Vatan bir insanın evi dediği yerdir.İnsanlar başka bir yerlerde yaşasalar da aslında içlerinde evlerine karşı derin bir özlem ve muhabbet vardır.Kimileri için de vatan sevdiği kadının yaşadığı yerdir.Yavuz için ise vatan Leyla'nın kalbiydi.
Yavuz uçaktan indğinde vatanının yaşadığı toprağa ayak basmanın mutluluğu içindeydi.Vatanını ne kadar da çok özlemişti.Babasının planını çözdükten sonra onu görebilmek için ŞanlıUrfa'ya uçacaktı.içinden bir kere bilr olsa onu göreyim bana yeter diye geçirdi.Babasıyla arası bozuk olduğundan bir süre arkadaşının evinde kalacaktı.Kendisini arkadaşının evine bırakacak bir taksi ararken gri Aston Marin Vanquısh önünde durdu.Yavuz karşısında duran arabayı görünce yüzünde alaycı bir gülümseme belirdi.Korumasının dediklerinde haklılık payı vardı.Babası,Yavuz'u bilinç bir halde İstanbul'a getirtmek için Kerim'e yaptıklarını yem olarak oğluna iletmişti.
Yavuz yüzüne kondurduğu alaycı bir gülümsemeyle babasının adamlarının beklemdediği bir şey yapıp arabanın arka kapısını açıp"Selam duyduğuma göre beni bekliyormuşsunuz"
Yavuz'u kimsenin görmediği tenha bir yerde almayı planlayan korumalar karşılarında ona gülemseyerek bakan Yavuz'u görünce bir an şaşkınlıktan ne yapacağını bilemediler.
Yavuz alay dolu gülümsemesiyle"Eee ne bekliyorsunuz beni içeriye almayacaksınız?"diye sordu.
Yavuz'un sorusunu duyan korumalardan şoförün yanına oturan korumalardan biri önce davranarak arabadan inip"Buyrun Efendim"dedi.
Yavuz "Teşekkürler"deyip valizini korumaya verdi ve ön koltuğa kuruldu.Yavuz'a yakalanan şoför oğlunun da babası gibi öfke dolu olmasından korktuğundan"Efendim biz sizi.."
"Tenha sokakta bayıltarak mı alcaktınız?"dedi geçen kaçırılmasına gönderme yaparak.
Yavuz'un hala geçen sefer ki olaylara vurgu yapmasından daha da korkan şoför"Efendim ..babanız...ben"diye yarım cümleler kurmaya başlamıştı.
"Umrumda değil"dedi Yavuz yüzündeki alaycı gülümseme tehlikeli bir ifadeye bürünürken"Zamanı geldiğinde hepinizle görüşeceğim zaten hiç merak etmeyin"
Yavuz korkakça bir şekilde başını anladım anlamında salladı ve arabayı çalıştırdı.Yavuz yol boyunca yolu izleyip Leyla'yla geçirdiği anları düşürdü.Leyla,Şanlıurfadan geldiği zaman yengesi Oğuz'u çeşitli bahanelerle oyalamaya çalışırken Yavuz deli gibi özlediği sevgilisini almak için havalimanına gidiyordu.Leyla'yı aldıktan sonra deniz kenarında bir cafeye gidip kahvaltı ediyorlar ondan sonra sahillerine geçip birbirlerine duydukları özlemi yatıştırmaya çalışıyorlardı.
Yavuz,Leyla'yla buluştukları sahilin önünden geçerken Yavuz gür sesiyle"Durun"dedi ama babasından aldıkları emiri yerine getirmek için şoför sürmeye devam etmek isteyince Yavuz direksiyona hamle yaptı ve bundan korkan şoför fren yapmak zorunda kaldı.Freni fırsat bilen Yavuz arabadan inip sahile doğru yürüdü.Korumalardan biri Yavuz'u durdurmak için hamle yapacağı sırada korumalardan biri"Gitme onu yalnız bırak"dedi
Büyük patrondan çekinen genç koruma"İbrahim Bey kızmasın"dedi.,
"İbrahim Bey sadece onu getirin dedi ve bizde genç efendinin işi biter bitmez onu İbrahim Bey'in yanına götüreceğiz"dedi ve emir veren sert bir sesle"Şimdi otur yerine ve ben söyleyinceye kadar yerinden kalkmaya cüret bile etme"
Yavuz, arkasında yaşanan olaylardan habersiz Leyla'yla beraber oturdukları banka oturup özlem dolu bir sesle"Seni çok özledim sevgilim"dedi.
Leyla ve Yavuz bir yaz günü birbirlerinden ayrı geçirecekleri yazdan dolayı birbirlerine sıkıca sarılmış bir halde güneşin batışını izliyorlardı.Yavuz kafasını her zaman yaptığı gibi Leyla'nın yasemin kokulu saçlarına kafasını gömmüş öpücükler konduruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yüreğim yangın yeri
RomanceBize anlatılan töre hikayelerinde kız ve erkek zorla evlendirilir,oğlan kıza bir sürü zorbalık yapar ama iyi niyetli kızımız bu zorbalıklara katlanır ve sonunda erkek ve kız aşık olur, bir sürü olay yaşarlar ve hikayenin sonunda mutlu sona kavuşurla...