Leyla uykusuz geçen bir gecenin ardından sabah erkenden her ne kadar Yavuz aramamasını söylese de ağabeyini aramıştı.
"Leyla'm"dedi abisi sanki bir şeyleri gizlemek istediği zaman takındığı aşırı derece neşeli sesiyle"Nasılsınız?"
"Ağabey"dedi Leyla ağabeyinin sesinden şüphelenerekten direk konuya girdi."Kerim nasıl?Babasıyla konuşmaya kararlı mı?"
Ağabeyinin telefonda birkaç dakikalık sessizliğinden bile bir şeyler belli olduğundan ağabeyinin cevap vermesine fırsat bile vermeden"ŞanlıUrfa'ya geliyoruz"dedi.
"Tamam"dedi ağabeyi itiraz etmek yerine kabul etmesiyle doğru kararı verdiğinden bir kez daha emin oldu Leyla ve telefonu kapatır kapatmaz kocasına dönüp"ŞanlıUrfa'ya gidiyoruz"diye haber verdi.
Yavuz aslında karısından daha da endişeliydi.Boran'ın Kerim'in aklına çelmesinden ailesini ondan almasından korksa da karısının daha fazla endişelenmesini istemediğinden her zaman yaptığı gibi karısının yanına oturdu ve avuç içini karısının yüzüne bastırıp"Endişelenme Kerim her şeyle ve herkesle başa çıkabilecek bir çocuk ama bu kadar çok gitmek istiyorsan gider memleketimizi ziyaret ederiz"dedi ve odanın kapısından kendilerini izleyen kızlarına dönüp"Ne yapmayı düşünüyorsun Asmin bizimle gelip ağabeyine destek mi olmak istiyorsun ya da senin gibi düşünmediği için ondan vazgeçmeyi?"
Asmin kaç gündür ağabeyiyle arasının bozuk olmasının verdiği pişmanlıktan kurtulmak amacıyla"Ben de sizinle gelmek istiyorum"
Kerim dün gece öğrendikleriyle nasıl başa çıkacağından daha çok dün yaptığı ukalalıktan dolayı ailesinin yüzüne nasıl bakacağını düşünürken Serhad dayısı ve bütün ailesi sanki dün o sohbet yaşanmamış gibi en güzel gülümsemeleriyle Kerim'i karşılamışlardı.
Mutfaktan elinde tabaklarla çıkan Eslem kapıda dikilen yeğeninin yanına ilerdi ve yarı şakacı yarı azarlar bir ses tonuyla"Kapının önünde dikilerek karnını doyuramazsın"dedi.
Kerim,yengesinin elindeki tabakları alırken flörtez bir sesle"Siz olmadan kahvaltı sofrasına oturmayı gönlüm kabul etmedi yengecim"dediği an Eslem şakacı bir tonla"Gitmeden şu güzel cümlelerinden bazılarını dayına ögret"
Masadan karısının ve yeğeninin konuşmalarını kulak kabartan Serhad"Benim dedikodum mu yapılıyor şu an"diye sorduğu an karısı ve yeğeni aynı anda cıkladı ve karısı tabakları sofraya yerleştirirken"Senin ne kadar romantik bir adam olduğundan bahsediyordum"
Eslem'in lafından sonra masayı sesli bir kahkaha ele geçirmişti.İnsanların neye güldüğünü anlamayan Serhad"Ne oldu ki?"diye sorduğunda masadaki kahkaha sesi artmıştı.
"Hiç canım sadece senin bir anlığına romantik olduğunu düşündükte"dedikten sonra ürperirmiş gibi davranınca gülmekten Kerim'in sağ gözünden yaş geldi.
Gülseren,gelininin şakasına güldükten sonra oğlunun üzülmesini istemediğinden kendini toparladı ve"Yeter artık oğlumu üzmeyin"
Serhad,yeğeninin mutlu olması için bu şakaların yapıldığını bildiğinden alınmamıştı ama bu yarım saattir gülen annesinin bilmesine gerek yoktu.
"De mi annecim bu yüzden yarım saattir gülüyorsun?"diye sordu sahte bir alınganlıkla.
Kocasının cevabı üzerine kayınvalidesine sarılan Eslem"Annemle doğru konuş o sadece biricik gelininin şakalarına güldü"
"Merak etmeyin Eslem Hanım sizinle de konuşacağız"dedi Serhad arabada karısına vereceği cezaları düşünüyordu.
"Konuşalım Serhad Bey"dedi ve kocasının arabada vereceği cezaları düşündüğü an kızarmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yüreğim yangın yeri
RomanceBize anlatılan töre hikayelerinde kız ve erkek zorla evlendirilir,oğlan kıza bir sürü zorbalık yapar ama iyi niyetli kızımız bu zorbalıklara katlanır ve sonunda erkek ve kız aşık olur, bir sürü olay yaşarlar ve hikayenin sonunda mutlu sona kavuşurla...