MUTLU SONLAR(!)

459 24 5
                                    

Yavuz sinirli bir halde kısa boylu korumasının önünde duruyordu.Leyla'nın bir çocuğu olduğunu ondan nasıl gizleyebilirlerdi ki?Onlara yaşadığı olaydan sonra tek bir emir vermişti.Ne olursa olsun benden hiçbir şey gizlemeyin ama görüyordu ki en güvendiği çalışanları bile  ondan bir şeyler gizlemeye devam ediyorlardı.

Put gibi durup cezasını bekleyen korumasına sinirli bir sesle"Konuş"dedi Leylasını elinden alan adamın kim olduğunu öğrenmek  için sesini daha da sertleştirerek"Çocuğun babası kim?Leyla'ma dokunan o şerefsiz kim?"

Patronunun aksine kısa boylu koruma gayet sakin bir sesle"Adamı ve çocuğu ben görmedim efendim bana da Asya Hanım söyledi."dediğinde Yavuz kükreyerek"Ne duruyorsun git onu ara"dedi ve başına giren ağrıyla kenara oturdu.

İçindeki ses çıkmak için kendine yer arıyordu ama Yavuz şimdilik buna izin veremezdi.Öncelikli ifade Leyla'sına göz diken adamı  bulmaktı.Kısa boylu koruma telefonla içeri girince Yavuz,korumanın kendine yaklaşmasını beklemedi ve hızlı adımlarla kısa boylu  korumanın yanına gidip telefonu hızlıca kaptı ve kendisinden bir şeylerin gizlenmesinin verdiği kızgınlıkla  kükrercesine bir sesle"Asya"dedi.

Yavuzla konuşmadan önce kısa boylu korumayla konuşan Asya sakin bir sesle"Yavuz önce beni dinle"dedi ama Yavuz içindeki canavar kıskançlık ateşiyle yanıp tutuştuğundan kükreyen sesiyle "O adamın adı ne?"diye sordu.

"Bilmiyorum"dedi Asya Yavuz'un kükremelerine rağmen sesindeki sakinliği koruyarak.

"Ne demek bilmiyorum?"dedi Yavuz duyduğu cevap karşısında daha da sinirlendi ve sesini daha da yükselterek"Nüfus Kayıtlarına bakmmadınız mı?"diye sorunca Asya her ne kadar da sakin bir sesle konuşsa da Yavuz'un son kelimlerinden sonra sesine alaycılık eklemeden duramamıştı.

"Ne kadar zekisin sen böyle bu bizim aklımıza nasıl gelmemiş korumana söyle de bir koşu Nüfus Kayıtlarına gidip baksın gelsin."

Arkadaşının normalde kendisiyle alaylı bir sesle konuşmasından rahatsız olan Yavuz'un ilk defa  Asya'nın nasıl konuştuğuyla ilgilenmeyecek derecede içindeki kıskanç canavarla boğuşuyordu.

"Tamam Anladık uzatma artık  Asya sonuç ne çocuğun babasının adı neymiş?"

"Sonuç"dedi Asya bilmiyorum dediği halde ısrar eden arkadaşına bıkkınlık dolu bir sesle"Çocuğun nüfustaki baba adını boş bırakmışlar çocuğu annenin nüfusuna kaydetmişler"

Telefondaki kağıt karıştırma seslerinden sonra Asya dümdüz bir sesle elindeki kayıtta yazanları okumaya başladı.

"Çocuk Mayıs'ın 15'inde 5 yaşına girecekmiş"dediğinde Yavuz çocuğun Borandan olabilme ihtimaline karşı sinirli bir sesle"Çocuk Boran'dan olabilir mi? diye sorduğunda Asya şüpheli bir sesle"Olabilir ama"

"Ama?"diye sordu Yavuz,Asya'nın sesinden şüphelendiği için.

Asya olabildiğince sakin bir sesle"Biz,Leyla Hanım'ı  takip ederken kendinden büyük bir adamla oğlunu okuldan almaya gittiğini gördük"

"Ne var ki bunda belki de arkadaşıdır"dedi Yavuz kendini bu bahaneye inandırmaya çalışırken içinde de bu bahanenin  doğru olması için dua ediyordu.

"Çocuk bu yabancı adamla çok samimiydi  ve bir dakika bile adamın kucağından inmiyordu."dediğinde Yavuz'un da  bu duruma uydurduğu bahaneleri gidgide azalmaktaydı ve bu da Leyla'yla kurduğu gelecek umudunun azalmasına sebep oluyordu.

Yavuz'la arasında sessizliğin artmasından endişelenen Asya"Yavuz"diye seslenip Yavuz'un cevap vermesini bekledi ama Yavuz cevap vermeyince daha da endişeli bir sesle"Yavuz beni duyuyor musun?"diye sorunca Yavuz sert ve soğuk bir sesle"Kapatıyorum"dedi ve Asya'nın bekle demelerini duymazdan gelip telefonu Asya'nın yüzüne kapattı.

Yüreğim yangın yeriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin