Part 48.

1.9K 61 16
                                    

,,Tak co na to říkáš?" ptala se mě Elyon, když vyskočila ze zkušení kabinky. Krvavě rudé splývavé šaty jí přesně padly a odhalovaly všechny její přednosti a zbraně. Každý na ní musel oči nechat. Muži by chtěli z ní ty šaty strhat a ženy zabít. Jen jsem žasla. 
,,Páni," vydechla jsem. ,,Jsi vážně sexy."
,,Ale nepřeháněj." prohlížela se v zrcadle a uhlazovala sametovou látku. 
,,Nepřeháním." ušklíbla jsem se. ,,Až tě v nich Orlando uvidí, sežere tě za živa." 
,,Tak to zní skvěle." zazubila se nadšeně. ,,A to počkej, až tě Leonie uvidí v těch purpurových koktejlkách." ušklíbla se.
Nedaleko našeho ubytování se nacházelo menší městečko s pár obchůdky pro zbohatlíky, kteří zde měli své vily. Určitě tady mít nějaký podnik bylo výhodné. Neměla jsem ani odvahu podívat se na cenu těch krásných šatů. 
Za chvíli se z druhé kabinky vynořila Kelly ve stříbrných minišatech volného střihu. Její už tak vypracované tělo se najednou stalo naprostou senzací. Leonie, Orlando a Lee postávali venku před obchodem a o něčem diskutovali. S námi do obchodu nešli, prý měli něco svého na vyřizování. 
,,Vezmi si je! Na večer budou naprosto skvělé! Třeba tam sbalíš nějakého pracháče!" popichovala Elyon Kelly.
,,Jako vy dvě?" vrátila jí to a všechny jsme se rozesmály. Večer jsme měli v plánu si jít sednout do baru ve větším městě nedaleko odtud. 
Nakonec jsme si všechny tři vybraly své krásné večerní róby. Prodavač se na nás jen zářivě usmíval, jako by nás celou dobu pozoroval. Když jsme vyšly ven, setkaly jsme se se sourozenci Petersonovými. 
,,Vážně to chceš udělat?" ptala se Leonie Orlanda. 
,,A ty?" odvětil jí její bratr. Lee je jen s nezaujatým a nic neříkajícím pohledem pozoroval. On toho vlastně nikdy moc nenamluvil. Byl jednoduše tichý a uzavřený.
,,Udělat co?" přitiskla se Ellie ke svému příteli a vtiskla mu polibek na krk. 
,,Ále, nabídli mi nějakou novou roli v Paříži." pronesl jako odpověď. Přišlo mi to jako lež, ale nejspíše jsem byla sama toho názoru. Ostatní to jen přešli. 
,,Tak to je skvělé!" chichotala se má nejlepší kamarádka. 
,,Vrátíme se?" optala se Leonie a všichni jsme souhlasili.

,,Abychom vás někde v tom klubu neztratili." šeptla mi provokativně má přítelkyně do ucha, když viděla mě, Kelly a Elyon připravené na večerní zábavu. 
,,To bys přece nedovolila." podotkla jsem troufale. Bylo mi nanejvýš jasné, že ze mě Leonie nespustí oči. 
Ryan nás odvezl za dvacet krátkých minut do města, kde to žilo. Určitě zdaleka ne tak, jako v Seattlu, přesto v klubu nebylo prázdno. Bar byl osvětlený a nabýval bohatého dojmu díky skleněné desce. Parket se jen leknul a odrážely se n něm odlesky reflektorů. Lidé vysedávali v patře i v přízemí u baru. Usadili jsme se v jednom ze soukromějších boxů a objednali si. Skvěle jsme se bavili. Hudba byla hlasitá a Dj měl skvělý vkus. Mohli jsme slyšet klasiky jako je David Guetta, Sia, Ed Sheeran, BTS, The Score nebo i méně známé skupiny. Kelly se marně snažila navázat kontakt s Leem, který jí jen stroze odpovídal. Pravděpodobně jí to i vyhovovalo, sama byla dost upovídaná. Bylo docela vtipné je pozorovat. Jake si přišel odstrčený, a tak se po nějaké době od nás odpojil. Dal se do řeči s nějakou blondýnkou na baru. Vlastně asi nemohl nechat své choutky jen tak na uzdě.
,,Poprosím vás o šampaňské." objednala Leonie najednou u číšnice hned dvě lahve drahého sektu. Překvapeně jsem se na ni podívala. 
,,My něco slavíme?" zajímala jsem se zvědavě a nechápavě. Ale neodpověděla mi. Jen vstala a Orlando spolu s ní. Poprvé za celou dobu jsem mohla vidět Leeho se zářivě usmívat. Nechápala jsem, o co tady šlo, ale byla jsem z toho nesvá. 
,,Ehm," začal Orlando a my jsme se na sebe s Elyon podívaly plné zmatení. 
,,Dříve bych nečekal, že najdu jedinou ženu, se kterou budu chtít strávit celý zbytek života." povídal. Rychle jsem si zakryla ústa, abych se nerozesmála. Elyon se začala červenat a bojovala s pláčem. 
,,Ale když jsem narazil na tebe, Elyon Brown, celý svět se mi zastavil. Uvědomil jsem si, že ti chci dát úplně všechno." kleknul si na koleno a odhalil malou krabičku s prstýnkem. 
,,A tak se ptám, vezmeš si mě?" usmál se nervózně. ,,Prosím?" dodal a všichni jsme se rozesmáli. 
,,Ano! Ano, ano, ano!" opakovala Ellie a nechala si nasadit prstýnek. Následně se mu vrhla do náruče. Překvapeně jsme s Jakem koukali a tleskali. Už jsem chápala to šampaňské a přišlo mi to úžasné. Pak nás ale Orlando uklidnil a upozornil na svou nevlastní sestru, která stála kousek ode mě. 
,,Nancy," oslovila mě. Ne! Ne!
,,Můj život nezačal úplně růžově a nevěřila jsem, že najdu své štěstí. A pak jsi mi do kanceláře vstoupila ty. Okouzlila jsi mě svým šarmem, svou sílou, svou krásou, svým charakterem. Propadla jsem ti hned v prvních chvílích. Udělala bych cokoliv, aby jsi byla šťastná. Protože tvé štěstí je i tím mým." vyprávěla a já tomu nemohla uvěřit. Pozorovala jsem, jak si přede mě Leonie pokleká. Nejmocnější a nejvlivnější žena na západním pobřeží mi padla k nohám. 
,,Chtěla bych s tebou strávit zbytek života. Vezmeš si mě?" usmála se a otevřela černou semišovou krabičku. Už se nadechovala k nějakým dalším slovům. 
,,Prosit nemusíš. Vezmu si tě." skočila jsem jí do náruče bez váhání. ,,Miluji tě." 
A pak se celým barem rozezněl potlesk a výskot i naprosto cizích lidí. Blahopřáli nám s Elyon naši přátelé, neznámí a dokonce i číšnice, která to všechno pozorovala s lahvemi šampaňského na tácu. 
,,Jsem moc rád, že budu mít novou sestru." zářil Lee. 
,,A já že budu mít hned dva bratry!" zasmála jsem se. Objala jsem jej i Orlanda. ,,Tak tohle jste probírali dneska ve městě?" ušklíbla jsem se, když mi došla spojitost. A já už se bála zase nějakých dalších tajemství a nebezpečí. Ale gang Kathryn Morris byl pryč a my byli volní. 
,,Možná?" usmál se Orlando. 
Připíjeli jsme si na nový začátek. Na nová přátelství a rodinu. Netrvalo dlouho a vrhli jsme se na parket. Splynuli jsme s davem a užívali si tuhle úžasnou chvíli. 
,,Blahopřeji kočko." gratuloval mi Jake. 
,,Děkuji. Snad taky brzy najdeš tu pravou." šťouchla jsem jej přátelsky do žeber. Vlnili jsme se v rytmu hudby. Koutkem oka jsem zpozorovala Leonii, která se vesele smála s Leem. Musela jsem se bezděčně usmát. Byla jsem do ní zamilovaná až po uši a už jsem si nedokázala představit, že bych bez ní měla někdy být. 
,,Určitě ano. A vás čeká ještě hodně radostí." kývnul k ředitelce Peterson Global s.r.o. Nemohla jsem tomu uvěřit. Byla jsem zasnoubená...

ℌ𝔢𝔯 𝔊𝔞𝔪𝔢 /UPRAVUJE SE/Kde žijí příběhy. Začni objevovat