~ Miranda'dan ~
Yemekhanede oturuyordum. Önümdeki tepside patates kızartması Ve hamburger duruyordu. Hiçbirine dokunmamıştım. İnsanların önünde birşeyler yemeyi sevmiyorum çübkü yüzümü açmak zorunda kalıyorum. Belki paket yaptırıp daha sonra yerim. Ben önümdeki yemekle bakışırken Ryujin geldi. "Yanına oturabilir miyim" diye sordu. Şaşırmıştım Ama aynı zamanda sevinmiştim "tabii ki" diye cevap verdim. Elinde makarnası ile birlikte yanıma oturdu.
Ryujin: şey, aslında senden birşey isteyecektim.
Hayal kırıklığına uğramıştım çünkü cidden benimle arkadaş olmak istediğini sanmıştım ama o sadece menfaat ve çıkar peşindeydi.
Miranda: Söyle.
Ryujin. Şey belki duymuşsundur okul yılsonu partisi düzenliyor çiftler olarak gideceğiz bende Lee Know ile gideceğim. Ama Ne giyeceğime karar veremedim. Senin tarzın Ve zevklerin çok hoş. Belki bana yardımcı olabilirsin. Okuldan sonra karşıdaki mağazaya gidelim mi?
Miranda: Peki. Yardım etmeye çalışırım...
Okul çıkışı Ryujin ile buluştuk. Giydiği, denediği her kıyafeti çok iyi taşıyordu. Kıskandım. En son yere kadar uzanan balık model, kolsuz toz pembe bir elbise giydi.
Ryujin: Bu en küçük beden ama yinede boyu bana uzun geldi. Bence sana tam olur. Benim için bir kerecik dener misin?
Birkaç kere itiraz ettim ama çok ısrar edince giymek zorunda kaldım. Elbise güzeldi. Bedenime tam oturmuştu. Aynaya bakarak hayali saçlarımı savurdum. Çok uzun süre sonra aynaya bakıyordum. Birkaç yıl önceki halim olsa bu elbisenin içinde kusursuz görünebilirdim. Ama şu an hayır...Berbattım. Şu an güzelim diyerek sadece kendimi kamdırıyordum. Yakışmamıştı. Bu şekilde dışarı çıkamazdım. Boşu boşuna kendimi üzmenin anlamı yoktu. Elbiseyi çıkardım. Kabinden çıktığımda Ryujin, neden giyinmediğimi sordu. Elbisenin küçük geldiğini söyledim. Ama yalandı...Ryujin başka bir elbise denemek için kabine gidince ben de mağazada kendime uygun birşey bulabilecek miyim diye baktım. Yok...Bulamadım. Herhangi biryerimi göstermeyen bir kıyafet yoktu. Olanlar da yaşlı kadınların giydiklerine benziyordu. Boşversene. O partiye gitmeyecektim. Zaten gidil de ne yapacaktım ki? Robertle dans falan mı edecektim. Hayatta olmaz.Ryujin cidden çok tatlış bir kız. Gerçekten de ne giyse yakışıyor. Sizce Miranda partiye gidecek mi? Ve sizce neden giydiği hiçbir şeyin kendine yakışmadığını düşünüyor??????
YOU ARE READING
Zor Ama İmkansız Değil...
FanfictionHeyşeye rağmen Moonbyul'u gitmekten alıkoyan birşey vardı. Bu oydu...İsmini bilmediği o güzel gözlü çocuk. Hayatını kurtaran o güzel gözlü kahraman...