Beğenmeyi ve satır aralarına bol bol yorum yapmayı unutmayın...
Yorumları satır aralarına yapın ki neye tepki verdiğinizi anlayabileyim...
Esen rüzgarın çadıra vurup çıkardı sesle istemsiz irkilerek uyandım. Sanki korku filmi çekiyormuşuz gibi çadırın dışından ruhaf sesler geliyordu ve ağaçlardan düşen küçük kar kütleleri çadırın içinde tuhaf bir ses bırakıyordu. Normalde korkan biri değilim. Hatta geceleri davarı dağa bile çıkarırım ancak bulunduğumuz ortam yüzünden ürktüm. Belki çadırın dışında olsam ve seslerin kaynağını gözlerimle görsem bu kadar etki etmezdi.
Ben bu düşünceler ile boğuşurken hemen arkamdan gelen sesli nefes alışlarıyla gözlerim iri iri oldu. Sonradan aklıma anılar düşmüştü. Kubilay ile aynı yerde kaldığımız gerçeğiyle istemsiz rahatladım. En azından tek değilim.
Esen şiddetli rüzgar ile çadır sarsılırken gözlerimi sıkı sıkı yumdum. Halbuki bu rüzgarlara bu seslere alışık biriyim.
Pes edip yüzümü Kubilay'a doğru döndüm. Herifi hiç sevmesemde şuanda yanımda olması güven veriyordu. En azından tek değilim. Yeniden gözlerimi yumacakken Kubilay tuhaf bir inleme ile kaşlarını çattı. Alnında biriken terler, sesli nefes alıp vermesi, zordaymış gibi durması bana ne olduğunu anlatmıştı. Benim yerimde bir kız olsa onun kabus gördüğünü sanardı ancak bazen bende de olduğu için ne olduğunu biliyorum. Rüyasında cinsel bir şeyler yaşıyordu belli ki.
Bu haline sırıtıp gözlerimi yumdum. Sabah ona anlatsam eminim yine boğazıma yapışır psikopat.
Gelen yutkunma sesiyle pes edip gözlerimi açtım. Karanlıkta bile parlayan ter tanelerine göz atıp yüzünü inceledim. Rüyasında kimi görüyor diye merak etmeden edemedim. Resmen kıvranıyordu. Genelde ben rüya gördüğümde yarı erekte bir şekilde uyanıyordum ancak bizimki resmen inlediği halde uyanmıyordu. Belli ki uykusu fazla ağır.
"Kubilay. " elimi omzuna atıp seslendim ancak karşılık olarak beni bile tahrik edecek bir nefes verdi. Gözlerim iri iri açıp elimi geri çektim. Eğer şimdi uyumazsam benim için işler hiç iyi olmayacak gibi hissettiğim için ona sırtımı dönüp gözlerimi sıkı sıkı kapattım ancak nefes sesleri sakinlemem için bana hiç yardımcı olmuyordu. "Bırahsah boşalacah herif. " sinirle söylendim. Kulaklarıma ellerimi kapatmıştım ki karnıma atılan kolla kasılıp kaldım. Eş zamanlı olarak ensemde nefesini hissediyordum. Verdiği sesli nefesler ensemde kulağıma doğru gelirken yutkunmadan edemedim. Kubilay ise olaylardan habersiz bedenini bedenime yasladı irkildiği için eli karnımdan daha aşağı bölgeye gitti. Eliyle organım arasında montum ve battaniye olsa bile varlığının orda olduğunu bilmek akıl sağlığım için iyi değil.
Uyandırmakla uyandırmamak arasında gidip gelirken gözlerimi acıtacak şekilde yumdum. Şuan ki halim çok kötü ve ben komutanı geri itmek istemiyorum. İlk defa bir erkekle bu denli yakınım ve bir daha olmayacağımı bildiğim için uyandırmak istemiyorum. Hem uyandırırsam bana saldırır biliyorum. Böylede adamı kullanıyormuşum gibi hissediyorum. Sonuçta o uykuda ve ne yaptığını bilmiyor.
Kulağıma yakın olduğu için dudaklarından arasından çıkan inleme yüzünden titredim. Alt bölgem özgürlüğünü ilan etmişken elimden bir şey gelmiyordu. Daha önce tabi ki kendimle çok ilgilendim ancak ilk defa birinin kulları arasında ne nefesleri ile bu hale geliyordum. Ellerimi kulaklarımdan çektim ve nefes seslerini daha net duymaya başladım. Bedenim resmen yangın yeri gibi kül oldu.
Kubilay irkildi ve nefes sesleri saniyesinde kesildi. Bense gözlerimi sıkıca yummuş nefes almamaya çalışıyordum. Belli ki komutan uyanmıştı. Bedenini hızla benden çekerken üstümde battaniye olmasına rağmen üşüdüm. Sıcaklığı hoşuma gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEVAHİR +18 (Ara Verildi)
Teen FictionErkek bedenine saklanmaya çalışan bir kadının hikayesi... ☆☆☆ Selin, içinde filizlenen canı öğrendiğinde yürüdüğü yolun dikenleri artmıştır. Öğrendikleri karşısında, arkasına bile bakmadan kaçan dolandırıcı bir satıcının...