♣️8♠️

18.1K 772 193
                                    

Beğenmeyi ve satır aralarına yorum yapmayı unutmayın...

Gözlerim iri iri karşımdaki adama bakılı kaldım. Ben anladı korkusu yaşarken karşımdaki adam ufacık bile olsa tepki vermemişti. Sadece yakınlıktan rahatsızlık duyup kendini geri çekti. Kesin küçük göğsümü sıkıca sardığım için anlamamıştı, yoksa kız olduğumu anlayıp beni askerden yollardı. Ancak dudaklarında saniyelik bir kıpırdanma gördüm.

"Sen yatakhaneye geç geliyorum. " beni öylece ayakta bırakıp büyük adımlarla binaya giderken içimi bir korku kapladı. Ya kız olduğumu anlayıp beni şikayet etmeye gidiyorsa. Yüzüm iyice asılırken bölüğe doğru ilerledim. Sanırım bu defa ayvayı yemiştim.

"Yüzün niye asık?" yatakhaneye girmemle Halit yatağını toplamayı kesip yanıma doğru adımladı. Gözlerimi etrafımızdaki kalabalıkta dolaştırdım ve kimsenin bizimle ilgilenmediğini görünce yeniden ona döndüm.

"Sanırım Cihangir komutan anladı. Emin değilim ama. " neyden bahsettiğimi anlayan adamın yüzü kasıldı. Oda başımıza gelecekleri bilmediği için gergin görünüyordu.
Kocaman elini kaldırıp yeni traş olmuş yanağını sıvazladı.

"Ne olduda an....." Ömer'in yanımıza gelmesiyle konuşması yarıda kalmıştı. Kalın kaşları dahada çatılırken gülümseyen çocuğu tersleyeceğini fark ettim. Kaşlarımı havaya kaldırıp sinirli adamın susmasına sebep oldum. Bu arada Ömer gerginliği fark etmeden parmaklarını koluma dolayıp sırıtarak bana bakıyordu.

"Cihangir komutanla arkadaş mı oldunuz?" Bu arada Temel, imam Ali ve alemci Ali'de gelmişti. Hepsinin tek merakı yemeği neden Cihangir komutanla yediğimdi. Gergin halime rağmen zorla gülümseyip üstümdeki montu çıkardım.

"Yok arkadaş olmadık. " hatta kız olduğumu anladıysa cellatım olmuştu. Ömer'in beni kendi yatağına çekiştirmesi ile hepimiz oraya toplanmıştık. İki Ali ve Temel karşımızdaki yatağa otururken Halit, ben ve Ömer'de yan yana oturmuştuk.

"O zaman niye birlikte yemek yediniz ki?" Bu soruya verecek cevabım yoktu ki. Benim cevapsız kalmamla neden diye düşünme işi onlara kalmıştı.

"Bence yatağa atacak sapık herif. Selim'in kalçasına arkadan nasıl bakıyordu?" Alemci Ali'nin dediği şeyle gözlerim büyürken yanındaki imam Ali ensesine vurdu. Temel'le Ömer ise şaka olduğunu sanıp gülerken Halit yaşanan durumdan huzursuz görünüyordu.

"Saçmalama oğlum. Herkes sen mi? Senin için cinsiyet fark etmeksizin kalkıyor. " imam Ali söylenirken bir yandan da tövbe tövbe diyip kafasını iki yana sallıyordu. Bense hala kalçama bakıyor olmasının şokunu yaşıyordum.

"Ula sadece bizum uşağı koraydu. " beni koruduğunu sanmıyorum. Demeden beni niye yanında sürükleyip birlikte yemek yedirmişti ki. Alemci Ali yine fikrini ortaya atmak için dudaklarını aralamıştı ki yanındaki uzun çocuk elini ağzına kapatıp susturdu.

"Bence cihangir komutancığım sadece yanlız yemek yemek istemediği için Selim'le yemek yedi. " en mantıklı yorum Ömer'den gelmişti. Hepsi başını olumlu anlamda sallarken Halit ağzının içinde söyleniyordu. Dibinde olduğum için küfür ettiğini anlamıştım. Sırf yanlarında ben olduğum için sesli söylemiyordu.

"Yinede o herif sapık. " Alemci Ali, imam Alinin elini itip hızla konuştu. Silah taliminde bende kalçama baktığını gördüğüm için alemci Ali'ye hak verdim. Sapık olma ihtimali yüksek. Bir de kız olduğumu anladıysa başım belada mı demek oluyor?

"Arif komutan emir verdi akşam kimse teftişe gelmeyecekmiş. Hatta komutanların çoğu gidiyor. Akşama yemekhanede eğlence var. Yarın çarşı izninden önce koparız. " yatakhaneye dalıp bağıran askerle birlikte bir çok kişi bağırmıştı. Eğlence anlayışlarını bilmesemde bizimde katılacağımız belli. Alemci Ali yanımızdan kalkıp müzik olmadığı halde saçma dans hareketleri yaparak gülen çocukların yanına ilerledi. İmam Ali'yse ben namaza gidiyorum diyip bizi arkasında bırakmıştı.

ZEVAHİR +18 (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin