Part 21.

3.8K 126 20
                                    

Pozorovala jsem svým pohledem ubíhající krajinu okolo sebe. Opírala jsem se hlavou o okénko spolujezdce a přemýšlela. Přišlo mi to tak nemožné, ale byla to pravda. Má láska se zaměřovala na ženy. Zvlášť na jednu jedinou. Na Leonii Peterson. Na mou šéfku. Na ženu bohatší než je snad samotný Michael Bloomberg. Přišla jsem si, jako bych se snad ocitla v nějakém odlehlém vesmíru, kde se plní i ty nejtajnější sny a přání. 
Blížily jsme se k Portlandu a já se odlepila ode dveří. Když Leonie zastavila přede dveřmi bytu mého a Elyon, sáhla do přihrádky pro jakousi obálku. Maličko jsem tušila, o co šlo.
,,Tady je smlouva. Projednává hodně poznatků, je v ní zahrnutá i smlouva o mlčenlivosti. Pročti si ji a popřemýšlej. Kdyby cokoliv, zavolej nebo napiš." usmála se mile. Upřeně na mě upírala svůj sladce čokoládový pohled a já se rozplývala. 
,,Dobře. Uvidíme se zítra?" zajímala jsem se a ona jen zakroutila hlavou. 
,,Ne, mám nějaké jednání u kterého být nemusíš. Pročti si tu smlouvu." kývla k papírům, které mi předala. Jen jsem odsouhlasila a chtěla odejít. Natáhla jsem ruku po klice, když v tom mě Leonie zastavila a natáhla se ke mě. Líbla mě letmo na rty a mé tělo opět polil pocit euforie. 
,,Tak v úterý, slečno Duke. Přeji Vám krásný zbytek dne." usmála se a už mě nechala otevřít dveře. 
,,Moc Vám děkuji. Budu se těšit na naše brzké shledání, paní Peterson." mrkla jsem na ni laškovně a ona se pobaveně ušklíbla. Očividně se jí má občasná troufalost líbila. Vracela jsem jí její chování, dost jsem si dovolovala. Byla jsem odvážná. 
Sotva jsem odemkla, už odjížděla pryč. Čekala ji ještě dlouhá cesta zpátky do Seattlu. Chvíli jsem se za ní dívala a uvědomila si, že už teď se mi zastesklo. Byl to zvláštní pocit, nechat ji odjíždět. Nepříjemně a těžce mi ležel v žaludku jako kámen. 
V bytě nikdo nebyl. Okolím vládlo ticho a já si odvodila, že Elyon nejspíš zůstala u Orlanda. Odložila jsem svůj kabát na věšák a odebrala se do pokoje. Rozhodla jsem se pro dlouhou horkou vanu s hrníčkem kakaa a nekonečným množstvím pěny. 

Sotva jsem zavřela oči, měla jsem ji před sebou. Její nádherné tělo. Cítila jsem na svých rtech ty její. Na jazyku se mi odrážela její sladká chuť. Kůže příjemně brněla, ne pod náporem horka z vany, ale díky jejím dotekům. Rozplývala jsem se jako mléčná čokoláda v ústech. Slabě jsem si povzdechla nad těmito vzpomínkami a ulehla do postele. Mé tělo obepínaly pouhé černé krajkované kalhotky a volné triko na spaní. Neposedné světlé prameny jsem si stáhla do velmi nepravidelného drdolu.
Vytáhla jsem papíry z obálky a s třesoucími se prsty se ponořila očima do přední strany. Přišlo mi to podobné pracovní smlouvě. Ale tohle byla dohoda o sexuálních praktikách, blesklo mi hlavou. Musela jsem se nad tím ušklíbnout. 

SMLOUVA 

Leonie Peterson, výkonná ředitelka Peterson Global s.r.o. 
(dále jen "Dominující")
Nancy Duke, osobní asistentka výkonné ředitelky Peterson Global s.r.o.
(dále jen "Podřízená")

1. Veškeré následující podmínky závazné smlouvy mezi Dominující a Podřízenou budou drženy v tajnosti. 
2. Hlavním účelem této smlouvy je bezpečně zkoumat svou sexualitu u obou stran a jejich limity a hranice. 
3. Obě strany zároveň souhlasí s dohodnutými limity a postupy, které jsou obsaženy v této smlouvě. 
4. Podřízená bude souhlasit s jakoukoliv sexuální aktivitou, kterou Dominující uzná za vhodnou a zcela uspokojivou pro obě strany dle závazných podmínek smlouvy. Vyjma aktivit uvedených v krajních mezích.
5. Podřízená bude nosit takový oděv, který Dominující sama zvolí. Bude zároveň souhlasit se společným výběrem nového oblečení, které zcela hradí Dominující. 
6. Podřízená nebude nadměrně požívat alkohol, drogy ani jiné omamné látky a nebude nijak ohrožovat svou osobu. 
7. Podřízená nenaváže sexuální vztah s nikým jiným než s Dominující. 
8. Podřízená se bude pravidelně a vhodně stravovat tak, aby to prospívalo jejímu zdraví, kondici i psychické pohodě. 
9. Podřízená bude Dominující k dispozici po dobu souznění a v dalších dohodnutých hodinách na místech určených Dominující. To činí od pátečního večera do nedělního odpoledne v každém týdnu. Zároveň může pouze Dominující propustit Podřízenou v dohodnutou dobu z jakéhokoliv důvodu. 

ℌ𝔢𝔯 𝔊𝔞𝔪𝔢 /UPRAVUJE SE/Kde žijí příběhy. Začni objevovat