Bölüm - 15

10 1 0
                                    

[2 yıl sonra]

~ Miranda'dan ~

Taksiden indim. Tam evimin önünde indim. Merdivenleri çıkmaya başladım. 3 odalı küçük bir apartman dairesinde kalıyordum. Ağustos'un ortasındayız ve hava çok sıcak. Ama ben yinede uzun kollu kıyafetler giyiyorum. Zaten kendimi bildim bileli böyle rahat tarzları severim. Ama gerçekten sevdiğim için giymek başka, zorunda kaldığım için giymek başka. Burada bir üniversiteye yazıldım. Son 2 yıldır içime kapandım. Okulda kimseyle konuşmuyorum. Konuşmak istemediğimden değil. Ben istiyorum ama onların istemeyeceğinden korkuyorum. Robert hariç. Arada sırada Robertle takılıyorum. O da ona bayıldığımdan değil. Başkalarıyla arkadaşlık yapmaya cesaret edemediğim için...

~ Robert 'tan ~

Moonbyul 2 yıldır benimle yok..Onu çok özlüyorum. Geceleri onun resimlerine bakarak uyuyorum. Nasıl yaptım..nasıl kıydım ona. O gittikten sonra hiçbir şey eskisi gibi olmadı. Keşke bir gün çıkıp ben ölmedim dese. Her neyse. İngilterede Bir üniversiteye yazıldım. Hiç kimseyle arkadaşlık kurmuyorum. Bir kişi hariç. Miranda...O farklı. Diğerleri gibi değil. Beni anlıyor. Ona çok güveniyorum. Tek sorun, onu hiçbir zaman görmedim. Evet görmedim. Sebebini bilmediğim bir şekilde her zaman şapka,maske ve eldiven takıyor. Gizemli biri. Ama altında çok güzel bir kızın olduğuna eminim. Gerçi Miranda bana karşı biraz mesafeli davranıyor ama bunu sorun etmiyorum.

 Gerçi Miranda bana karşı biraz mesafeli davranıyor ama bunu sorun etmiyorum

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Zor Ama İmkansız Değil...Where stories live. Discover now