Leonie si mě chvíli netečně prohlížela. V druhou chvíli chodila rozmýšlivě po pracovně, jako by snad byla naprosto zoufalá. Netušila jsem však, jestli byla i rozzuřená, jelikož na to dost vypadala. Jako by se její obvyklá sebekontrola někam vytratila a ona propadala vlastním smíšeným pocitům. I já si tak přišla, spíše zmatená a zklamaná sama sebou. Koukala jsem střídavě na ni a na své dlaně, které se potily nervozitou.
,,Nikdo tě nikdy neočaroval a nezaujal?" nechápala a jako by se ujišťovala, že si z ní nedělám legraci. Na odpověď jsem jen zakroutila hlavou do záporu. Zhluboka se nadechla a po chvíli vydechla. Očividně se snažila uklidnit. Zkazila jsem jí plány?
,,Vždyť jsi tak krásná. Já to nechápu." pronesla najednou a opřela se o dřevěnou skříň za pracovním stolem. Upřela svůj zrak na mě a já dostala strach. Měla jsem pocit, že jsem na výslechu u policie. Ovládla mě provinilost a stud. Přesto mi hrála v hlavě chvíli její slova- "Jsi tak krásná."
,,Chceš odejít?" vypadlo z ní najednou a já se ocitala mezi dvěma rychle se přibližujícími stěnami.
,,Ne já nechci. A ty?" má otázka byla velmi ponurá a plná planých přání. Doufala jsem, že mě nepošle pryč, to jsem opravdu nechtěla.
,,Ne jistě že ne. Jsem moc ráda, že jsi tady, Nancy." zadívala se mi upřeně do očí a najednou se letmo usmála. Srdce se mi rozbušilo a já si bezděky zkousla spodní ret. To jsem ještě neměla tušení o tom, co to způsobí.
,,Zase si koušeš ret." pronesla zastřeně a dál mě zamyšleně pozorovala.
,,Pojď." postavila se prudce a vydala ke mě. Zděšeně jsem si ji prohlížela a neměla nejmenší ponětí, co má v plánu. Děsilo mě to.
,,Kam?" bála jsem se, že mě přeci jen nechá odvézt domů a to jsem nechtěla. Leonie ke mě natáhla svou dlaň a já uposlechla. Vyšvihla jsem se na nohy.
,,Problémy se nemají odkládat. Vyřešíme tuto situaci hned teď." vyřkla jen a už mě vedla ven z pracovny bůh ví kam. Svírala mou dlaň ve své a mi to opět přišlo nádherné. Jen mé srdce svírala ledová dlaň strachu.
,,Co tím myslíš?" dovolila jsem se zeptat.
Ale nic neodpověděla, jen mě vedla bytem na druhou stranu přes chodbu i obývací místnost, minuly jsme jakousi knihovnu s kulečníkem, koupelnu, pak ještě pár zavřených vchodů a na konci zahnula doprava. Ložnice byla obrovská a pohltila mě jen, co jsem se ocitala ve dveřích. Za okny od stropu až k podlaze, se rozléhal podlouhlý balkón. V Seattlu panovala noc. Bílé stěny zdobily vínové krajkové vzory. Vybavení se pohybovalo ve velmi tmavém dřevě a veškerý nábytek působil mohutně. Nemohla jsem si nevšimnout na stole obrázku v rámečku s její rodinou.
,,Nancy, nehodlám tě do ničeho nutit. Ale já tě chci, moc. Tohle všechno chci jen s tebou." zastavila se a s těmito slovy, upřenými přímo na mě, se mi zahleděla do očí. Podlamovala se mi kolena. V ústech mi vysychalo a opět jsem se ocitala mimo své smysly.
,,Dobře." zmohla jsem se jen a nuceně polkla. Její troufalý až hříšný pohled donutil mé tělo pracovat jako nikdy v životě. Srdce se nedokázalo zastavit. Potily se mi dlaně. Mráz mi běhal po zádech a nepříjemně se mi stahoval žaludek nervozitou.
,,Máš v sobě oheň, kterému nemůžu odolat." přiblížila se a svou dlaní mi vjela do vlasů. Má kůže příjemně zabrněla. Stála tak blízko, až jsem cítila její sladkou vůni. Nikdy dřív bych si nedokázala přiznat, jak moc mě přitahovala.
Poté se přikradla k mým rtům. Něžně mě políbila, ale já pocítila, že chci mnohem víc. Neměla jsem dostatečnou odvahu a tak jsem vše nechávala na Leonii. Skousla můj spodní ret a já se neubránila překvapenému zasténání.
,,Jsi tak sladká." šeptla toužebně a odtáhla se. Svlékla si svou koženou bundičku a přehodila ji přes židli, docela ledabyle. Nemohla jsem z ní spustit oči. Byla tak neodolatelná a krásná. Kaštanově zbarvené prameny vlasů s měděnými odlesky, oči plné jiskřiček chtíče a tak úžasné rty. Kdo by jí nepropadnul?
,,Já myslela, že nikdo s tebou v posteli spát nemůže." napadlo mě najednou, když se ke mně opět vrátila. Znovu se šibalsky usmála. Byla tak sebevědomá, sexy a nezastavitelná.
,,Ale já přeci neřekla, že budeme spát." odvětila jednoduše a já měla co dělat, abych nechala ústa zavřená a netřeštila oči překvapením.
,,N-no dobře."
V žilách mi prudce pulzovala krev. Žhavá touha najednou pohltila mé tělo, když opět stála přímo u mě. Vztáhla svou dlaň k mé tváři a bříšky prstů obtáhla mé líce, čelist i krk. Na vteřinu jsem zavřela oči a nechala se tímto příjemným dotykem unést. Nakonec v prstech sevřela mou bradu a znovu mě políbila. Její rty se žádostivě tvarovaly dle těch mých a ochutnávaly mne. Pocítila jsem její dotek na svém krku. Postupně svými dlaněmi sjela po mých pažích a bocích až k lemu mého trička. Dotýkala se mé obnažené kůže a postupně mi hrnula látku něžně a pomalu vzhůru. Veškeré své kroky proplétala s milostnými polibky. A prý že má do romantiky daleko, pomyslela jsem si.
Na vteřinu se odtrhla, aby mi přes hlavu triko přehodila a nechala jej spadnout na podlahu. Následně si mě prohlížela. Můj hrudník se divoce zvedal pod náporem napětí a vzrušení. Její pohled mě tak propaloval a já netušila, co dělat. Jen jsem stála a vyčkávala na to, co bude následovat.
,,Máš tak jemnou sametovou kůži, Nancy. Chtěla bych líbat každý milimetr tvého těla." šeptla mi tiše do ucha a opět se ke mně přitiskla. Polévalo mě horko a vše mi přišlo tak neskutečné. Až moc dokonalé, prolétlo mi hlavou.
,,Mou slabostí vždy byly plavovlásky. A ty jsi tak překrásná." její slova se mi tiskla do rtů jako pečeť, kterou jsem chtěla nést až do smrti.
Svými rty více naléhala a polibky čišely vášní a chtíčem. Svým jazykem se probojovávala do mých úst a já jí nesměle vycházela vstříc. Své dlaně obmotala okolo mého pasu a tiskla mě těsně k sobě. Její teplo mi bylo více než příjemné. Její dlaně však nezůstaly v klidu a putovaly níže k mému zadečku, který pohotově zmáčkla. Okamžitě jsem reagovala slabým vzdychnutím. Neměla nejmenší strach a postupně jsme se začaly přesouvat blíže k posteli. Jakmile jsem za svými lýtky pocítila její dřevěný okraj, slabě se ode mě odtrhla. Políbila mě jemně na čelist a klíční kost. Poté si přede mě klekla a já jí zvědavě pozorovala. Hravě mi rozepla knoflík u kalhot a postupně je ze mě stahovala. Cítila jsem, jak mi všude po těle naskakovala husí kůže. Mé džíny následně odhodila k mému triku dál od nás. Líbla mě něžně na bříško, které okamžitě bezděky reagovalo slabým ucuknutím. Absolutně jsem se nedokázala ovládat. Na tváři se jí vykouzlil spokojený výraz.
Donutila mě se posadit na okraj postele, zatímco ona sama si postupně začala rozepínat svou vínovou košili. Mohla jsem ji jen zvědavě plná chtíče sledovat. Po celou dobu upírala svůj pohled ke mně a já k ní. Snažila jsem se vnímat její oči, ale cítila jsem, jak mé tikají níže k jejímu dekoltu. Zaujala mě její skvěle padnoucí ebenově černá podprsenka s krajkami a vázáním v nachovém odstínu. Skvěle jí padla a její ňadra tak byla velmi neodolatelná. Můj dech pomalu nabral na síle, své vzrušení jsem nijak nepotlačovala- stejně tak ani ona.
Nechala svou košili padnout na podlahu, pak i černé džíny. Působila tak výhrůžně a přesto jsem k ní měla veškerou důvěru. Nebála jsem se. Pozorovala jsem její pohyby a doufala v další bližší doteky.
Sunula jsem se dále do prostoru velké postele a ona se blížila po čtyřech za mnou. Spalovala mě svým kaštanovým pohledem i svým vnitřním žárem. Opět se nacházela u mě a položila své dlaně na mé hořící tváře. Spojila naše rty v jedny. Její dlaně zkoumaly mé tělo jemnými doteky. Obtáhla lem mé podprsenky, zkoumala mé bříško i boky, až se její dlaň ocitala na látce mých kalhotek. Neodpustila jsem si toužebné povzdechnutí, což způsobilo její spokojený úsměv.
,,Jsi velmi citlivá a vnímavá." pronesla a ani na chvíli ze mě nezpustila svůj pohled. Donutila mě si lehnout a já se přesto velmi odvážně opřela o lokty. Byla jsem zvědavá a pozorovala každý její krok.
Velmi nebezpečně se vkradla mezi mé nohy a šibalsky se usmála. Poté své rty obtiskla na vnitřní stranu mého stehna. Dané místo velmi příjemně zabrnělo a já velmi rychle poznávala spoustu svých citlivých míst. Nechápala jsem, jak to dokázala, ale dělala se mnou neuvěřitelné věci. Obdivovala jsem ji a mé tělo na to velmi rychle reagovalo. Roztouženě jsem se položila do jejích peřin, které voněly jen po ní. Už i to mě přivádělo do rozpaků.
Blížila se něžnými polibky výše k mým kalhotkám. Najednou jsem pocítila jemné cukání v mém podbříšku. Nebyla by to však Leonie, aby neprovokovala mé smysly víc, než je vůbec možné. Pokračovala dál na mé pánvi a k pupíku, který pečlivě obkroužila jazykem. Posévala můj trup svými chtivými polibky, když v tom mi jedno velmi citlivé místo těsně pod kosticí podprsenky zkousla. Překvapeně jsem vyjekla a ona si mě troufale prohlédla.
,,Pššt." ozvala se jen a pokračovala tam, kde skončila. Kůže mi hořela až by mě ani nejledovější voda neschladila. Najednou se přisála na můj krk a opět mou kůži stiskla mezi zuby. Nedokázala jsem ani slovy popsat, jak moc se mi to líbilo.
Nemohla jsem si nevšimnout, že se svou dlaní vkrádala na má záda, kde velmi zkušeně rozepnula mou podprsenku. Musela jsem zneklidnit, neboť se Leonie zvedla a pohlédla mi do očí.
,,Nesmíš se stydět za svou krásu, Nancy." mé jméno vyslovila tak, jako nikdo jiný. Nablýskala jej svým jazykem a dodala mu takovou hodnotu, jako žádnému jinému jménu. Příkazem jsem se uklidnila, přišlo mi to neuvěřitelné. Plně jsem jí důvěřovala a nahlížela jí do očí, když i další část mého oblečení skončila s odpovídajícím zvukem na podlaze. Nějakou chvíli se kochala a mě to nekonečné čekání ubíjelo. Trýznila mě a užívala si to. Mé tělo volalo zoufale o její pozornost.
Znovu se mi přisála na rty, jen krátce a provokativně. Poté neváhala a svými rty okusila mé vzrušením ztvrdlé bradavky. Vnímala jsem jen, jak mnou slast prostupuje až do morku kostí. Své nehty jsem zaryla do sametové látky pod sebou. Druhou bradavku uchytila zkušeně mezi prsty a potáhla. Myslela jsem, že se zblázním.
