Sakinleşir sakinleşmez eve girdim. Moonbyula birşey belli etmemem gerekiyordu. Ama o beni şaşırtarak "mumların üzerine yatmamı ister misin? Çünkü eğer istediğin buysa yapabilirim" dedi. Yüz ifadesi değişti ardından da "İnsanlar yaşattığını yaşamasan ölmez de ondan sordum" dedi. Yaşayacaktı zaten. Hemde en acı şekilde. Ama bu gün olmazdı. Şu an olmazdı. "Saçmalama. Kime ne yaptın ki sen?" Diye sordum çünkü bildiğimi bilmesini istemiyorum. Moonbyul beni şaşırtmaya devam etti. Önce üzerindeki ceketi çıkardı sonra pantolonunun düğmesini ve fermuarını açtı. Ne yapmaya çalıştığını anlamıştım ama olmazdı. Öğrendiklerimden sonra olmazdı. O an konuşmasından, ses tonundan anladım. İçmişti...fazlasıyla içmişti ve kendinde değildi. Bu gecenin onunla konuşmak için uygun bir zaman olmadığını düşündüm. Ceketini giymesine ve pantolonunun düğmelerini kapatmasına yardım ettim. İtiraz etmek istedi ama gücü yetmeyince daha faza direnmedi. Kendine gelmesi için kahve yapmaya gittim. Yemekler soğumuştu ama umrumda değil. Zaten onu çağırma sebebim yemek değil, ağzından laf almaktı Ve anacıma ulaştım. O sırada kapı çaldı. Açtığımda karşımda uzun boylu bir adam buldum. "Sen Robert misin?" Dedi. Şaşırmıştım. Ona kim olduğunu sordum. İsmini söyleyip beni kenara iterek eve girdi. Bu Jin'di.
Jin: Kalk Moonbyul, bana gidiyoruz.
Moonbyul: Neden geldin?
Jin: Seni almak için.
Moonbyul: Git buradan Jin. Biz daha Robert'le çocuk yapacaktık.
Robert: Ne! Ah, Moonbyul biraz içti de.
Jin: Onu fark ettim. Biraz değil bayağı içmiş. Neden içmesine izin verdin? Onun için çok tehlikeli...
Robert: İçtiğinden haberim yoktu. Gizlice içmiş. Ayrıca ben de içtim. Neden onun için daha tehlikeli olsun ki?
Jin: Çünkü o bizim gibi değil.
Bizim gibi değil mi? Bu da Ne demek oluyor şimdi. Bu sözler aklımdan çıkmıyordu. Bunun şu krizlerle doğrudan yada dolaylı olarak bir ilgisi olabilir miydi? Jin, Moonbyulu kolundan tuttu. Kapıdan çıkmadan önce de "Moonbyul hasta Robert. Moonbyul çok hasta" sözlerini söyledi. Sonra kapıyı kapatmadan Moonbyulla birlikte arabaya doğrı yol aldılar.
YOU ARE READING
Zor Ama İmkansız Değil...
FanfictionHeyşeye rağmen Moonbyul'u gitmekten alıkoyan birşey vardı. Bu oydu...İsmini bilmediği o güzel gözlü çocuk. Hayatını kurtaran o güzel gözlü kahraman...