Özel Bölüm 1:İki Baba bir oğul

382 12 5
                                    

Boran,karşısında duran çocuğa baktı.Bu çocuk bu hayatta en sevdiği kadına benzerken bir yandan da kendisinden bir takım özellikler taşıyordu.

Bu Oydu.Yıllardır özlemini duyduğu vicdan azabından deliye döndüğü çocuğu karşısındaydı.

Boran,çocuğa sıkıca sarılıp kokusunu içine çekmek istese de oğlunun kendisinden nefret etmesinden korkuyordu.

Çocuğun suskunluğdan cesaret alarak"Hoş geldin oğlum"dedi ama çocuk bu kelimeyi duyar duymaz özlemle karışık bir isyanla,"Neden beni terk ettin" diye sordu.

Olaylardan 1 Hafta Önce

Kerim,Naz ile 1 ay sonra olacak düğünleri için koştururken annesinin ve babasının son günlerde eski neşelerini kaybettikleri yerine kaygılı ve Kerim gelince susan iki endişeli ebeveyn dikkatinden kaçmıyordu.

Ne zaman anne ve babasına bir şey mi oldu diye sorsa ikisi de ağız birliği yapmış bir şekilde düğün heyecanı deyip konuyu kapatmaya çalışıyorlardı.

Kız kardeşi Asmin de ağabeyi gibi bir şeylerin yolunda olmadığını fark etsede anne ve babasının dediklerine inanıp abisine fazla tepki verdiğini söyleyerek konuyu kapatıyordu.

Bir gün yine odada gizli gizli konuşan anne ve babasını gördüğünde artık daha fazla dayanamadı ve yıllardır yapmadığı bir şey yapıp anne ve babasının karşısına dikildi ve"Bizden ne saklıyorsunuz?"diye sordu.

Leyla telaşlı bir halde"Hiçbir şey saklamıyoruz"desede Yavuz,Kerim'e dönüp"Kızkardeşini çağır sizinle konuşmamız gereken bir şey var"

Kerim sonunda günlerdir saklanan sırrı öğrenmenin vereceği rahatlamayla kızkardeşini çağrımaya gittiğinde Leyla korku dolu bir sesle"Sen ne yaptığını zannediyorsun Yavuz?"diye hesap sordu.

"Sakin ol Leyla'm bunları öğrenmek Kerim'in hakkı"diye karısını rahatlatmaya çalışsada o da karısı kadar hatta karısından daha fazla korkuyordu.

Asmin ve Kerim içeriye girdiğinde Leyla gerçeklerin gün yüzüne çıkarmanın verdiği korkuyla koltuğa çöktü.

Yavuz bütün korkusuna rağmen elinden geldiğince soğukkanlı bir ifade takınmaya çalıştı ve "Oturun çocuklar"dedi.

"Baba"dedi Asmin,annesinin bembeyaz bir yüz ifadesi ve titreyen ellerinden dolayı endişeli bir ses tonuyla"Kötü bir şey mi oldu?"

"Korkmanız gereken bir durum yok"dedi her ne kadar kendisi de korkutan dolayı titreyen ellerini saklamak amacıyla kollarını arkada kavuşturup gizlemeye çalışırken.

"Peki anneme ne oldu?"diye sordu Asmin babasının verdiği cevapla yetinmeyip konuyu üstelerken.

"Çünkü"dedi Yavuz konuyu daha fazla uzatmamak için bir çırpıda söyledi"Kerim'in dedesi hasta ve son kez torununu görmek istiyor"

"Ayhan dedem mi?"diye sordu Kerim neden kızkardeşi yerine kendisini görmeye çalıştığını anlamayarak.

"Ayhan deden değil"dedi Yavuz derin bir nefes alaraktan direk t söyledi."Babanın babası Arslan deden"

Yüreğim yangın yeriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin