"Bu Kral'ın Emri"

2.9K 133 36
                                    

Öncelikle herkese merhaba. Bu benim ilk yazma deneyimim olacak umarım beğenirsiniz. Yazacağım bu fic daha çok arkadaşlık ve kardeşlik ile ilgili olacak yani ship olayları pek göremeyeceksiniz, belirli yerlerde azar azar olacak ama dediğim gibi daha çok kardeş ve arkadaş ilişkilerine yer vereceğim.
Eğer fic'te görmek istediğiniz bir şey veya bir idol olursa yorum olarak belirtirseniz fic'e uygun olduğunu düşünürsem o idolü de eklemeye çalışırım. Stray Kids'ten sekiz meleğimiz de fic'te yer alacak. Itzy'den de şimdilik sadece Yeji bizimle olacak. Umarım beğenerek okursunuz umarım isteğinizi karşılayan bir hikâye ortaya çıkarabilirim yazım yanlışlarım olursa şimdiden özür dilerim elimden geldiğince dikkat edeceğim bölümleri kaçar gün arayla yayınlarım veya hafta da kaç kez yayınlarım bilmiyorum ama sizi fazla bekletmemeye özen göstereceğim iyi okumalar :)













Güneş ışığının yüzüne yansımasıyla Prens Hyunjin sabah olduğunu anlamıştı ama ne yapsada gözlerini açmak istemiyordu. Çünkü bu gün onun için kötü bir gündü ve o bu günü yataktan çıkmadan bitirmek için her şeyini verebilirdi ya da bu günü değiştirmek için...
Kral bu gün halka bir duyuru yapacaktı ve yapacağı duyuru Prens Hyunjin'in hiç ama hiç istemeyeceği bir şeydi babasını engellemek için ne kadar dil dökse de malesef söz dinlemeyen ve geri kafalı bir babası vardı. Hyunjin alışmıştı artık babasına gerçi onun için babadan daha çok oğlunu görmeyen bir kraldı o adam.
Derin düşünceler içerisinde kaybolan Prens ne yapsa da kralı bu kararından geri çevirebilirim diye düşünüyordu babasının istekleri Hyunjin'e hep saçma gelmişti şimdi de aynı şekil de düşünüyordu bir insanın müzik ve dansla ne gibi bir alıp veremediği olabilir ki diye düşünüyordu düşündükçe de annesini daha çok özlüyordu o yanında olsaydı burada birlikte olsalardı belki de babası böyle olmazdı belki daha iyi bir adam olabilirdi.
Hyunjin annesini hiç görmemişti. O ve ikiz kardeşi Yeji'yi doğurduğunda annesi ölmüştü iki kardeş baba dedikleri gaddar kral ile yapa yalnız kalmışlardı. Saray hizmetçileri dışında hiç arkadaşları olmayan iki kardeşte kendilerine hobiler yaratmıştı Hyunjin'in tutkusu müzik ve danstı onun için ruhunu tamamlayan en önemli iki şeydi. Dans ve müziksiz bir dünya hayal bile edemiyordu.
Kardeşi Yeji Hyunjin'e göre babasına düşkün bir kızdı. O da abisi gibi babasının bazı kararlarını sevmese de sesini çıkaramıyordu çünkü abisi ve babasından başka kimsesi yoktu ve eğer o da babasına karşı gelirse ikisinin arasının bozulmasından korkuyordu sarayda ki ara bulucuydu prenses Yeji. Yeji'nin yapmayı en sevdiği şey ise at binmekti Zeus adında bir atı vardı ve atını da en az babası ve abisi kadar çok seviyordu. Hayatta en değer verdiği üç şeydi. Yeji'nin sevdiği bir diğer şey ise abisinin dans etmeseydi abisi her dans ettiğin de onu izler ve bir gün abisi gibi mükemmel bir dansçı olmayı dilerdi abisinden arada dans dersi bile alırdı yani anlayacağınız iki kardeş biribirini her zaman destekler ve severdi Yeji'de abisine atlar hakkın konuşur ona at binmeyi öğretebileceğini söylerdi Hyunjin bu fikri ne kadar sevse de hiç bir zaman eyleme geçirecek zamanı bulamamıştı...

Kapının çalmasıyla Hyunjin yorganın altından kafasını çıkardı gir dedikten sonra kapısı açıldı ve içeri sarayın için de olan ona kız kardeşinden bile daha yakın olan Lord Changbin içeri girdi

Changbin- Prensim artık hazırlanmalısınız bu gün eskrim çalışmanız var.

Not:
(Eskrim kılıç ile yapılan iki kişinin mücadele verdiği spor dalı)

Hyunjin iç çekerek cevapladı- Birincisi sana kaç defa söyledim en yakın arkadaşım olarak gördüğüm birinin bana prensim demesini istemiyorum. İkincisi cidden bu gün yapmak zorunda mıyım hem de böyle iç karartıcı bir gün de ardından dudak büzerek belki bir ihtimal yakın arkadaşının aklına girip kralın emri olan bu çalışmadan kaçabilirdi Hyunjin savaştan ve kılıçtan nefret ederdi neden böyle bir şeyi öğrenmek zorundaydı ki.

Changbin- Birincisi saray içerisinde malasef size öyle hitap etmem mümkün değil ikincisi ben senin yakın arkadaşınım evet ama aynı zamanda saray çalışanıyım
Ve son olarak tabi ki iptal etmek mümkün değil çünkü kralın emirlerini benden çok en iyi sen biliyorsun sevgili prensim diyerek arkadaşına gülümsedi.

Hyunjin oflayarak yataktan kalktı ve üstünü giyinmeye başladı o sırada Changbin onu dışarıda beklediğini söyleyerek odadan ayrıldı...

Saray bahçesine inen Hyunjin Changbin'i görünce yanına ilerlemeye başladı. O sırada saray şövalyelerini atlarını hazırlarken gördü belli ki Kralın yeni emrini halka duyurmak için hazırlanıyorlardı.
Changbin'in yanına ulaşınca genç prens söze girdi

Hyunjin- Ne zamana kadar sevdiğim her şeyi elimden almaya devam edecek

Changbin- Ne diyeceğini bilemedi buruk bir gülümsemeyle arkadaşına teselli vermek istedi ancak o da biliyordu ki Hyunjin için müzik ve dans her şey demekti susmaktan başka bir şey yapamadı.
Arkadaşının sessizliğine daha fazla dayanamayacak olan Hyunjin elinde bildirgeyi gördüğü şövalyenin yanına ilerledi olacaklardan habersiz Changbin daha sonra o an için arkadaşını durdurmuş olmayı dileyecekti...

Hyunjin bildirgeyi şövalyenin elinden alarak okudu ve okuduğu gibi bin bir parçaya ayırarak yere fırlattı şaşıran şövalye Prens Hwang Hyunjin BU KRAL'IN EMRİ ve prensim siz Kralınızın emrine saygısızlık ediyorsunuz.
Hyunjin güldü evet bu KRAL'IN EMRİ oğlunun sevdiği her şeyi elinden alan Kral'ın ve ekledi daha doğrusu Kralınızın...

forbiddenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin