~ Yazardan ~
Moonbyul ve Solar odanın ortasında öylece oturuyordu. Soların elinde yeni çıkan bir gazete vardı.
Solar: Habere gel. Gizli fuhuş çetesi başkanı Oh Sehun tutuklandı. Robert Pattinson intihar etti. Polisler Eksi sevgilisi yüzünden olduğundan şüpheleniyor.
Moonbyul: Yeter artık Solar. Şu lanet olası Haberi on sefer okudun.
Solar: Gelişmeleri merak etmiyor musun Byulie?
Moonbyul: Yakalandılar. Bitti gitti. Şu an tek sorun Robertin uyanamama ihtimali...
Solar: İçimdeki bir ses uyanacağını söylüyor. Umarım beni yanıltmaz.
Moonbyul: Umarım. Ben Robertin yanına gidiyorum gelecek misin?
Solar: Belki sonra gelirim. Sen git.
Moonbyul evden çıkıp hastaneye gitti. Roberti normal odaya aldıkları için içeri girebilecekti. Moonbyul kapıyı açıp odaya girince yatakta öylece uyuyan Robertin yanına yaklaştı.
Moonbyul: Merhaba Robert. Ben geldim. İyi misin?
Moonbyul bir an duraksadı. Sonra konuşmaya devam etti.
Moonbyul: Şu an sana ne diyebilirim bilmiyorum ana biryerden başlamam lazım. Özür dilerim. Seni zor zamanlarda yanlız bıraktığım ve beni sevmediğine inandığım için çok özür dilerim. Sehundan ayrıldım. Ömrümü sana adamaya geldim Robert.
Moonbyul, ellerini Robertin ellerinin üzerine koyup gözünden birkaç damla yaş süzülmesine izin verdi.
Moonbyul: Lütfen uyan. Benim için. Arkadaşların için. Ama en çok da kendin için uyan...şimdi gitmem gerek ama geri geleceğim.
Moonbyul odadan çıkıp hastanenin koridorlarında bir süre gezindikten sonra başka bir odaya girdi. Sürekli gülümseyen orta yaşlı bir adam Moonbyula baktı.
"- Ben de tam sizi bekliyordum bayan Moon"
Moonbyul: Beklettiğim için Üzgünüm.
"- Sorun değil ama size çok önemli birşey söylemem gerek.."
Moonbyul: Test sonuçlarım ile ilgili mi
"-Ne yazık ki evet"
Adam koltuğunda biraz daha geriye yaslanarak derin bir nefes aldı. Sonra konuşmaya devam etti.
"- Yakınlarınızdan herhangi birinde şizofren hastası var mıydı?"
Moonbyul: Bilmem. Ailem ile pek yakın değiliz. Neden sordunuz?
"- Bayan Moon, Üzgünüm ama siz şizofren hastasısınız. Yani bu hastalık genetik olabilir"
Moonbyul: Nasıl yani?
"- Gördüğünüz hallisilasyonlar, bir kişiyi farklı biri olarak görmeler, duyduğunuz sesler Aslında bir şizofren belirtisidir. Size yaptığımız testler de şizofren olduğunuzu doğruladı. Gerçekten Üzgünüm.
Moonbyul: Peki ya tedavi...
"- Üzgünüm. Geç kalmışsınız. Biraz daha erken fark edilseydi tedavi olabilirdi ama şu an imkansız. Ama sizi daha iyi hissettirmek için birşeyler yapabiliriz. Tabiki isterseniz."
Moonbyul: Gerek yok. Böyle de yaşayabilirim. Hem bana iyi gelecek olan tek şeyi biliyorum. Benimle ilgilendiğiniz için teşekkürler.
Moonbyul adamın vereceği cevabı beklemeden hastaneden ayrıldı. Ona iyi gelecek olan tek şey Robertti. Anlaşılan bu hastaneye düşündüğünden daha fazla gelecekti. Robert ile kuracağı geleceği düşleyerek....Yakın zamanda final yapmayı düşünüyorum ama başka mamamoo x harry potter hikayeleri gelecek merak etmeyin.
Moonbyulun gördüğü kızları solar sanması da aslında şizofren olduğunu gösteriyordu.
YOU ARE READING
Zor Ama İmkansız Değil...
Hayran KurguHeyşeye rağmen Moonbyul'u gitmekten alıkoyan birşey vardı. Bu oydu...İsmini bilmediği o güzel gözlü çocuk. Hayatını kurtaran o güzel gözlü kahraman...