Moonbyul'dan -
H-ha-hatırlayamıyorum...Tek hatırladığım,otobüsteydik. Koca bir sarsıntı oldu. Ve son hatırladığım şey, beni kollarına alıp saran o güzel gözlü çocuk...Sonra gözlerim karardı ve...şimdi buradayım. İyi ama neden? Neresi burası? Bir dakika! Solar!!! Solar da yanımdaydı. Ya ona birşey olduysa? Onu bulmam gerek...
- Yazardan -
Moonbyul, elinden geldiğince hızlı bir şekilde kolundaki serumu çıkardı ve soğuk koridorlarda çıplak ayakla hızlı adımlarla ilerlemeye başladı. O an tek düşündüğü, tek umursadığı Solardı. Solar'ın olduğu odayı bulmak için tek tek tüm kapıları açıyor, umduğunu bulamayınca kapatmadan başka bir kapıya yöneliyordu. Son açtığı kapının içindekini görünce bir an takılı kaldı. Gitmesi ve Soları bulması gerekiyordu ama birşey onu geri adım atmaktan alıkoyuyordu. Bir an ne yapacağını bilemedi. Bu oydu...İsmini bilmediği o güzel gözlü çocuk...Hayatını kurtaran o güzel gözlü kahraman...
Moonbyul tam arkasını dönüp gidecekken bir ses onu durdurdu. Kalın Ve boğuk bir ses...
-"İyi misin?"
Moonbyul: Şey evet teşekkürler...yani şey için. Yardım ettiğiniz için.
-"Ne demek. Otursana?"
Moonbyul: Şey çok özür dilerim ama gitmem gerek. Arkadaşımı bulmalıyım.
-"Ah, otobüste yanında olan fıstık mı? Yoğun bakımda o"
Moonbyul: Ne!!! Solar mı? H-hayır...iyi mi şu an.
-"Sakin ol. Bilmiyorum. Ama merak etme iyi olacak. Otursana."
Moonbyul: Bakın cidden özür dilerim ama gitmeliyim.
Moonbyul arkasını döndüğü an adam onu kolundan tutup kendine döndürdü...-Moonbyul'dan-
Ne yapıyor bu aptal? Gitmem gerek diyorum ama yok artık. Beni yavaşça kendine çekip birden dudaklarıma yapıştı...Bu ne şimdi ya. Daha ismini bile bilmiyorum. İyyy böyle şeylerden hoşlanmam. Ama öyle sıkı tutuyor ki. Bir an gözlerimi açtığımda adamın mükemmel gözleri ile karşı karşıya kaldım. Hipnotize olmuş gibiyim. Sanırım 10 dakikadır böyleyiz. Sanırım bitti. Sonunda. Ama neden...neden gözlerimi ondan ayıramıyorum.
"- Ah tamam şimdi gidebilirsin"
Moonbyul : Sen ne yaptığını sanıyorsun.
"- Teşekküre gerek yok. Bu arada adım Robert.
Moonbyul : İyi ama tanıştığıma memnun falan olmadım Ve benim adım seni ilgilendirmez.İlk bölüm bu kadardı ikinci bölümü de en kısa zamanda yazmaya çalışacağım.
YOU ARE READING
Zor Ama İmkansız Değil...
FanfictionHeyşeye rağmen Moonbyul'u gitmekten alıkoyan birşey vardı. Bu oydu...İsmini bilmediği o güzel gözlü çocuk. Hayatını kurtaran o güzel gözlü kahraman...