V tom se její dlaň přesunula níže k mým žebrům, bříšku a pánvi, kterou pevně uchytila a přitlačila mě k posteli. Zkousla jsem si svůj ret a potlačila další povzdech.
Brala to jako svolení a sunula se ještě níže. Semkla jsem svá oční víčka prudce k sobě, jakmile přejela po látce mého spodního prádla.
Nezahálela, očividně neměla slitování ani příliš trpělivosti a odrhnula mé kalhotky, svými prsty vklouzla do mých nejintimnějších útrob.
,,Mmm," spokojeně mi zamručí do ucha a já se neubráním stenům, které se mi derou skrz rty. Uspokojovala mě mučivě pomalými krouživými pohyby, přesně mířenými k nejcitlivějším místům. Měla jsem pocit, že se jí pod rukama brzy sesypu.
Neváhala a jednoduchým pohybem ze mě strhla už poslední tenkou látku. Zvědavě jsem otevřela oči a pozorovala ji. Zjistila jsem, že ona sama se ještě nezbavila svého spodního prádla. Nedala mi moc prostor k dotazům, jelikož se opět vkradla do prostoru mezi mými stehny. Z ničeho nic do mě krutě pronikla, což jsem ani v nejmenším nečekala. Vylekaně jsem vykřikla. Cítila jsem, jak jsem se stáhla a ona se šibalsky až vítězně usmála. Následně onen pohyb několikrát zopakovala a já postupně začala vzdychat do jejího rytmu. Její pohyby začínaly nabírat na intenzitě a já sotva stíhala s dechem. Z ničeho nic provokativně přestala a já se na ni palčivě zamračila.
,,Ještě?" usmála se skrz svou troufalost na rtech, jako by snad čekala, že zrovna teď ji odmítnu. Ale musela znát mou odpověď dávno před tím, než přišla. Měla mě pod palcem.
,,Ano," žadonila jsem. ,,Prosím."
,,Samozřejmě, slečno Duke." pronesla a sklonila se k mému klínu. Její jazyk mnou neúprosně pronikal tak, že jsem přestávala být schopná uvažovat. Vnímala jsem jen ji a tu rozkoš, kterou mi způsobovala. Z ničeho nic do mě prsty opět pronikla a to byl můj definitivní konec. Cítila jsem, jak se postupně prohýbám v zádech a uvnitř mě se formuje jisté intenzivní napětí. Její doteky dráždily každičké nervové vlákno mého těla a tak jsem se postupně svíjela v nepopsatelné agonii. Začínala jsem se chvět zatímco Leonie mě hnala vpřed. Propadala jsem tomu nádhernému pocitu. Mé tělo najednou zachvátily křečovité stahy nejdříve v podbříšku a později ve svalech celého těla. Měla jsem pocit, že se tříštím na milion kousků. Propínala jsem se jako tětiva u luku. V poslední chvíli jsem zvolala její jméno a exploze uvnitř mě dosáhla svého.
Po chvíli ustala a ulehla vedle mě. Svou dlaní přejížděla po mých lících a pozorovala mě. Já nemohla uklidnit svůj dech ani tep. Srdce mi divoce bušilo a mysl dala výpověď ještě na několik málo minut. Trvalo mi, než jsem dokázala oči otevřít. Naše pohledy se střetly a najednou se celý svět zastavil. Ani jsem nedokázala říci, jak moc to bylo přenádherné.
,,Líbilo se ti to?" šeptla tiše svou jasnou otázku s úsměvem. Já se zmohla na pouhé přikývnutí. Ona se v tu chvíli ke mně přikradla a políbila mě na rty...
ČTEŠ
ℌ𝔢𝔯 𝔊𝔞𝔪𝔢 /UPRAVUJE SE/
RomanceKdyž se mladá Nancy Duke vydává na pohovor do velké firmy Peterson Global s.r.o., netuší, jak moc jí tato práce změní život. Netušila, že potká ženu, která ji okouzlí nejen svým šarmem, sílou, chytrostí a mocí, ale také tajemností. Podléhá mladé řed...