~ Robert'tan ~
Robert: Miranda, sana Ne oldu böyle??
Miranda: Biliyor musun beni her gören bu soruyu soruyor. Ama çok saçma. Ne olduğu gayet belli bence.
Robert: Haklısın. Sıkma canını. Ne olursa olsun en yakın arkadaşımsın. Ve bence yinede çok güzelsin.
Miranda: Güzelim..güzel olduğum için mi bana bakarken gözlerini kaçırıyorsun? Bana iyice bak Robert...iyice bak.
Robert: Şey, kusura bakma. Sadece bana birini hatırlattın yani lütfen yanlış anlama.
Miranda: Yanlış anlamadım. Olanı anladım. Ama sorun etme. Sana kırılmadım. Artık alıştım. Kimsenin benimle arkadaş olmak istememesine, herkesin bana iğrenerek ya da acıyarak bakmasına, Hatta bunu bulaşıcı sandıkları için benden uzak durmalarına. Hepsine alıştım Robert. Kolay olmadı ama alıştım.
Robert: Senin adına üzüldüm. Cilt dokturuna falan gitsen?
Miranda: Gitmedim mi sanıyorsun? 20den fazla cilt doktoruna gittim. Hepsi aynı şeyi söyledi. Bu yüz birdaha düzelmez...
Robert: Ah Miranda..üzülmeye değmez. En azından benim gibi iğrenç bir katıl değilsin. Ben bu dünyada en sevdiğim, herşeyden, herkesten daha değer verdiğim kızı bir anlık hırs ile öldürdüm...
Miranda: Eğer o kız yaşıyorsa Ve bir gün karşına çıkıp ben ölmedim dese ne yaparsın? Onu Tekrar öldürmeye çalışır mısın?
Robert: Ne! Hayır asla...ona sarılırım Ve herşey için çok pişman olduğumu söylerim. Özür dilerim. Her gece onu düşünmekten uyuyamadığımı, vicdan azabı çektiğimi söylerim. Çünkü onsuz bunları yaşıyorum...
Miranda: O kızın isminin Moonbyul olma ihtimali yüzde kaç?
Robert: Ne, ama sen nereden biliyorsun?
Miranda: Bilmem. İçime doğdu. O kız her kimse tanışmak isterim. Çünkü onunla aynı kaderi paylaşıyoruz. Ben bundan tam 3 yıl önce Sevdiğim çocuk tarafından en yakın arkadaşımın gözleri önünde yakılarak öldürüldüm...bu gün onun yıl dönümü. Tesadüfe bak...
Mirandanın yüzüne daha dikkatli baktım. Bakışları...gülüşü...yüz hatları hala aynıydı. Bu oydu. Moonbyul... herşeyiyle çok sevdiğim, her gece düşündüğüm Ve çok özlediğim Moonbyul...inanamıyorum. Şaka gibi. Şaka gibi ama gerçek. Yaşıyor. Şu an tam karışımda duruyor ...
YOU ARE READING
Zor Ama İmkansız Değil...
FanfictionHeyşeye rağmen Moonbyul'u gitmekten alıkoyan birşey vardı. Bu oydu...İsmini bilmediği o güzel gözlü çocuk. Hayatını kurtaran o güzel gözlü kahraman...