GİRİŞ

1.2K 55 5
                                    


((((MERHABAAAA bu kitap bitti ve devam etmeyecek Fantastik kategorisinden yeni kitabım Günahkarın Ölümü'ne göz atarsanız sevinirim.)))

Çelimsiz yumrukları ardı sıra ıslak toprağa iniyordu. O vurdukça daha da karıştı saf toprak. Çamurlaştı ve içine çekti onu. Bağırdıkça gürledi gök. Ağladıkça hızlandı yağmur. Eğer yukarıda onu izleyen biri varsa yasına ortak olamaya çalışıyor, onunla haykırıyordu kaderin hain oyununa.

Kafasını göğe kaldırdığında karanlıktan başka bir şey görmedi Avery. Bir zamanlar bembeyaz olan ellerindeki tüm et, kemiğe kadar parçalanmış geriye kirli kırmızı bir renk bırakmıştı. Uğuldayan rüzgarın arasından arkasındaki dostlarının acıyla hıçkırışlarını ve homurdanmalarını duyabiliyordu. Yavaşça, artık bataklığa dönüşmüş toprağa yüzünü yasladı.

Ağıtlar yakılsa da burada hareketsiz günlerce beklense de hiçbir şey değişmeyecekti biliyordu. Dostunun bedeni bu toprağın altında değildi. Peki bunun suçlusu kimdi? Uğursuz bir his ensesindeki tüyleri havalandırdı. Sanki biri bunun sorulmasını beklermiş gibi hemen oracıkta duruyordu.

"Hırs" diye fısıldadı daha önce hiç duymadığı bir ses. Gözünü kan bürüten hırsıydı onu bu çamura gömen ama dostunu bu topraktan alıkoyan. Şimdi tüm yolların kapanmış gibi durduğu, çaresizliğin had safhaya ulaştığı o andaydı Avery. Arkasında korkuyla bekleyen dostlarına olan mesafesi katlanarak artıyordu.

İçinde yeniden köpürmeye başlayan öfkeyi bir kuzgunun boğuk sesi böldü. Kirli yüzünü kaldırıp onun gibi kara olan kuzguna baktığında hayvanın parlayan gözlerinden güneşin ilk ışıklarını yakaladı. Tüm krallık için yeni bir gün başlıyordu.

RUHLARIN HİKAYESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin