Part 28.

4.2K 140 34
                                    

Po nějaké chvíli jsem se rozhodla jít do sprchy. Shodila jsem ze sebe oblečení a sáhla po volném triku se znakem univerzity. Vklouzla jsem do vedlejší místnosti a zamkla se. Najednou se ke mně dostavil naprosto osvobozující pocit klidu a svobody, jako by najednou na mě nikdo nemohl. Všechny starosti jsem zavřela za těmi dveřmi za mými zády. Ten čas zde najednou patřil jen a jen mně. Zhluboka jsem se nadechla a poté dlouze vydechla. Bylo to úžasné. A následující chladná sprcha byla stejně tak uklidňující. Veškerý stres a strach mě pomalu opouštěl. Mizel spolu s mýdlem v odpadu a už nikdy se nemohl vrátit. Vplula jsem prsty do svých vlasů a zavřela oči. Cítila jsem kapky oxidanu dopadajícího na má víčka. Nechala jsem působit očistnou kůru velmi dlouhé chvíle. Každičké nervové zakončení chladlo a dostávalo se do ledového klidu.
Následoval hebounký ručník a volné, pohodlné domácké triko. Ellie ani Orlanda jsem nepotkala a tak jsem uznala, že máme nyní každý své vlastní soukromí. Ještě jsem si po cestě zpět do pokoje sušila vlasy, když v tom můj zrak upoutala stojící postava u mých oken. Leknutím jsem sebou trhla. Srdce se mi zastavilo. Po zádech mi proběhnul mráz ostrý jako čepele nožů. Vyschlo mi v ústech a veškerý klid, který jsem získala jen před pár minutami byl ta tam. Výkonná ředitelka Peterson Global s.r.o. se na mě otočila a probodla mě pohledem. Měla zkřížené paže na hrudníku. Uhnula jsem pohledem níže od jejích pronikavých vyčítavých očí. Měla na sobě upnuté bílé džíny, které jí dokonale obtahovaly úžasnou postavu. Byla bosky, takže nejspíše přišla v některých z jejích luxusních lodiček. Vše zakončila vínově zbarvenou sametovou košilí. Byla k sežrání. Měla jsem pocit, že bych jí padla k nohám a zobala z ruky.
,,Ani se mi nepodíváš do očí?" bylo první, jež vyřkla. ,,Měla jsem o tebe strach." dodala vzápětí.
,,Omlouvám se." špitla jsem.
,,Cože prosím?"
,,Omlouvám se, paní." doplnila jsem automaticky. Najednou se mi to oslovení nelíbilo, až se mi dokonce protivilo. Nechtěla jsem se cítit podřízeně. A vůbec, proč bych se měla ponižovat? Nic jsem neudělala. Vždyť jsem jen její asistentka, ne přítelkyně. Osobní asistentka, se kterou si sem tam zašuká. Nic víc.
,,Proč jsi tady?" dostala jsem ze sebe a sbírala veškerou odvahu a vztek. To ona by se měla omlouvat. Její chladné chování a tajnůstkaření jsem snášet nehodlala. Nechtěla jsem být v tomto velmi zvláštním vztahu otrokem její vůle.
,,Protože jsem tě chtěla vidět. Neozývala ses mi."
,,Nemělo se mi co stát. Byla jsem s Elyon a Orlandem. Chtěli mě odreagovat, když mě viděli, jak jsem zničená přišla z práce. A víš co, Leonie? Cítila jsem se i na těch pár hodin naprosto úžasně." dovolila jsem si zvýšit hlas.
,,Mrzí mě, že jsem tě z kanceláře tak vyhnala. Ale to přece neznamená, že mě budeš ignorovat." stála si tvrdohlavě za svým. Přiblížila se ke mně a opět si přebírala převahu a moc. Snažila jsem si udržet rovnocenné postavení, ale bylo to velmi těžké. Její osobnost přebít nešlo.
,,Neignorovala jsem tě. Netušila jsem, že se po mně budeš tak shánět." sykla jsem tiše.
,,Jistě že ano, vždyť mi na tobě záleží. A to víš." 
,,Nedáváš mi to moc najevo." opět jsem šeptala. Ale řekla jsem přesně to, co jsem už nějakou dobu chtěla. A ona to slyšela. Bylo už prakticky jedno, jak nahlas či potichu byla tato slova vyřčena. Svou úlohu splnila. ,,Vždyť já ani nevím, co mezi námi je." další úderná slova přistála mezi námi. Zmlkla. Jen mi koukala do očí. Ale nic neříkala. Přemýšlela, poznala jsem to na ní. Věděla, že mám v čemsi pravdu. A nemohla si to připustit.
,,Chci, abys byla moje subina. Abys mi byla oddaná. A já zase tobě." opět se o krok přiblížila. Najednou se napjatá atmosféra mezi námi rozpouštěla. Ta pára v místnosti mizela a měnila se v něžnou plnou pochopení a citů, silných a vřelých citů.
,,Ale já ti jsem oddaná. Ty to nevidíš?" povzdechla jsem si.
Z ničeho nic mě popadla dlaněmi za tvář a přitáhla si mě k sobě. Začala mě vášnivě líbat, jazykem nemilosrdně rozrážela mé rty a prosila si o hlubší polibky. Ty jsem jí velmi ochotně a chtivě oplácela. Cítila jsem, jak se mi vařila krev v žilách po celém těle. Uvědomila jsem si, jak moc jsem ji chtěla. Bez ohledu na krajní meze, výčitky, omezení a smlouvy. Chtěla jsem ji.
,,Běž a zavři ty dveře, ať už tě mám konečně pro sebe." vtiskla mi ještě jeden polibek na rty a poslala mě ke vchodu do místnosti. Následně mě popadla za ruku a vedla si mě zpátky bez jakéhokoliv váhání. Zastavila se hned vedle postele. Na chvíli zavřela oči a zhluboka se nadechla. Když mi pohled opět vrátila, bylo vidět, že se obměkčila. Netušila jsem, co měla v plánu. Ale já věděla, že ji nechám si dělat co chce. Ale už jsem ji chtěla sakra mít.
,,Otoč se," poručila. ,,Už tě chci zbavit toho zbytečného oblečení." dodala a tak jsem uposlechla a zvedla ruce nad hlavu. Triko letělo kamsi k mému pracovnímu stolu. Cítila jsem kapičky vody, padající z mých ještě mokrých vlasů na obnaženou rozpálenou kůži. Pronikala ke mně její blízkost. Sotva se mě na zádech dotkla její košile, naskákala mi husí kůže. Odhrnula mi vlhké prameny na rameno a tak mi splývaly volně na odhalenou hruď. Její dlaně přistály na mých ramenou. Poté cestovaly velmi mučivě pomalu po mých pažích k bokům. Semkla jsem oční víčka k sobě. Leonie se velmi chtivě přisála k mému krku.
,,Máš tak úžasnou pleť, Nancy. Tak hebkou. Bezchybnou." slastně zavrněla. Pod jejími lichotivými slůvky se mi hrnula krev do tváří. Nevěděla jsem, co vůbec říct, a tak jsem raději mlčela. Nechtěla jsem ničit tuto neodolatelnou chvíli. Strach najednou přebíjela touha. Pronikala do mé husté krve a putovala do srdce. Díky adrenalinu divoce pumpovalo a já si až myslela, že mi vyskočí z hrudi. Chtěla jsem, aby se mě dotýkala víc. Já chtěla víc. Pociťovala jsem to teplo, které sálalo z jejího těla. Přiklonila se ke mě a zhluboka se nadechla. Následovalo spokojené vydechnutí.
,,Voníš tak božsky. Tak sladce."
Opět jsem nenacházela slov k odpovědi. Líbala mě jemně od ucha až k rameni. Můj dech byl přerývavý. Má mysl plná očekávání na následující kroky Leonie Peterson. Stále se něžně dotýkala mých boků. Má kůže po každém z nich ucukla pod náporem vzrušení, nedal se tento samovolný pohyb nijak ovládat. Věděla jsem dobře, že se blaženě usmívala. Dovolovala si víc a svými hravými prsty se probojovávala k mému bříšku. Chvíli jej zkoumala a poté postupovala mučivě pomalu k mému dekoltu. To by jí totiž šlo- provokovat mě. Začínala jsem se pod jejími doteky slabě vlnit.
,,Buď v klidu." poručila mi a zkousla ušní lalůček. Ale když ono je to sakra těžké, pomyslela jsem si jen.
Sevřela má prsa v dlaních. Jaksi automaticky jsem se natlačila více na ni a zvedla ruce. Obepnula jsem ji okolo krku a svými prsty vjela jí do rozpuštěných kaštanově tmavých vlasů.
,,To se mi líbí, slečno Duke." podotkla jen. Pod její péčí mi vzrušením tvrdly velmi nemilosrdně bradavky. Na ten popud jsem jí za tmavé prameny zatáhla až něžně zavrněla. Převalovala mé bradavky mezi prsty, což se velmi jednoznačně projevilo v mém klíně. Donutila mě toužebně zavzdychat. Brala to jako svolení. Sjela dlaněmi níže až se zahákla o lem mých kalhotek. Dech se mi zastavil a já se zajíkla. Tak prudký nekontrolovatelný pohyb jsem nečekala. Klekla si ke mně a stejně tak jako se rychle dostala dlaněmi dolů, tak pomalu ze mě svlékala kalhotky. Sotva je nechala spadnout na zem, přistála její dlaň prudce na mém zadečku. Ozvalo se plesknutí a já sebou leknutím trhla. Slabě jsem vyjekla a poté se usmála nad bolestí, která hned vzápětí působila úžasnou rozkoš. Polévala mě po celém těle.
,,Líbí se ti to?" zašeptala jen ke mě.
,,Ano." odvětila jsem hned vzápětí oddaně. Bez váhání mě udeřila znovu. Opět jsem vyjekla a přešlápla z nohy na nohu. Tento tah zopakovala ještě naposledy, než svou dlaní postupovala po vnitřní straně mého stehna do mého klína. Samým vzrušením jsem si zkousla spodní ret a potlačila sten, který se mi dral z úst.
,,Jsi velmi nedočkavá." laškovným hlasem promluvila, jako by to snad bylo přesně to, co chtěla. Měla se měla se mnou své vlastní plány, které jí už nikdo nepřekazil. Otočila si mě čelem k sobě. Ozvala se má vnitřní chtivá šelma. Nepodepsala jsem smlouvu. Tak budu maličko troufalejší. Strčila jsem do ní tak, že padla na mou postel. Divoce se zasmála a vzhlížela ke mně. Chvíli jsem ji fascinovaně pozorovala. Ona zase mě. Její čokoládová kukadla doslova svítily rozjařeností a touhou. Chtěla víc, stejně tak jako já.
Usadila jsem se obkročmo na ní a tak ji donutila si lehnout. Její dlaně skončily na mých nahých stehnech. Její dotek příjemně hřál a pobízel mě k dalším krokům. Najednou jsem měla pocit, jako bych měla druhé narozeniny a ona se mi oddala. Darovala se mi jako hračka pro dravou kočku. Šibalsky jsem se musela usmát. Chtěla jsem jí její mučivé pohyby oplatit.
Velmi pomalým tempem jsem jí rozepínala knoflík po knoflíku košile, aniž bych spustila pohled z jejích očí. Jakmile jsem skončila u posledního, prudce jsem odhalila její dekolt, nyní ještě skrytý pod černou krajkovanou podprsenkou. Napomohla mi. Zvedla se na lokty a já ji velmi hravě a bez problémů zbavila přebytečného zbytku oblečení. Ukazováčkem jsem zabloudila k jejímu krku a postupně sjížděla nehtem po kůži ke klíčním kostem, hrudní kosti a ještě níž k pupíku a nakonec rozepínání jejích kalhot. Nespokojeně se pod mým tempem vlnila.
,,To vy byste se měla naučit být klidnější, slečno Peterson." zaprovokovala jsem zpětně.
,,Nedokážu vydržet klidná, když si pořád koušeš ten ret." vzdychla.
Už jsem to nehodlala dále zdržovat. Zbavila jsem ji kalhot a kalhotek najednou. Následně skopla oblečení na podlahu. Byla najednou celá jen moje.
,,A copak se mnou budeš provádět teď?" zajímala se zvědavě. Mou odpovědí byl pouze troufalý úšklebek. Sehla jsem se k ní a velmi něžně, letmo jako dotykem motýlích křídel ji políbila. Chvíli jsem setrvala jen několik milimetrů nad ní. Nevydržela to a přitáhla si mě divoce k sobě. Naše rty do sebe zapadaly jako ztracené dílky puzzle. Ochutnávat ji bylo jako probouzet všechny mé smysly. Ty se zostřily a tak každý můj nerv byl citlivější a choulostivější. Když jsem její ret hladově zkousla, spokojeně zapředla. Přesunula jsem se níže. Stejně tak citlivou péči jsem věnovala jejímu dekoltu. Mohla se zbláznit. Zavřela oči a já cítila, jak se napnula v bocích. Občasně se pod slastí letmo usmála. Mé rty putovaly níže a jazyk se jemně dotýkal její obnažené a mně darované kůže. Zadrhával se jí dech při každém mém postupu. Byla jsem vzrušením bez sebe.
,,Pokračuj." pronesla jako by ze snu. Nehodlala jsem ji z něj probouzet a tak jsem bez váhání uposlechla. Stále jsem pozorovala její výraz. Vlasy mi spadaly do obličeje. Ignorovala jsem to. Něžně jsem ji políbila do klína a následně vnikla jazykem hlouběji do jejích vlhkých útrob. V ten moment ostře vzdychla a prudce se opět nadechla. Pokračovala jsem mučivými pohyby dál. Cítila jsem takovou nepopsatelnou moc nad ní. Byl to tak omamný pocit, ochutnávat ji a zároveň tak rozpalovat. Napínala se pode mnou jako tětiva u luku.
,,Nancy," mé jméno tiše putovalo po místnosti a dralo se z jejích úst znovu a znovu. Opakovaně jej odříkávala a prosila. Svými prsty mi vplula do vlasů. Tahala mě pod nápory slasti za světlé prameny a já své tempo postupně umocňovala. Letmo jsem vzhlédla jí do tváře. Už jen ten pohled byl nepopsatelný.
,,Víc." zasténala. Neváhala jsem a vnikla do ní hned dvěma hravými prsty. Nebála jsem se přirážení. Líbala jsem její klín. Dráždila jsem ji docela nedlouho. Její orgasmus rezonoval i mým podbřiškem. Byla tak krásná a neodolatelná. Chvíli jsem setrvávala a následně ulehla vedle ní. S hlavou položenou na jejím rameni jsem vnímala její zrychlený dech...

ℌ𝔢𝔯 𝔊𝔞𝔪𝔢 /UPRAVUJE SE/Kde žijí příběhy. Začni objevovat