

"Yalancı"dedi Kerim küskün ifadesini sürdürürken"O zaman neden ben soru sorduğumda  güldünüz?"

"Çünkü tam o sırada benim gözümde en yakışıklı erkeğin sen olduğundan bahsediyordum"dedi ve oğlunun küskünlüğünü sonlandirmak amacıyla oğlunun yanağına barış öpücüğü kondurdu.

Annesinin kendini Yavuz abisinden daha yakışıklı olduğunu duyunca küskün ifadesi yerini kocaman gülümsemelere bırakmıştı.

Yavuz bu güzel manzaraya bakıp Allah'a binlerce kez şükürler ediyordu.Bu manzara birazdan atacakları imzayla ölünceye kadar onunla olacaktı.

Bir kolunda oğlunu tutarken bir elini de Yavuz'a uzatıp"Hadi"dedi Leyla aşk dolu gözlerle"Bizi bekliyorlardir"

Yavuz kendisine uzatılan eli ölünceye dek bırakmamak üzere tuttu ve onları bekleyen umut dolu ve birbirinden güzel geleceğe evet demeye beraber adım attılar.


Y

Yüreğim yangın yeriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin