Gözlerim cezalı olmayan küçük toplulukta dolaştı. Cihangir komutan dün akşam yemekhanedeki olaydan dolayı askerlerin çoğuna ceza verdi. Resmen izine on kişi çıkacağız. Ben, Ömer, Halit, Temel ve iki Ali'de bu grubun içinde. İşin kötü yanıysa Hasan sapığınında bizimle izine çıkacak olması. Sırf tuvalette o çocukla pis işler çevirecek diye eğlenceden erken ayrıldı ve gelecek cezadan kurtuldu.
"Şiii. Selim neye bakisin çocuğa?" Halit beni dürtünce irkilip ona döndüm. Fark etmeden kaşlarımı çatmış Hasan'a bakıyordum. Ömer, iki Ali ve Temel'le önden giderken hepimizin tek amacı minibüs durağına gitmekti. Çarşıya gitmek için başka şansımız yoktu.
"Sana bir şey diyeceğim ama sakın gidip çocuğa yapışma. Söz ver bana. " Halit'in kalın ve kaşları derinden çatılırken sesli bir nefes aldı. Mevzunun Hasan'la ilgili olduğunu anlamış ancak ne olduğunu bilmediği için sadece başıyla onay vermişti. "Söz ver. " inatçı tavrıma rağmen sakinliğini koruyup başını olumlu anlamda salladı.
"Söz hadi anlat. " gözlerimle Ömer'e bakan Hasan'ı işaret ettim. Daha ne olduğunu anlatmadığım halfe iki yanında sarkan elleri yumruk olmuş ve çatılı kaşları bir araya gelecek sekilde çatılmıştı.
"Dün gece tuvalete gittiğimde Hasan'ın konuşmalarına şahit oldum. " başka şeylerede şahit oldum demek yerine dudaklarımı birbirine bastırdım. Halit'e bunu anlattığım an bizim çarşı işinin cezayla biteceğine eminim. "Sanırım gay. " en azından başlangıcı böyle yapsam daha iyi. Ancak Halit'in adımları öylece dururken mecbur bende durup ona baktım. Yüzünde hiç-bir ifade olmayan adam sadece tereddütle bakıyordu gözlerime.
"Gay olması senin için sorun mudur gardaş?" İçine derin bir nefes çekti. Aynı zamanda verdiğim bütün tepkileri tek tek izliyordu.
Esen rüzgarla montuma biraz daha sarılırken omuz silktim. Ancak Halit hala bana bakıyordu. Belli ki bunu sözlü olarak duymak istiyordu.
"Gay olması sorun değil. Sonuçta bedene değil kalbe aşık olunuyor ancak bu sapık herif bizim Ömer'i seviyor. " ilk başta bariz bir rahatlama yaşayan adam sonunu kapatırken gözleri isik hızıyla Ömer'e kaydı.
"Ömer'i mi sevimiş?" Kısık sesine rağmen yakın olduğumuz için net bir şekilde duymuştum. Halit öne doğru hızla atılırken anı zamanda kolumu kavramayıda ihmal etmemişti. Ömer gil durağa kavuşmuştu ve Hasan'da hemen onların arkasındaydı. Halit'e yetişmek için yarı koşar halde durağa kadar geldik. Sonunda beni bırakan adama bakmak yerine derin nefesler alıp verdim.
"Biri mi kovalıyor oğlum. Sakin olun." Alemci Ali bizimle dalga geçerken Ömer oturduğu yerden kalkıp nefeslenen bana doğru atıldı. Yavru ceylanım endişelenmişti halime.
"Uşaklar ha buraya cevap versenüze. " göz ucuyla Halit'in Hasan'ların tarafına öldürücü bakışlar attığını gördüm. Belkide ona söylemem büyük bir hataydı. Aklıma gelen detayla kaşlarım derinden çatılırken kafamı kaldırıp Ömer'in okyanus mavisi gözlerine baktım. Halit, Hasan'ın gay olmasına tepki vermemişti. Halbu ki buna büyük bir tepki verip Hasan'a küfür bile etmeliydi.
Gözlerimi çevirip iri adama baktım. Gaylere saygı duyacak birine benzemiyor. Yani tanıdığım kadarıyla bunu diyebilirim. Ancak Halit, Hasan'ın gay olmasından çok Ömer'i sevmesini takmış gibi duruyordu. Öyle ki kahve gözleri Ömer'le Hasan arasında hızla gidip geliyordu.
"Size yetişmeye çalişidik. " Halit baştan savma cevaplarken gözleri sonunda beni buldu. Artık nasıl bir ifade ile bakıyorsam zaten gergin olan bedeni dahada gerildi ve hızla gözlerini kaçırdı.
"Neyse boşverin şimdi bunları. Çarşıya gidince kız tavlarız değil mi? " alemci Ali sinsice sırıtırken imam Ali senden olmaz bakışları atıyordu. Ömer'se brnimle ilgilenmeyi bırakmış başıyla masumca Ali-yi onaylıyordu. Temel'in zaten sevdalı olduğu biri olduğu için cevap verme gereği bile görmedi. Geriye sadece benle Halit kaldık. Zora ki bir gülüşle başımı olumlu anlamda sallarken Halit cevap vermemişti. Ağır abimize bu tarz şeyler ters geliyor olmalı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEVAHİR +18 (Ara Verildi)
Novela JuvenilErkek bedenine saklanmaya çalışan bir kadının hikayesi... ☆☆☆ Selin, içinde filizlenen canı öğrendiğinde yürüdüğü yolun dikenleri artmıştır. Öğrendikleri karşısında, arkasına bile bakmadan kaçan dolandırıcı bir satıcının...