Gwiazdka W Słoiczku

291 23 9
                                    

„ ... miłość to jedyna w swoim rodzaju przenośna magia. Nie sądzę, by była zapisana w gwiazdach, ale wierzę, że krew do krwi ciągnie, dusza do duszy, a serce do serca“.

Po tym jak Jungkook wszedł do swojego domu z malutkim chłopcem uśmiech nie schodził z jego twarzy.
Niedbale pozbył się butów ze stóp, a drzwi zamknął nogą przez co nieco trzasnęły. W normalnej sytuacji nigdy by sobie na to nie pozwolił. Zawsze dbał o wszystko wokół.
Przemierzył szybkim krokiem korytarz by dostać się do kuchni.
Ułożył małe ciałko wraz z listkiem na blacie wyspy kuchennej i od razu ruszył na poszukiwanie apteczki. Po kilku minutach wrócił z naręczem medykamentów.
Chciał by wszystko odbyło się poprawnie dlatego nałożył na duże i silne dłonie rękawiczki po czym przystąpił do pracy.
Po dokładnych oględzinach zranionego skrzydełka doszedł do wniosku, że wystarczy maść oraz plasterek.
Dlatego też sięgnął po patyczek higieniczny i nałożył na niego odrobinę białego żelu by najostrożniej jak potrafił nanieść na przeźroczyste i lśniące w słońcu skrzydełko.
Po dokładnym nasmarowaniu w miejscu przerwania odłożył patyczek i sięgnął po najmniejszy plasterek jaki tylko znalazł. Okazał się nim być ten, którego używał by zakleić rozcięcie na brwi.
Po dłuższym czasie uśmiechnął się.
Był zadowolony ze swojej pracy.
Kiedy malutki wróżek jeszcze spał lub nadal był nieprzytomny Kook uszył dla niego mały kocyk oraz podusię po czym przyszykował mu jak na razie spanie na jednej z kanapowych poduszek do czasu aż nie wymyśli czegoś lepszego.

Tak oto blond włosy chłopiec skończył z opatrzonym skrzydełkiem na poduszce przykryty kawałkiem pluszowego materiału.

A Kook stał zafascynowany i patrzył świecącymi oczkami w ten malutki cud jaki znajdował się w jego domu.

---------------------------
Miłej nocy, poranka, dnia, wieczoru ❤️
Powoli wracam do pisania

Wymyśliłam sobie remont przez  który nie miałam na nic czasu
Nie polecam układania samemu płytek w łazience
Za to skręcanie mebli, malowanie, szpachlowanie, gruntowanie i docieranie jest fajne😅

Kocham was! ❤️

My fairy friend || JikookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz