Beğenmeyi ve satır aralarına yorum yapmayı unutmayın...
"Bir dur oğlum. Zaten beynim çatlayacak gibi. " sırf kendime yenik düştüğüm için kıza kaba davranmam aklımdan çıkmıyor. Her şeyi geçtim sanki sıradan biriymiş gibi banyoda bırakıp çıktım. Ellerimi anlıma koyup ovdum. Kısa zamanda yaşadığım duygular beni fazla savurdu. Nasıl davranmam gerektiğini bile bilmiyorum.
"Sıkıntı nedir abi?" Gözlerimi açıp kardeşime baktım. Kızlar konusunda benden kat ve kat daha iyi olduğu için boğazımı temizledim. Yardım lazım.
"Ben nasıl davranmam konusunda bilinçsizim. " Kubilay bana sinsi bir bakış atınca nefesimi seslice bıraktım. Adamın işine geliyordu ondan yardım istemem. "Daha demin kıza hayvan gibi davrandım. Aslında erkek olduğunu düşündüğüm için öyle saçma davrandım. " sonuçta biz erkekler kızlar gibi değiliz ki. Hatta erkekler olarak bir araya gelince ciddi anlamda hayvanlaşıyoruz. Sıkıntı ile parmaklarımı birbirine kenetledim.
"Çok basit abi. Kıza erkeklere davrandığın gibi davranma. Otomatikmen insancıl yaklaşmış oluyorsun. " her ne kadar bana yardımcı olmaya çalışsada Selin'in nasıl girdiğini merak ettiğini biliyorum. "Birde ufak tefek jestler yap. Kadınlar bayılır düşünüldüğünü hissetmeye. " bilinçsizce başımı salladım. Bu kadar erkeğin arasında kıza nasıl normal davranacağım. Bu seferde komutan asker ayırıyor diyecekler.
"Neyse ben şimdilik gideyim. Akşama seninle bu konuşmayı devam ettirelim. " halime sırıtan kardeşime dayanamayıp ensesine şaplağı indirdim. Ulan ilk günlerde Kubilay birde kızı herkesin içinde rezil etmişti. Durup dururken kardeşime kin bağlamamak adına odadan çıktım.
♠️♣️♠️♣️♠️♣️Selin♠️♣️♠️♣️♠️♣️
Cihangir komutan banyoyu terk edince istemsiz kendimi kırılmış ve değersiz hissettim. Tamam gelip bana sarılmasını beklemiyordum ancak öylece ortada bırakmasınıda beklemiyordum.
Kıyafetlerimi titreyen ellerimle giyerken gözlerim dolu doluydu. Aptal kafam. Daha demin kendimi istekle komutanın parmaklarına bırakmıştım.
Titrek bir nefes çekip sızlayan bedenimle yatakhaneye doğru adımladım. Neyse ki hala denetim olduğundan kimse gelmemişti. Hızla ranazanın üst katına çıkıp yorganın altına girdim. Üşümüş bedenim anında cenin pozisyonuna gelirken ilk yaşın düşmesine izin verdim. Adamın giderken bir para atmadığı kaldı.
Dudaklarımın arasından hıçkırık kaçarken elimi dudaklarımın üstüne örttüm. Aynı dakikalarda yatakhanede adım sesleri duyuldu. Yorganın altında nefessiz bir şekilde sessizce yaşları akıtmaya devam ettim.
Uzandığım yatak hafiften sallayınca gelenin komutan olduğunu anladım ve bedenim istemsiz kasıldı. En azından giderken bir kelime etseydi.
Yavaş yavaş yatakhane kalabalıklaşırken Ömer'in ağlak sesini duydum. Ancak ne dediğini anlayamadım. Saniyeler içinde yorganım açıldı ve biri kendini yatağımın içine atıp arkadan bana sarıldı. Bedenim gerilirken gözlerim iri iri oldu. Cılız bedenden ve iç çeken sesten bu kişinin Ömer olduğunu anlasamda bu kadar yakın olmaya alışık biri değilim.
"Selim. " iç çeken çocukla birlikte bende akan burnumu çektim. Aynı zamanda yorganın altında ona dönmek için çaba veriyordum ancak yorgan hızla ikimizin üstünden çekildi ve Ömer sanki çok hafifmiş gibi komutan çocuğu yatağımdan hızla çekti. Bense yarı doğrulmuş halde şaşkınca komutana bakıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEVAHİR +18 (Ara Verildi)
Teen FictionErkek bedenine saklanmaya çalışan bir kadının hikayesi... ☆☆☆ Selin, içinde filizlenen canı öğrendiğinde yürüdüğü yolun dikenleri artmıştır. Öğrendikleri karşısında, arkasına bile bakmadan kaçan dolandırıcı bir satıcının...