Bölüm - 24

12 0 0
                                    

~ Robert'tan ~

Robert: Daha iyi misin?
Moonbyul: Bir fark yok.
Robert: Beni çok korkuttun.
Moonbyul: Ya. Sen beni umursar mıydın? Şaşırdım...
Robert: Ben hala inanamıyorum. Sana yaptıklarımdan sonra sen...Benim için kendi canını tehlikeye attın.
Moonbyul: Boşver. Unutalım gitsin.
Robert: Cidden neden yaptın? Ölebilirdin...
Moonbyul: Senin için yapmadım. Ama sana birşey olursa üzülecek bir ailen, arkadaşların var. Onlar için yaptım. Neyse. Boşver. Benim ev işi ne olacak? Nerede kalacağım?
Robert: Onu hallederiz bir şekilde. Sen bunları düşünme.
[1 ay sonra]

~ Robert'tan ~

Moonbyul benim eve taşınmıştı. Sanırım Artık benden korkmuyor. Tek sorun, Kai adında bir erkek arkadaşı var...Koltukta oturup birşeyler yiyordum. O sırada Moonbyul yanıma geldi.
Moonbyul: Ben Kai ile buluşacağım. Dışarda birşeyler yeriz. Beni merak etme diye söyledim.
Robert: Gitme.
Moonbyul: Nedenmiş o?
Robert: Daha kaç kere söylemem gerek? O adam seni kullanıyor. Çok belli zaten.
Moonbyul: Baksana. Onu kıskanıyor olabilir misin? Çünkü beni gerçekten de seviyor.
Robert: Hayır Moonbyul. Senden hoşlanmadığına emin ol. Kendi çıkarları için seni kullanıyor.
Moonbyul: Nasıl bu kadar emin olabiliyorsun?
Robert: Lütfen Biraz mantıklı düşün Moonbyul. Sen Bu haldeyken, böyle görünüyorken kim senden gerçekten hoşlanır ki?
Kısa bir sessizlik oldu. Yine çenem düşmüştü. Boşboğazlık etmiştim...
Robert: Şey. Yani, hani şey ya, anla işte. Demek istediğim...
Moonbyul: Ah, uzatmaya gerek yok. Sen haklısın. Doğru. Kimse beni sevmez. Kimse benden hoşlanmaz. Kai'yi arayıp bir işim çıktığını Ve gidemeyeceğimi söylerim. Dert etme. Çok ta önemli değil...
Robert: Şey, ama yanlış anlamadın öyle değil mi?
Moonbyul: Yok. Sadece şunu unutma. Ben olmasaydım, o gün üzerine yatmasaydım sen de benim gibi olacaktın. Senden de herkes nefret edecekti biliyorsun değilmi?
"Haklısın" dedim. Çünkü haklıydı. Dayanamadım. Ona sarıldım. Artık söyleme vakti gelmişti. Beni tersleyeceğinden korkuyorum ama yinede söyleyeceğim. Ama moonbyul kollarımdan kurularak odasına gitti. Kapıyı kilitledi...
Sanırım bu gün konuşmak için uygun bir gün olmayabilir.

Sanırım bu gün konuşmak için uygun bir gün olmayabilir

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Zor Ama İmkansız Değil...Where stories live. Discover now