Beğenmeyi ve satır aralarına yorum yapmayı unutmayın...
"Mmmmm." Koltuk altımdaki dudaklarından tuhaf sesler çıkarken parmakları sanki zorda olduğumu anlamış gibi hızlanmıştı. Hamilelikte coşan hormonları bilsemde bu kadarını kesinlikle beklemiyordum. Resmen adama yalvaracak durumdayım.
"Bakir misin?" Başımı olumsuz anlamda sallayınca kaşları derinden çatıldı ve gözlerinden tuhaf bir öfke geçti.Hazır durmuş olan adamdan kaçmak için kendimi yanına atıp oturdum. Bütün bedenim hala titrerken kadınlığım nabız gibi zonkluyordu.
"Eğer erkek olsaydım yine bu şekilde mi denetleme yapacaktınız?" Utanmamı umursamadan ilk defa cesurca davranıp suçlayıcı bir şekilde konuştum. Gözleri karşıdaki duvarda olan adam derin bir nefes çekti.
"Buraya boşu boşuna gelmedim. Erkek olsaydın şimdiye içine girmiş olurdum. " irileşen gözlerime engel olamadım. Karşımdaki adam sapık olmalı. Yoksa erkek kız olduğumu umursamadan niye benimle ilgilensin ki. Kafasını çevirip kahve gözleriyle bana baktı. "Demek bakir değilsin. Senin aksine ben öyleyim. Hatta bir kadına elim bile değmedi. " bana bunları niye anlatıyordu ki?
"Erkeğe değmiştir. Yani sizin için fark etmiyor ya onun için dedim. " telaşla ilk hatamı toplamaya çalıştım. Komutan kendi kendine gülüp hala açıkta olan aletini umursamadan bacaklarını biraz daha iki yana açtı. Bu hareketi nefesimi kesmişti.
"Bir erkeğede değmedi. Senin sırrını kimseye söylemeyeceğim. Hatta kimse öğrenmesin diye uğraşacağım. " bunu beklemediğim için bozguna uğradım. Komutan arkamda olursa eminim kimse öğrenmezdi. Az çok yetkilerini biliyorum. Bir karnım çıkarsa öğrenilirdi.
Tam teşekkür etmek için dudaklarımı aralamıştım ki yeniden konuştu. "Ancak bir şartla. İstediğim an sana dokunacağım ve istediğim an beni boşaltacaksın. " vaov. Kesinlikle bunu beklemiyordum. Gerçi çarşı dönüşünden beri neyi bekliyordum ki?
"Bunu yapamam. " aslında yapabilirim. Sonuçta senden de aletindende oldukça etkilendim. Hatta fazla fazla etkilendim. Komutan dik duran aletine parmağı ile fiske vurup öyle konuştu.
"O zaman herkes öğrenir. " alt dudağımı ağzımın içine yuvarladım. Artık öyle bir raddeye geldim ki yüzüm utançtan değil yaşadığım hazdan dolayı kızarıyordu. Kafasını çevirip tepkilerime baktı. Sanki bir an önce cevap vermemi ve işine devam etmeyi bekliyordu.
"Tamam. " sanki kabul edeceğimi biliyormuş gibi dudaklarında beni ürküten bir sırıtış peydah oldu. Acaba erkek olsam beni nasıl ikna edecekti. Büyük ihtimalle ikna etmeden kendini içime hapsedecekti.
"Gerçek adın ne? " adımı öğrenmesine gerek var mı ki? "İnlerken adını söylemek için soruyorum. " bir insan bu cümleyede yükselmez değil mi? Ben yükseldim. Hemde dudağımı parçalayacak kadar.
"Selin. " ensemde hissettiğim elle birlikte kendimi Cihangir'in aletine eğilmiş halde buldum.
"İlişkide sert severim. Sonra bana dur ya da canım acıyor gibi şeyler söyleme. " ensemdeki eliyle sıkıca kavrayıp beni yeniden doğrulttu. Gözlerindeki arsız parıltılar ile cesur ve azmış olan kız içine kaçmış ve yine çekinik olan ben ortaya çıkmıştı.
"Ama ben öyle her an her yerde şey yapamam ki. " kısık sesimi zor duyan adam beni umursamadan oturduğum yerden kendisiyle birlikte kaldırdı. Buradan çıkacağız sanarken sırtımı duvara yasladı.
Sanki daha demin kadınlığımı yoğuran karşımdaki adam değilmiş gibi utançla göğüslerimi kapatma çabasına girdim. Bir eli boğazımı kavrarken diğer eli sertçe ellerimi iki yana itti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEVAHİR +18 (Ara Verildi)
Novela JuvenilErkek bedenine saklanmaya çalışan bir kadının hikayesi... ☆☆☆ Selin, içinde filizlenen canı öğrendiğinde yürüdüğü yolun dikenleri artmıştır. Öğrendikleri karşısında, arkasına bile bakmadan kaçan dolandırıcı bir satıcının...