~ Jin'den ~
Moonbyul kendisini bırakmam için direniyordu ama yapamazdım. Hastaneye gidip miğdesini temizletmek zorundaydık. Moonbyul gitmemek için çığlık çığlığa savaşıyordu. Boğazını sıkıca tuttum. Bunun onun canını yaktığının farkındaydım ama onun iyiliği için yapmak zorundaydım. Ama moonbyul kendini öyle sert çekti ki eli elimden kurtuldu.
Moonbyul: Sen eve git. Ben başımın çaresine bakarım.
Jin: Olmaz Moonbyul. Seni bu halde bırakamam. Baksana ayakta bile zor duruyorsun.
Moonbyul: İyi tamam. Ama bir şartla gelirim. Sonrasında çocuk yapacağız. Hemde 7 tane.
Jin: Ah Moonbyul...kendine gel.
Moonbyulu daha sıkı tuttum Ve arabaya oturttum. Kapıları da kilitledim. Çığlıklarına aldırış etmeden arabayı hastaneye doğru sürdüm.~ Robert'tan ~
Moonbyulu düşünmekten uyuyamıyorum. Jinin sesi aklımdan çıkmıyor. İyi ama Moonbyullun nesi var ki? Daha fazla dayanamadım. Tom, Emma ve Danieli arayarak olanları anlattım. İntikamdan vaz geçmemi söylediler ama olmaz. Vaz geçemem. Moonbyulu yakacağım..diri diri hemde...acımasızca...
~ Solar'dan ~
Eski Moonbyulu istiyorum...Neşeli ve mutlu Moonbyulu...Uzun zamandır onunla birlikte birşeyler yapmadık. Yüzüme bile bakmıyor. Robert denen adam onu çok değiştirdi...hemde çok.
Resim shop ama çok tatlı değiller mi🥰 JinByul arkadaşlığına bayılan ölen biten tek ben miyimmmm
Bu arada yeni bölüm hazır hatta hemen şimdi yayımlıyorum.
YOU ARE READING
Zor Ama İmkansız Değil...
FanficHeyşeye rağmen Moonbyul'u gitmekten alıkoyan birşey vardı. Bu oydu...İsmini bilmediği o güzel gözlü çocuk. Hayatını kurtaran o güzel gözlü kahraman...