Obserwowałem jak księżniczka pomaga mi w optrywaniu ran.
-Może opowiesz mi o sobie Naruto, jeśli nie cyces zto nie mów poprostu chciałam bliżej ci poznać - odparła zawstydzona. - nie chce się narzucać ale wiesz chodzisz taki smutny. Oni nawet się Tobą nie interesują zaniepokoiło mnie po za tym chciałabym się z tobą zaprzyjaznic zaintrygowałeś mnie a mało kto mnie intryguje.
Podnoszę wzrok na nią ona patrzy się na mnie nasze spojrzenia krzyżują się.
-Dobrze ale co chciałabyś wiedzieć?
-No wiesz wszytko.
-cóż byłem mały moi rodzice oddali za mnie życie pieczetując we mnie lisiego demona. Kiedy byłem mały straciłem właśnie przez to moich rodziców. Będąc mały ludzie się znecali na de mną psychicznie jak i fizycznie., ponieważ mam w sobie ogoniastą bestie, jednakże ona nie zaatakowała by ludzi i wioski z własnej woli była sterowana . Zatem w wieku 3 lat poznałem się z nią pomagają mi ćwiczyć trenowała mnie jest moim przyjacielem jest jak rodzina. W wieku 8 lat posiadajac mnóstwo technik przystąpiłem do Anbu tam poznałem Hatake był moim partnerem z którym zawsze chodziłem na misję pracowaliśmy długo jednak on kiedy miałem 12 lat odszedłe z ANBU na polecenie hokage i wtem czas zostałem sam. Okazało się iż dostał drużynę. Ja wylądowałem w niej nie dawno jednakże on mnie nie pamięta. - opoqledziałem w skrócie swoją historię nawet czułem się lepiej opowiadając o sobie komuś ulżyło mi. Ona słuchała mnie zaciekawiona, naprawdę chce mnie poznać teraz widziełem po jej oczach smutek rozrzalenie, chciało kiej sie płakać dlaczego.
-Dlaczego Jesteś bliska płaczu
-Bo twoja historia jak i życie jest smutna. Po za tym współczuję ci jednakże powinieneś iść dalej cieszyć się życiem nawet porozmawiaj szczerze a Hatake.
-Dzięki - uśmiechnąłem się i usłyszałem wołanie znaego mi głosu.
-Naruto, Diana ch8dzcie jeść! - krzykl Hatake
-Już idziemy - pomogłam Naruto wstac chwyciłam go za dłoń poczym deliatnie ciągłam go do nich oczywiście zważając na rany. Blondyn miał uśmiech na twarzy co niemalże zszokowało wszystkich zebranych
CZYTASZ
smutku nie da się ukryć
Short StoryMłody uzumaki od zawsze nienawidziny przez mieszkańców wioski. Przystępuje do Anbu akcja zaczyna się kiedy Naruto ma już 16 lat. Przydzielają do drużyny Hatake. Kakashi zaczyna interesować się chłopcem nie wie nawet kim on jest. Przypomina mu jego d...